آ
-
آموزش مجازی
امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
-
آموزشی علمی
ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخشهای مختلف در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]
ا
-
ابزار رابط
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
-
استاد
شناسایی و تحلیل اولویتهای پژوهش در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
-
استان اصفهان
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
-
امکان سنجی
امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
-
انگیزه
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
-
اینترنت
دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
ب
-
بانکداری الکترونیک
اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
-
بوشهر
بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
-
بیماران
بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
پ
-
پارس آذرخش
بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
ت
-
توانمندی
تاثیر فناوری اطلاعات بر توانمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 83-104]
-
تولید علم
تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقالههای منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سالهای 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
ج
-
جنسیت
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
خ
-
خانواده
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
-
خدمات کتابخانه ای
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
-
خدمات مرجع
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
-
خودکارآمدی تحصیلی
مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]
د
-
دانشآموختگان
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
-
دانشجویان
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
-
دانشجویان
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
-
دانشجویان کارشناسی ارشد
سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
-
دانشجوی دکتری
شناسایی و تحلیل اولویتهای پژوهش در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
-
دانشگاه پیام نور مشهد
امکان سنجی ارائه آموزش مجازی در رشته های علوم انسانی دوره کارشناسی دانشگاه پیام نور مشهد [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 49-69]
-
دانشگاه علوم پزشکی
تاثیر فناوری اطلاعات بر توانمندی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 83-104]
-
دانشگاه علوم پزشکی ایران
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
-
دانشگاه قم
سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
ر
-
رابط کاربری
بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
-
رتبهبندی دانشگاهها
رابطه میان عملکرد دانشگاههای برتر جهان براساس شاخصهای علمسنجی و جایگاه آنها در ده نظام رتبه بندی بین المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
-
رسانه های اجتماعی
مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
-
رضایت شغلی
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
-
رفتار اطلاع یابی
بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
-
روابط کتابشناختی
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
ز
-
زنان
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
س
-
سازمان تحقیقات آموزش و ترویج کشاورزی
تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقالههای منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سالهای 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
-
سامانه سامان
تعیین میزان تطابق قابلیت های سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
-
سواد اطلاعاتی
مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]
-
سواد اطلاعاتی
سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
-
سواد دیجیتالی
سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
-
سواد سلامت
بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
ش
-
شبکههای اجتماعی
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
-
شرکتهای پتروشیمی
تحلیل اثرات واسطهای مؤلفههای مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
-
شهرستان دَیِر
بررسی وضعیت دانش سلامت بیماران درمانگاه شهر دَیِر در فاصله زمانی تابستان 1395 [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 63-82]
ط
-
طبقهبندی اسمیراگلیا
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
-
طبقهبندی اف.آر.بی.آر
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
-
طبقهبندی تیلت
بررسی کاربردپذیری ابزارهای رابط موجود در پیشینههای کتابشناختی کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران برای نمایش روابط کتابشناختی: ضرورت بازنگری در استانداردهای مورد استفاده [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 112-132]
ع
-
عدم قطعیت
بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
شناسایی و تحلیل اولویتهای پژوهش در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
-
علم اطلاعات و دانششناسی
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
-
علم اطلاعات و دانش شناسی
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
-
علمسنجی
تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقالههای منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سالهای 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
-
علمسنجی
رابطه میان عملکرد دانشگاههای برتر جهان براساس شاخصهای علمسنجی و جایگاه آنها در ده نظام رتبه بندی بین المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
-
عملکرد
تحلیل اثرات واسطهای مؤلفههای مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
-
عوامل کلیدی موفقیت
اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
ف
-
فرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی
اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
-
فرهنگ
اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
-
فعالیتهای بازیابی اطلاعات
بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
-
فمینیسم
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
-
فناوری آموزشی
مطالعه تأثیر فناوری های آموزشی بر رابطه بین سواد اطلاعاتی و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 91-111]
ک
-
کاربران
دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
-
کاوش
بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
-
کتابخانههای عمومی
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
-
کتابخانه های عمومی
دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
-
کتابداران
تعیین میزان تطابق قابلیت های سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
-
کتابداران
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
-
کتابداران
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
-
کتابهای ترجمه شده
سیر موضوعی و وضعیت کتب ترجمه شده در حوزه جنسیت، زنان و خانواده در ایران [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 133-153]
-
کرمانشاه
بررسی انگیزههای استفاده از شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان علم اطلاعات و دانش شناسی [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 70-90]
-
کلمات کلیدی: فناوری اطلاعات و ارتباطات
ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخشهای مختلف در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]
-
کلیدواژهها: اولویت پژوهش
شناسایی و تحلیل اولویتهای پژوهش در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
-
کلیدواژه ها: اولویت های پژوهشی
مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
-
کلیدواژهها: ویژگیهای شخصیتی
رابطه پنج عامل بزرگ شخصیت با رضایت شغلی کتابداران دانشگاه علوم پزشکی ایران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 75-94]
-
کوها
بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
گ
-
گوگل پلاس
مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
م
-
محیط دیجیتال
سواد اطلاعاتی دانشجویان کارشناسی ارشد دانشگاه قم در محیط دیجیتال [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 15-34]
-
مدرسان
مدرسان حوزه علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران، چگونه از گوگل پلاس بهره می برند؟ [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 137-160]
-
مدلپروست
تحلیل اثرات واسطهای مؤلفههای مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
-
مدل ذهنی
تعیین میزان تطابق قابلیت های سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
-
مدیران
ارزیابی فناوری اطلاعات و ارتباطات در بخشهای مختلف در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران، مطالعه موردی دانشگاهها و مؤسسات آموزشی شهر قم [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 28-48]
-
مدیریت دانش
تحلیل اثرات واسطهای مؤلفههای مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
-
مدیریت دانش
اولویت بندی عوامل فرهنگی مؤثر بر مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی: بانک ملت) [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 105-123]
-
مدیریت منابع انسانی
تحلیل اثرات واسطهای مؤلفههای مدیریت دانش در بهبود عملکرد منابع انسانی (مطالعه موردی) [دوره 3، شماره 2، 1396، صفحه 7-27]
-
مرور پیشینه
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
-
مشکلات بازیابی اطلاعات
بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
-
مطالعه
دیدگاه کاربران کتابخانه های عمومی به مطالعه در محیط اینترنت(مطالعه موردی: استان آذربایجان غربی) [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 123-141]
-
مقالات فارسی
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
-
منابع مرجع
تحلیل ویژگی های کتابشناختی و سیر تاریخی نشر مقالات فارسی در زمینه ی خدمات و منابع مرجع [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 1-26]
-
منابع و کانالهای اطلاعاتی
بررسی میزان عدم قطعیت کاربران در بازیابی اطلاعات از وب [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 1-22]
-
مهارتهای ارتباطی
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
-
موضوعات پژوهشی
مروری بر مطالعات مربوط به اولویت های پژوهش در علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران و جهان [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 35-62]
-
موضوع پژوهش
شناسایی و تحلیل اولویتهای پژوهش در علم اطلاعات و دانششناسی از دیدگاه اساتید و دانشجویان دکتری در این رشته [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 49-73]
ن
-
نرم افزار کتابخانه ای
تعیین میزان تطابق قابلیت های سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
-
نشریات بی اعتبار
نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
-
نشریات تقلبی
نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
-
نشریات جعلی
نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
-
نشریات چپاولگر
نشریات جعلی را بشناسیم [دوره 3، شماره 3، 1396، صفحه 2-14]
-
نظامهای رتبهبندی بینالمللی دانشگاهی
رابطه میان عملکرد دانشگاههای برتر جهان براساس شاخصهای علمسنجی و جایگاه آنها در ده نظام رتبه بندی بین المللی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 23-42]
-
نهاد کتابخانه های عمومی
تعیین میزان تطابق قابلیت های سامانه مدیریت کتابخانه های عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کتابداران [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 27-48]
-
نوسا
بررسی تطبیقی کارایی رابط های کاربری نرم افزار جامع کد منبع باز کوها و نرم افزارهای پارس آذرخش، کاوش و نوسا از منظر رهیافت کاربرمداری [دوره 3، شماره 1، 1396، صفحه 95-122]
-
نیازمندیهای آموزشی
بررسی نیازهای آموزشی دانشجویان و دانش آموختگان رشته علم اطلاعات و دانششناسی [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 91-107]
ه
-
هم تألیفی
تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقالههای منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سالهای 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
-
همکاری گروهی
تعیین ضریب همکاری گروهی نویسندگان مقالههای منتشرشده در نشریات علمی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی طی سالهای 1389 الی 1393 [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 71-89]
-
هوش فرهنگی
بررسی رابطه بین مهارتهای ارتباطی و هوش فرهنگی کتابداران کتابخانههای عمومی استان اصفهان [دوره 3، شماره 4، 1396، صفحه 109-120]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد