استاندارد ایزو 25964بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
استاندارد ای.سی.آر.البررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
استان قمبررسی فضای کسبوکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
استان کرمانشاهرابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
اشتراکگذاری اطلاعاتبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
اصطلاحنامهبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
اصطلاحنامههای علوم اسلامیبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
اطلاعآفرینیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
اطلاعگرایی مضاعفاطلاعگرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
اعضای هیأت علمیتحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانههای مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
اعضای هیئت علمیشناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
امانت کتابجریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانهها: چالشها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
امنیت اطلاعاتشناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
ایرانجریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانهها: چالشها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
اینستاگرامبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
بازیابی اطلاعاتکشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرسوجو در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]
بالندگی سازمانیبررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
بیماری کرونااطلاعگرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
بیمه ایرانرابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
پ
پالایشگاه گاز بیدبلندطراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفههای سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
پایگاه اطلاعاتیکشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرسوجو در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]
پژوهشگاه علوم انسانیدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردیدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
پیشههای اطلاعاتیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
ت
تبریزنقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
تحلیل محتواپژوهشهای تحلیل محتوا در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی ایران بین سالهای ۱۳۶۵-۱۳۹۷ [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-203]
تحول دیجیتالتحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم همگرایی بین حوزههای دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
تدوین دانشبررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
تسهیم دانشسواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
تلگرامبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
تمدید عضویتجریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانهها: چالشها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
توانمندسازی کارکنانبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]
ج
جریمه دیرکردجریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانهها: چالشها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
جستجوی اطلاعاتکشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرسوجو در پایگاههای اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]
ح
حفاظت از اطلاعاتشناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
حفظ و نگهداری دانشبررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
خ
خراسان جنوبیبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
خلق دانشبررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
د
دادهکاویدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
داراییهای دانشیاستقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
دانشجویاننقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
دانشجویانسواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
دانشجویانبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
دانش سازمانیاستقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
دانشگاه آزاد اسلامیارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
دانشگاه ایلامبررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
دانشگاه تبریزتحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانههای مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
دانشگاه تربیت مدرسسنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
دانشگاه تهرانسنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
دانشگاه علامه طباطباییسنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
دانشگاه علوم پزشکی اصفهانشناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
دانشگاه علوم و تحقیقات تهراننقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
دانشگاه قمسواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
دانشگاه محقق اردبیلیبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
ذخیره دانشمطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
ر
رضایت کاربرانبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
رفاه کارکنانبررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
رفتار اطلاعیابیمساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
رفتار اطلاعیابیدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
روابط معناییبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
ز
زبان طبیعیبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
س
سازمان مدیریت و برنامهریزیانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
سازمانهای دانشمحورطراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفههای سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
سامانه پژوهش و فناوریتحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانههای مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
سرمایه اجتماعیرابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
سرمایه فکریرابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
سواد اطلاعاتیبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
سواد اطلاعاتیسواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
سواد اطلاعاتیطراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفههای سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
سواد دیجیتالینقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
سیماپتحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانههای مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
ش
شایستگیهای کانونینقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
شبکه اجتماعینقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
شبکه عصبی مصنوعیدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
شبکههای اجتماعی مجازیبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
شبکههای مجازینقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
عصر پساکرونامساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
علم اطلاعات و دانششناسیپژوهشهای تحلیل محتوا در حوزه علم اطلاعات و دانششناسی ایران بین سالهای ۱۳۶۵-۱۳۹۷ [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-203]
علم اطلاعات و دانششناسیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
عملکرد شغلینقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
ف
فرهنگ سازمانیمطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
فناوری اطلاعاتبررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
فناوری اطلاعاتشناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارتهای کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
ق
قدرت نرمدادهکاوی رفتارهای اطلاعیابی پژوهشگران گروههای پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
ک
کارآفرینیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
کارآفرینیسواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیتهای کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
کالا و خدمت اطلاعاتیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
کتاب الکترونیکیبررسی فضای کسبوکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
کتابخانه مرکزیبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
کتابخانههااطلاعگرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
کتابخانههای تخصصیانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
کتابخانههای دیجیتالارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
کتابخانههای عمومیجریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانهها: چالشها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
کتابخانۀ مدرسهشایستگیهای منشی و بایستگیهای کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
کتابدارانانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
کتابدار کودکشایستگیهای منشی و بایستگیهای کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
کوید 19مساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
ل
لیبکوالبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
م
محتوای دیجیتالارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
مدل K-ACTسنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
مدیریت ارتباط با مشتریبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]
مدیریت اطلاعاتمساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
مدیریت اطلاعات شخصیشناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
مدیریت داناییتحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم همگرایی بین حوزههای دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
مدیریت دانشمطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
مدیریت دانشبررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]
مدیریت دانشرابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
مدیریت دانشاستقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
مدیریت دانشطراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفههای سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
مدیریت دانشبررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
مدیریت محتواارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانههای دیجیتال دانشگاه آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
مراکز اطلاعاتاطلاعگرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
مربی کودکشایستگیهای منشی و بایستگیهای کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
مشارکت دانشیاستقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
مشارکت زیست بومیاستقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
مشاغل اطلاعاتیشناسایی عوامل موثر بر اطلاعآفرینی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
مطالعه الکترونیکینقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
مطالعه چاپینقش شبکههای اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
معلماننقش سواد دیجیتالی و شایستگیهای کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
معماری اطلاعاتانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
مهارت کوانتومیشناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارتهای کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
مهارتهای کتابدارشایستگیهای منشی و بایستگیهای کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
مهندسی دانششناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارتهای کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
نرمافزار سیمرغانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
نرمافزارهای کتابخانهایانطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرمافزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانههای تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
نشانههای بیانگر روابطبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
نهاد کتابخانههای عمومیشناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارتهای کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
نیاز اطلاعاتیاطلاعگرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
و
واتساپبررسی رفتار اشتراکگذاری اطلاعات دانشجویان در شبکههای اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
وبسایتسنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
وبکوالبررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
ه
همگراییتحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم همگرایی بین حوزههای دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
هویت سازمانیمطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
ی
یادداشت دامنهبررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامههای علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
یادگیری سازمانیطراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفههای سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد