مدیریت دانش
1. منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی: ارزیابی تطبیقی

مرتضی نبی میبدی؛ حمید رضا خدمتگزار؛ سیروس علیدوستی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 08 اردیبهشت 1398

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2019.4097.1299

چکیده
  هدف: شبکه‌های اجتماعی با بسترسازی برای گفت‌وگوی کاربران و مشارکت آنها در ساخت محتوا فرصت‌های بسیاری را برای کسب‌وکار پدید آورده‌اند. به مانند هر کسب‌وکار دیگر، این شبکه‌ها نیز نیازمند منطقی برای ارزش‌آفرینی و درآمدزایی هستند. با این همه، نمی‌توان برای همۀ آنها نسخۀ یکسانی داشت. این مقاله منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی گوناگون ...  بیشتر