1. امیراسماعیلی، م.ر.؛ عنبری، ز.؛ محمدی، ع.ر.؛ امینی، س. (1395). بررسی میزان آمادگی مراکز بهداشت کشور برای استقرار مدیریت دانش. مجله دانشگاه علوم پزشکی مازندران، 26(144): 180-191.
3. آشنا، م.؛ عسگری، ن.؛ مرادی، ع.ر.؛ غفوری، د. (1392). نقش فرهنگ سازمانی در تسهیل اقدامات مدیریت دانش. مدیریت فناوری اطلاعات، 5(4): 1-22.
4. جبارزاده، ی.؛ سپهری، ف. (1395). توسعه مدل علّی عوامل انسانی و فرهنگ سازمانی تأثیرگذار بر بلوغ مدیریت دانش سازمانی براساس رویکرد فراترکیب. مدیریت فناوری اطلاعات، 8(1): 47-76.
5. جمالینژاد، آ.؛ گلافشانی، ا.؛ حسینی، ک.؛ کوشا، ح. (1395). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر رضایت شغلی و خلاقیت کارکنان. در: اولین کنفرانس بینالمللی تحولات نوین در مدیریت، اقتصاد و مدیریت(14 بهمن، تهران).
6. حقیقت منفرد، ج.؛ هوشیار، آ. (1389). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش (مطالعه موردی: شرکت ملی نفت ایران). مدیریت منابع انسانی در صنعت نفت، 2(5): 63-86.
7. خاکپور، ع.؛ پرداختچی، م.ح.؛ قهرمانی، م.؛ ابوالقاسمی، م. (1388). بررسی رابطه فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در بین اعضای هیئت علمی. راهبرد فرهنگ، 5(16): 91-106.
8. ساروخانی، ب. (1387). روش تحقیق در علوم اجتماعی. تهران: پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی.
9. شاهسواری، م. (1393). بررسی تأثیر فرهنگ سازمانی بر مدیریت دانش گمرک فرودگاه بینالمللی امام خمینی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی.
10. شوهانی، م.ح.؛ محمدی، س.؛ نوربخش، پ. (1393). رابطه فرهنگ سازمانی با مدیریت دانش کارکنان وزارت ورزش و جوانان. مدیریت منابع انسانی در ورزش، 1(2): 23-33.
11. صادقی، ا. و همکاران (1390). رابطه بین مولفههای فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش: مورد مطالعه بیمارستان شهید هاشمینژاد تهران. فصلنامه بیمارستان، 10(2).
12. غفاری مقدم، ر. (1389). بررسی رابطه بهبود مدیریت دانش با بهبود عملکرد کارکنان در مراکز آموزشی درمانی شهر زنجان. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور.
13. گلیزاده، ح. (1390). بررسی رابطه بین فرهنگ سازمانی و مدیریت دانش در کتابخانههای سه قوه (مقننه، مجریه، قضائیه) مستقر در شهر تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد روانشناسی و علوم تربیتی. دانشگاه علامه طباطبایی تهران.
14. محمدی فاتح، ا.؛ سبحانی، م.ص.؛ محمدی، د. (1387). مدیریت دانش (رویکرد جامع). تهران: پیام پویا.
15. مومنی، م.؛ فعال قیومی، ع. (1396). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران: کتاب نو، ویرایش یازدهم.
16. نیکپور، ا.؛ سلاجقه، س. (1389). بررسی رابطه بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمان. فراسوی مدیریت، 4(7): 14-18.
17. هدایتی، س.ه. (۱۳۸۵). نقش فرهنگ در انتخاب مدل استراتژی. در: اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت استراتژیک. تهران: گروه ناب، موسسه مدیریت و توسعه.
19. Cigank, A.P.; Moa, E. & Srite, M. (2010). Organizational Culture for Knowledge Management system: A Study of Corporate Users. International Journal of Knowledge Management (IJKM), 4(1).
20. DeLong, D.W. & Fahe, L. (2000). Diagnosing Cultural Barriers to Knowledge Management.Accademy of Management Executive, 14(4): 113-27.
21. Golizadeh, H. (2011). Examining the Relationship between Organizational Culture and Knowledge Management in Three Governorship (Legislative, Executive, and judiciary) Libraries in Tehran. Master thesis. Tehran: Allameh Tabatabai University. [In Persian]
22. Hartlieb, E. ; Leber, M. ; Tuppinger, J. & Willfort, R. (2005). The analysis of organizational culture and structure as a basis for the implementation of knowledge management.
Intellectual capital and knowledge management, 171-179. Available on:
https://dk.um.si/IzpisGradiva.php?id=52054&lang=eng
23. Heisig, P. (2000). Benchmarking Knowledge Management und Wissensorientierte Gestaltung von Geschaeftsprozessen, in Organisation. Schlank – Schnell – Flexibel, R. Buehner (ed.), Landsberg/Lech, pp. 1-38.
24. Holowzki, A. (2004).
The Relationship between Knowledge Managment and Organizational Culture. University of Oregon; Applied Information Management, Partial Fulfillment of the Requirement for the Degree of Master of Science.
- 25. Hung, Y.C. & et.al. (2005). Critical factors in adopting a knowledge management system for the pharmaceutical industry. Industrial Management & Data Systems,105(2): 164-183, https://doi.org/10.1108/02635570510583307.
26. Khandelwel, V. & Gottschalk, P. (2003). A Knowledge Survey of Australian Law Firms. Technical Report.
27. Kohandel M. ; Tabrizi, K.G. & Sharifian, E. (2014). Any relationship between knowledge management components & organizational intelligence of the department of sport & youth and committee sports of Kerman. Nationalpark-Forschung in Der Schweiz (Switzerland Research Park Journal), 102(12).
28. Lin, H.F. (2011). The effects of employee motivation, social interaction, and knowledge management strategy on KM implementation level. Knowledge Management Research & Practice; 9(3): 263-275.
29. Mills, A. & Smith, T. (2011). Knowledge management and organizational performance: a decomposed view. Journal of Knowledge Management, 15(1): 156-171,
https://doi.org/10.1108/13673271111108756.
30. Nam Nguyen, H. & Mohamed, S. (2011). Leadership behaviors, organizational culture and knowledge management practices: An empirical investigation. Journal of Management Development; 30(2): 206-221.
31. Pauleen, D. & Mason, D. (2002). New Zealand Knowledge Management Survey: Barriers and drivers of KM uptake. School of Information Management.Victoria University of Wellington.
32.
Rai, R.K. (2011). Knowledge management and organizational culture: A theoretical integrative framework.
Journal of Knowledge Management, 15(5): 779-801. Available on
https://doi.org/10.1108/13673271111174320.
33. Robbins, S.P. (2005). Organisational Behaviour. 11th Edition. San Diego: Mc-Graw Hill/Irwin.
34. Ros, J. (2003). Measuring the Benefits of Knowledge Management at the Financial Services Authority: A case study. Journal of Information Science, 29(6):475-88.
35. Sensuse D.I. ; Sucahyo Y.G. ; Rohajawati, S. ; Rizqi, H. & Anggia P. (2014). Knowledge Management: Organization Culture in Healthcare Indonesia. In: Information and Communication Technology. Linawati, Mahendra M.S., Neuhold E.J., Tjoa A.M., You I. (eds). ICT-EurAsia 2014. Lecture Notes in Computer Science, vol 8407. Springer, Berlin, Heidelberg.
ارسال نظر در مورد این مقاله