نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آمادگی الکترونیکی بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعه‌‌ی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
  • آموزش آنلاین فراگیر کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]

ا

  • ابزارها بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
  • اخلاق پژوهش سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
  • ارزیابی ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
  • ارزیابی ترجمه اشتباهات رایج چکیده‌های انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
  • ارزیابی نوشتار اشتباهات رایج چکیده‌های انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
  • استناد سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
  • اشتباهات رایج نوشتار اشتباهات رایج چکیده‌های انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]
  • اشتراک دانش آیا کاربران کتابخانه‌های عمومی از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده می‌کنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]
  • اصفهان بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
  • اصفهان بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
  • اطلاعات سلامت بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
  • اطلاع جویی بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
  • اطلاع‌یابی تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]
  • انگیزش بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
  • اولویت‌های پژوهشی نیازسنجی و تعیین اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]

ب

  • بازیافت ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
  • بیب اکسل ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]

پ

ت

  • تئوری نیازهای سه گانه مک‎کللند بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
  • تحلیل عاملی اکتشافی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
  • تغییر نام نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • تکنولوژی آموزشی بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعه‌‌ی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]

ج

  • جایگاه اجتماعی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]

چ

  • چکیده انگلیسی اشتباهات رایج چکیده‌های انگلیسی در پایان نامه ها: رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 103-126]

د

  • دانشجویان تحصیلات تکیملی سنجش میزان آشنایی دانشجویان تحصیلات تکمیلی با مفهوم استناد [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 125-140]
  • دانشجویان رشته روانشناسی واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز رابطه ویژگی‌های شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
  • دانشگاه شهید چمران اهواز ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
  • دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز رابطه ویژگی‌های شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
  • دانشگاه فردوسی مشهد واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
  • دانشگاه‌های دولتی ارزیابی کیفی وب گاه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاه‌های مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
  • دانشگاه‌های دولتی ایران ارزیابی کیفیت وب‌سایت کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و رتبه‌بندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
  • دقت ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]

ر

  • رتبه‌بندی ارزیابی کیفیت وب‌سایت کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و رتبه‌بندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
  • رضایت شغلی بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
  • رفتار اطلاعاتی تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]

س

  • ساخت و اعتبار­یابی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
  • سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کم‌بینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
  • سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران بررسی میزان انطباق فهرستبرگه‌های فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]
  • سیستم استناج فازی ارزیابی کیفیت وب‌سایت کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و رتبه‌بندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی آیا کاربران کتابخانه‌های عمومی از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده می‌کنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]

ع

  • علم اطّلاعات نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • علم اطلاعات و دانش­ شناسی ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
  • علم اطلاعات و دانش­شناسی ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
  • علم اطّلاعات و دانش‌شناسی نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • عملکرد شغلی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]

ف

  • فن­آوری ارتباطات و اطلاعات بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعه‌‌ی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
  • فهرستبرگه‌های فیپا بررسی میزان انطباق فهرستبرگه‌های فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]

ق

  • قم بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
  • قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن بررسی میزان انطباق فهرستبرگه‌های فیپای سازمان اسناد و کتابخانۀ ملّی جمهوری اسلامی ایران با قواعد فهرست‌نویسی انگلوامریکن [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 83-102]

ک

  • کاربران کتابخانه‌های عمومی آیا کاربران کتابخانه‌های عمومی از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک دانش استفاده می‌کنند؟: یک مطالعه کیفی [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 81-102]
  • کتابخانة رقومی سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کم‌بینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
  • کتابخانة نابینایان سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کم‌بینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
  • کتابخانه مرکزی ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]
  • کتابخانه ملی ایران بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
  • کتابخانه ها کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
  • کتابخانه های آموزشگاهی بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی میزان انگیزش کارکنان کتابخانه های دانشگاه های دولتی شهر اصفهان بر اساس تئوری نیازهای سه گانه مک کللند [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 123-140]
  • کتابخانه­های شهر اهواز ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
  • کتابخانه‌های عمومی نیازسنجی و تعیین اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
  • کتابخانه های عمومی بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
  • کتابخانه های عمومی بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
  • کتابخانه‌های عمومی شهر کرمانشاه سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]
  • کتابخانه‌های عمومی کرمان مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
  • کتابداران کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]
  • کتابداران ساخت و اعتباریابی پرسشنامه جایگاه اجتماعی حرفه علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 99-122]
  • کتابداران رابطه ویژگی‌های شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]
  • کتابداران سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]
  • کتابداران بررسی وضعیت اطلاع جوئی و اطلاع رسانی کتابداران کتابخانه های عمومی دربارة اطلاعات سلامت (مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 36-58]
  • کتابداران نیازسنجی و تعیین اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
  • کتابداران بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
  • کتابداری نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • کتابداری و اطّلاع‌رسانی نوشتاری پیرامون نام تغییریافته [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 1-19]
  • کلید واژه ها: سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران بررسی میزان رضایت شغلی کتابداران سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 151-169]
  • کلیدواژه‌ها: نیازهای پژوهشی نیازسنجی و تعیین اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
  • کم‌بینایان سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کم‌بینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
  • کیفیت ارزیابی کیفیت وب‌سایت کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و رتبه‌بندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
  • کیفیت خدمات ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]

ل

  • لیب کوال ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 9-31]

م

  • مؤسسات آموزش عالی بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعه‌‌ی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
  • مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
  • مدیران نیازسنجی و تعیین اولویت‌های پژوهشی کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 33-64]
  • مدیریت اطلاعات ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
  • مدیریت دانش شخصی مدل پارادایم نظری مدیریت دانش شخصی کتابداران کتابخانه‌های عمومی [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 57-82]
  • مطالعه آزاد واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
  • مقالات فارسی ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
  • موفقیت تحصیلی واکاوی رابطه مطالعه آزاد بر میزان موفقیت تحصیلی دانشجویان رشته روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 57-75]
  • موک کتابخانه ها و کتابداران در عصر موک [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 11-32]

ن

  • نابینایان سنجش انتظارات اعضاء بخش نابینایان و کم‌بینایان سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران از امکانات کتابخانه رقومی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 121-138]
  • نظریه‌های علوم اجتماعی و انسانی تحلیلی بر ارتباط برخی نظریه های علوم اجتماعی و انسانی با رفتار اطلاعاتی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 9-35]
  • نقشه علمی ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]

و

  • وب 2.0 بررسی میزان توانمندی کارکنان کتابخانه‌های تحت پوشش نهاد کتابخانه‌های عمومی‌ استان اصفهان در به کارگیری ابزارهای وب 2.0 [دوره 2، شماره 4، 1395، صفحه 127-149]
  • وب سایت کتابخانه‌ ای ارزیابی کیفی وب گاه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاه‌های مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
  • وب‌سایت کتابخانه مرکزی ارزیابی کیفیت وب‌سایت کتابخانه‌ مرکزی دانشگاه‌های دولتی ایران و رتبه‌بندی آنها بر مبنای نظام استنتاج فازی [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 94-120]
  • وب‌ سنجی ارزیابی کیفی وب گاه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاه‌های مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
  • وب کیو ای ام ارزیابی کیفی وب گاه‌های کتابخانه‌های دانشگاهی: مورد مطالعه کتابخانه های مرکزی دانشگاه‌های مادر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 103-124]
  • وضعیت موجود بررسی وضعیت کتابخانه های آموزشگاهی شهر قم (دوره اول متوسطه) [دوره 2، شماره 3، 1395، صفحه 141-165]
  • ویژگی ­های شخصیتی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با عملکرد شغلی در بین کتابداران کتابخانه‌های دانشگاه‌های شهید چمران و علوم پزشکی جندی شاپور اهواز [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 141-157]

ه

  • همایندی واژگان ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
  • همپوشانی ضریب دقت و بازیافت پایگاه مقالات فارسی در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی و تعیین همپوشانی بین آنها [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 77-98]
  • هم رخداد واژگان ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]
  • هوش سازمانی سنجش هوش سازمانی کارکنان کتابخانه های عمومی شهر کرمانشاه [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 139-155]

ی

  • یادگیری الکترونیکی ترکیبی بررسی نگرش اعضای هیات علمی مؤسسات آموزش عالی به نظام یادگیری الکترونیکی ترکیبی (مطالعه‌‌ی موردی) [دوره 2، شماره 1، 1395، صفحه 33-55]
  • یوسی نت ترسیم ساختار موضوعی مدیریت اطلاعات با استفاده از روش همایندی واژگان طی سال های 1986 تا 2012 [دوره 2، شماره 2، 1395، صفحه 59-93]