نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش مجازی امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
  • آموزشی علمی ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های مختلف در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]

ا

  • ابزار رابط بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استاندارد‌های مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
  • استاد شناسایی و تحلیل اولویت‌های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
  • استان اصفهان بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
  • امکان سنجی امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
  • انگیزه بررسی انگیزه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
  • اینترنت دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]

ب

  • بانک‌داری الکترونیک اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانک‌داری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
  • بوشهر بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
  • بیماران بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]

پ

  • پارس آذرخش بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]

ت

  • توانمندی تاثیر فناوری اطلاعات بر توانمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 83-104]
  • تولید علم تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقاله‌های منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سال‌های 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]

ج

  • جنسیت سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]

خ

  • خانواده سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
  • خدمات کتابخانه ای تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
  • خدمات مرجع تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
  • خودکارآمدی تحصیلی مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]

د

  • دانش‌آموختگان بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
  • دانشجویان بررسی انگیزه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
  • دانشجویان بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
  • دانشجویان کارشناسی ارشد سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
  • دانشجوی دکتری شناسایی و تحلیل اولویت‌های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
  • دانشگاه پیام نور مشهد امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
  • دانشگاه علوم پزشکی تاثیر فناوری اطلاعات بر توانمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 83-104]
  • دانشگاه علوم پزشکی ایران رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
  • دانشگاه قم سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]

ر

  • رابط کاربری بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
  • رتبه‌بندی دانشگاه‌ها رابطه‫ ‫میان عملکرد دانشگاه‫های برتر جهان براساس شاخص‫های علم‫سنجی و جایگاه آن‫ها در ده نظام رتبه‫ بندی بین‫ المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
  • رسانه های اجتماعی مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
  • رضایت شغلی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
  • رفتار اطلاع یابی بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
  • روابط کتابشناختی بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استاندارد‌های مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]

ز

  • زنان سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]

س

  • سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقاله‌های منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سال‌های 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
  • سامانه سامان تعیین میزان تطابق قابلیت‏ های سامانه مدیریت کتابخانه‏ های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
  • سواد اطلاعاتی مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]
  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
  • سواد دیجیتالی سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
  • سواد سلامت بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]

ش

  • شبکه‌های اجتماعی بررسی انگیزه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
  • شرکت‌های پتروشیمی تحلیل اثرات واسطه‌ای مؤلفه‌های مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
  • شهرستان دَیِر بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]

ط

  • طبقه‌بندی اسمیراگلیا بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استاندارد‌های مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
  • طبقه‌بندی اف.آر.بی.آر بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استاندارد‌های مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
  • طبقه‌بندی تیلت بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینه‌های کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استاندارد‌های مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]

ع

  • عدم قطعیت بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
  • علم اطلاعات و دانش ‏شناسی مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‏ شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
  • علم اطلاعات و دانش‏شناسی شناسایی و تحلیل اولویت‌های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
  • علم اطلاعات و دانش شناسی مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
  • علم اطلاعات و دانش شناسی بررسی انگیزه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
  • علم‌سنجی تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقاله‌های منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سال‌های 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
  • علم‫سنجی رابطه‫ ‫میان عملکرد دانشگاه‫های برتر جهان براساس شاخص‫های علم‫سنجی و جایگاه آن‫ها در ده نظام رتبه‫ بندی بین‫ المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
  • عملکرد تحلیل اثرات واسطه‌ای مؤلفه‌های مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
  • عوامل کلیدی موفقیت اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانک‌داری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]

ف

  • فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانک‌داری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
  • فرهنگ اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانک‌داری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
  • فعالیتهای بازیابی اطلاعات بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
  • فمینیسم سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
  • فناوری آموزشی مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]

ک

  • کاربران دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
  • کاوش بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
  • کتابخانه‌های عمومی بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
  • کتابخانه های عمومی دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
  • کتابداران تعیین میزان تطابق قابلیت‏ های سامانه مدیریت کتابخانه‏ های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
  • کتابداران رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
  • کتابداران بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
  • کتاب‌های ترجمه شده سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
  • کرمانشاه بررسی انگیزه‌های استفاده از شبکه‌های اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
  • کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات و ارتباطات ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های مختلف در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]
  • کلیدواژه‌ها: اولویت‌ پژوهش شناسایی و تحلیل اولویت‌های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
  • کلیدواژه ها: اولویت های پژوهشی مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‏ شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
  • کلید‌واژه‌ها: ویژگی‌های شخصیتی رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
  • کوها بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]

گ

  • گوگل پلاس مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]

م

  • محیط دیجیتال سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
  • مدرسان مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
  • مدل‌پروست تحلیل اثرات واسطه‌ای مؤلفه‌های مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
  • مدل ذهنی تعیین میزان تطابق قابلیت‏ های سامانه مدیریت کتابخانه‏ های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
  • مدیران ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخش‌های مختلف در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]
  • مدیریت دانش تحلیل اثرات واسطه‌ای مؤلفه‌های مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
  • مدیریت دانش اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانک‌داری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
  • مدیریت منابع انسانی تحلیل اثرات واسطه‌ای مؤلفه‌های مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
  • مرور پیشینه تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
  • مشکلات بازیابی اطلاعات بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
  • مطالعه دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
  • مقالات فارسی تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
  • منابع مرجع تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
  • منابع و کانالهای اطلاعاتی بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
  • مهارت‌های ارتباطی بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
  • موضوعات پژوهشی مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‏ شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
  • موضوع پژوهش شناسایی و تحلیل اولویت‌های پژوهش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]

ن

  • نرم‏ افزار کتابخانه ای تعیین میزان تطابق قابلیت‏ های سامانه مدیریت کتابخانه‏ های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
  • نشریات بی اعتبار نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
  • نشریات تقلبی نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
  • نشریات جعلی نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
  • نشریات چپاولگر نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
  • نظام‌های‫ رتبه‫بندی بین‫المللی دانشگاهی رابطه‫ ‫میان عملکرد دانشگاه‫های برتر جهان براساس شاخص‫های علم‫سنجی و جایگاه آن‫ها در ده نظام رتبه‫ بندی بین‫ المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
  • نهاد کتابخانه های عمومی تعیین میزان تطابق قابلیت‏ های سامانه مدیریت کتابخانه‏ های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
  • نوسا بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
  • نیازمندی‌های آموزشی بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]

ه

  • هم تألیفی تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقاله‌های منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سال‌های 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
  • همکاری گروهی تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقاله‌های منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سال‌های 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
  • هوش فرهنگی بررسی رابطه بین مهارت‌های ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]