آ
-
آمادگی الکترونیکی
بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعهی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
-
آموزش آنلاین فراگیر
کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
ا
-
ابزارها
بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
-
اخلاق پژوهش
سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
-
ارزیابی
ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
-
ارزیابی ترجمه
اشتباهات رایج چکیدههای انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
-
ارزیابی نوشتار
اشتباهات رایج چکیدههای انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
-
استناد
سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
-
اشتباهات رایج نوشتار
اشتباهات رایج چکیدههای انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
-
اشتراک دانش
آیا کاربران کتابخانههای عمومی از شبکههای اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده میکنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]
-
اصفهان
بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
-
اصفهان
بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
-
اطلاعات سلامت
بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
-
اطلاع جویی
بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
-
اطلاعیابی
تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]
-
انگیزش
بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
-
اولویتهای پژوهشی
نیازسنجی و تعیین اولویتهای پژوهشی کتابخانههای عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانهها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
ب
-
بازیافت
ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
-
بیب اکسل
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
ت
-
تئوری نیازهای سه گانه مککللند
بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
-
تحلیل عاملی اکتشافی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
-
تغییر نام
نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
-
تکنولوژی آموزشی
بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعهی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
ج
-
جایگاه اجتماعی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
چ
-
چکیده انگلیسی
اشتباهات رایج چکیدههای انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
د
-
دانشجویان تحصیلات تکیملی
سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
-
دانشجویان رشته روانشناسی
واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
رابطه ویژگیهای شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
-
دانشگاه شهید چمران اهواز
ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
-
دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز
رابطه ویژگیهای شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
-
دانشگاه فردوسی مشهد
واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
-
دانشگاههای دولتی
ارزیابی کیفی وب گاههای کتابخانههای دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاههای مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
-
دانشگاههای دولتی ایران
ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
-
دقت
ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
ر
-
رتبهبندی
ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
-
رضایت شغلی
بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
-
رفتار اطلاعاتی
تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]
س
-
ساخت و اعتباریابی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
-
سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کمبینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
-
سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران
بررسی میزان انطباق فهرستبرگههای فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]
-
سیستم استناج فازی
ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
ش
-
شبکههای اجتماعی
آیا کاربران کتابخانههای عمومی از شبکههای اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده میکنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]
ع
-
علم اطّلاعات
نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
-
علم اطّلاعات و دانششناسی
نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
-
عملکرد شغلی
رابطه ویژگیهای شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
ف
-
فنآوری ارتباطات و اطلاعات
بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعهی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
-
فهرستبرگههای فیپا
بررسی میزان انطباق فهرستبرگههای فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]
ق
-
قم
بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
-
قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن
بررسی میزان انطباق فهرستبرگههای فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرستنویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]
ک
-
کاربران کتابخانههای عمومی
آیا کاربران کتابخانههای عمومی از شبکههای اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده میکنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]
-
کتابخانة رقومی
سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کمبینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
-
کتابخانة نابینایان
سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کمبینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
-
کتابخانه مرکزی
ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
-
کتابخانه ملی ایران
بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
-
کتابخانه ها
کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
-
کتابخانه های آموزشگاهی
بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
-
کتابخانههای شهر اهواز
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
-
کتابخانههای عمومی
نیازسنجی و تعیین اولویتهای پژوهشی کتابخانههای عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانهها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
-
کتابخانه های عمومی
بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
-
کتابخانه های عمومی
بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
-
کتابخانههای عمومی شهر کرمانشاه
سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]
-
کتابخانههای عمومی کرمان
مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
-
کتابداران
کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
-
کتابداران
ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
-
کتابداران
رابطه ویژگیهای شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
-
کتابداران
سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]
-
کتابداران
بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
-
کتابداران
نیازسنجی و تعیین اولویتهای پژوهشی کتابخانههای عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانهها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
-
کتابداران
بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
-
کتابداری
نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
-
کتابداری و اطّلاعرسانی
نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
-
کلید واژه ها: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران
بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
-
کلیدواژهها: نیازهای پژوهشی
نیازسنجی و تعیین اولویتهای پژوهشی کتابخانههای عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانهها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
-
کمبینایان
سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کمبینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
-
کیفیت
ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
-
کیفیت خدمات
ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
ل
-
لیب کوال
ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
م
-
مؤسسات آموزش عالی
بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعهی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
-
مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی
مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
-
مدیران
نیازسنجی و تعیین اولویتهای پژوهشی کتابخانههای عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانهها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
-
مدیریت اطلاعات
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
-
مدیریت دانش شخصی
مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانههای عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
-
مطالعه آزاد
واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
-
مقالات فارسی
ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
-
موفقیت تحصیلی
واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
-
موک
کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
ن
-
نابینایان
سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کمبینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
-
نظریههای علوم اجتماعی و انسانی
تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]
-
نقشه علمی
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
و
-
وب 2.0
بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانههای تحت پوشش نهاد کتابخانههای عمومی استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
-
وب سایت کتابخانه ای
ارزیابی کیفی وب گاههای کتابخانههای دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاههای مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
-
وبسایت کتابخانه مرکزی
ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاههای دولتی ایران و رتبهبندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
-
وب سنجی
ارزیابی کیفی وب گاههای کتابخانههای دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاههای مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
-
وب کیو ای ام
ارزیابی کیفی وب گاههای کتابخانههای دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاههای مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
-
وضعیت موجود
بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
-
ویژگی های شخصیتی
رابطه ویژگیهای شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانههای دانشگاههای شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
ه
-
همایندی واژگان
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
-
همپوشانی
ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
-
هم رخداد واژگان
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
-
هوش سازمانی
سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]
ی
-
یادگیری الکترونیکی ترکیبی
بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعهی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
-
یوسی نت
ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد