نمایه کلیدواژه ها

ا

  • اخلاق کتابدار شایستگی‎های منشی و بایستگی‎های کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
  • ارزش‌آفرینی منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی: ارزیابی تطبیقی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 79-114]
  • استاندارد ایزو 25964 بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
  • استاندارد ای.سی.آر.ال بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
  • استان قم بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • استان کرمانشاه رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
  • اشتراک‌‌گذاری اطلاعات بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • اصطلاحنامه بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
  • اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
  • اطلاع‌‌آفرینی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
  • اطلاع‌گرایی مضاعف اطلاع‌گرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
  • اعضای هیأت علمی تحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانه‌های مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
  • اعضای هیئت علمی شناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
  • امانت کتاب جریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانه‌ها: چالش‌ها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
  • امنیت اطلاعات شناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
  • ایران جریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانه‌ها: چالش‌ها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
  • اینستاگرام بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]

ب

  • بازاریابی کتاب بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • بازیابی اطلاعات کشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرس‌و‌جو در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]
  • بالندگی سازمانی بررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
  • بیماری کرونا اطلاع‌گرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
  • بیمه ایران رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]

پ

  • پالایشگاه گاز بیدبلند طراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجی‌گری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
  • پایگاه اطلاعاتی کشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرس‌و‌جو در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]
  • پژوهشگاه علوم انسانی داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
  • پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
  • پیشه‌های اطلاعاتی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]

ت

  • تبریز نقش سواد دیجیتالی و شایستگی‌های کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
  • تحلیل محتوا پژوهش‌های تحلیل محتوا در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران بین سال‌های ۱۳۶۵-۱۳۹۷ [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-203]
  • تحول دیجیتال تحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم هم‌گرایی بین حوزه‌های دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
  • تدوین دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
  • تسهیم دانش سواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیت‌‌‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
  • تلگرام بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • تمدید عضویت جریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانه‌ها: چالش‌ها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
  • توانمند‌سازی کارکنان بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]

ج

  • جریمه دیرکرد جریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانه‌ها: چالش‌ها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
  • جستجوی اطلاعات کشف الگوهای کلیک کاربران برای استفاده در پرس‌و‌جو در پایگاه‌های اطلاعاتی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 137-158]

ح

  • حفاظت از اطلاعات شناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
  • حفظ و نگهداری دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]

خ

  • خراسان جنوبی بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • خلق دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]

د

  • داده‌کاوی داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
  • دارایی‌های دانشی استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمان‎‌های ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
  • دانشجویان نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • دانشجویان سواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیت‌‌‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
  • دانشجویان بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • دانش‌ سازمانی استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمان‎‌های ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
  • دانشگاه آزاد اسلامی ارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانه‎های دیجیتال دانشگاه‏ آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
  • دانشگاه ایلام بررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
  • دانشگاه تبریز تحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانه‌های مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
  • دانشگاه تربیت مدرس سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
  • دانشگاه تهران سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
  • دانشگاه علامه طباطبایی سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
  • دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
  • دانشگاه علوم و تحقیقات تهران نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • دانشگاه قم سواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیت‌‌‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
  • دانشگاه محقق اردبیلی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
  • درآمدزایی منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی: ارزیابی تطبیقی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 79-114]

ذ

  • ذخیره دانش مطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]

ر

  • رضایت کاربران بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
  • رفاه کارکنان بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
  • رفتار اطلاع‌یابی مساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
  • رفتار اطلاع‌یابی داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
  • روابط معنایی بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]

ز

  • زبان طبیعی بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]

س

  • سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • سازمان‌های دانش‌محور طراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجی‌گری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
  • سامانه پژوهش و فناوری تحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانه‌های مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]
  • سرمایه اجتماعی رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
  • سرمایه فکری رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
  • سواد اطلاعاتی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
  • سواد اطلاعاتی سواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیت‌‌‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
  • سواد اطلاعاتی طراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجی‌گری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
  • سواد دیجیتالی نقش سواد دیجیتالی و شایستگی‌های کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
  • سیماپ تحلیلی بر عوامل و موانع موثر بر پذیرش سامانه‌های مدیریت اطلاعات پژوهش و فناوری (مورد مطالعه دانشگاه تبریز) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 81-105]

ش

  • شایستگی‌های کانونی نقش سواد دیجیتالی و شایستگی‌های کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
  • شبکه اجتماعی نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • شبکه عصبی مصنوعی داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]
  • شبکه‌های اجتماعی منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی: ارزیابی تطبیقی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 79-114]
  • شبکه‌‌های اجتماعی مجازی بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • شبکه‌های مجازی نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • شرکت پخش سراسری بانی چاو ایرانیان بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]

ع

  • عصر پساکرونا مساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی پژوهش‌های تحلیل محتوا در حوزه علم اطلاعات و دانش‌شناسی ایران بین سال‌های ۱۳۶۵-۱۳۹۷ [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 180-203]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
  • عملکرد شغلی نقش سواد دیجیتالی و شایستگی‌های کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]

ف

  • فرهنگ سازمانی مطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
  • فناوری اطلاعات بررسی رابطه بین عوامل پذیرش فناوری اطلاعات در بالندگی سازمانی (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه ایلام) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 152-177]
  • فناوری اطلاعات شناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارت‌های کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]

ق

  • قدرت نرم داده‌کاوی رفتارهای اطلاع‌یابی پژوهشگران گروه‌های پژوهشی قدرت نرم، جامعه و امنیت پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و راهبردی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 59-80]

ک

  • کارآفرینی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
  • کارآفرینی سواد اطلاعاتی، تسهیم دانش و قابلیت‌‌‌های کارآفرینی دانشجویان دانشگاه قم [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 17-36]
  • کالا و خدمت اطلاعاتی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
  • کتاب الکترونیکی بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • کتابخانه مرکزی بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]
  • کتابخانه‌ها اطلاع‌گرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
  • کتابخانه‌های تخصصی انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • کتابخانه‎های دیجیتال ارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانه‎های دیجیتال دانشگاه‏ آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
  • کتابخانه‎های عمومی جریمه دیرکرد منابع امانتی کتابخانه‌ها: چالش‌ها و راهکارها [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 89-106]
  • کتابخانۀ مدرسه شایستگی‎های منشی و بایستگی‎های کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
  • کتابداران انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • کتابدار کودک شایستگی‎های منشی و بایستگی‎های کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
  • کوید 19 مساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]

ل

  • لیب‌کوال بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]

م

  • محتوای دیجیتال ارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانه‎های دیجیتال دانشگاه‏ آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
  • مدل K-ACT سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
  • مدل استروالدر بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • مدل‌های کسب‌وکار بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • مدل‌های کسب‌وکار منطق درآمدزایی شبکه‌های اجتماعی: ارزیابی تطبیقی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 79-114]
  • مدیریت ارتباط با مشتری بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]
  • مدیریت اطلاعات مساله مدیریت اطلاعات در عصر پساکرونا: اضلاعی که باید شکل بگیرند [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 8-20]
  • مدیریت اطلاعات شخصی شناخت تجارب اعضای هیئت علمی در خصوص حفاظت از مجموعه اطلاعات شخصی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 107-128]
  • مدیریت دانایی تحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم هم‌گرایی بین حوزه‌های دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
  • مدیریت دانش مطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر مدیریت دانش با نقش میانجی توانمندسازی کارکنان [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 50-78]
  • مدیریت دانش رابطه سرمایه اجتماعی با سرمایه فکری و مدیریت دانش در بیمه ایران [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 129-155]
  • مدیریت دانش استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمان‎‌های ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
  • مدیریت دانش طراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجی‌گری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]
  • مدیریت دانش بررسی تأثیر مدیریت دانش مدیران بر رفاه کارکنان در محیط کار [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 209-240]
  • مدیریت محتوا ارائه الگوی نظام یکپارچه مدیریت محتوا در کتابخانه‎های دیجیتال دانشگاه‏ آزاد اسلامی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 37-58]
  • مراکز اطلاعات اطلاع‌گرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]
  • مربی کودک شایستگی‎های منشی و بایستگی‎های کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
  • مشارکت دانشی استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمان‎‌های ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
  • مشارکت زیست بومی استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمان‎‌های ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 7-14]
  • مشاغل اطلاعاتی شناسایی عوامل موثر بر اطلاع‌آفرینی در کتابخانه‌ها و مراکز اطلاع‌رسانی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 43-72]
  • مطالعه الکترونیکی نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • مطالعه چاپی نقش شبکه‌های ‌اجتماعی در میزان مطالعه الکترونیکی و چاپی (مطالعه موردی: دانشجویان دانشکده ادبیات، علوم انسانی و اجتماعی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 73-88]
  • معلمان نقش سواد دیجیتالی و شایستگی‌های کانونی معلمان بر عملکرد شغلی آنان [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 17-42]
  • معماری اطلاعات انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • مهارت کوانتومی شناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارت‌های کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
  • مهارت‎های کتابدار شایستگی‎های منشی و بایستگی‎های کنشی کتابدار کودک در ایران [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 80-112]
  • مهندسی دانش شناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارت‌های کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]

ن

  • ناشران بررسی فضای کسب‌وکار ناشران استان قم برحسب مدل استروالدر [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 159-180]
  • نرم‌افزار سیمرغ انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • نرم‌افزارهای کتابخانه‌ای انطباق معماری اطلاعات سطح خارجی نرم‌افزار سیمرغ از دیدگاه کتابداران کتابخانه‌‌های تخصصی [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 115-136]
  • نشانه‌‌‌های بیانگر روابط بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی شناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارت‌های کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 181-207]
  • نیاز اطلاعاتی اطلاع‌گرایی مضاعف: چالش تبدیل رکود به رونق [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 7-15]

و

  • واتساپ بررسی رفتار اشتراک‌‌گذاری اطلاعات دانشجویان در شبکه‌‌های اجتماعی مجازی اینستاگرام، تلگرام و واتساپ [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 49-78]
  • وب‌سایت سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی) [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 107-130]
  • وب‌کوال بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی کاربران و رضایت آنان از خدمات کتابخانه (پژوهش موردی: کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی) [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 114-149]

ه

  • هم‌گرایی تحولِ دیجیتالِ اثربخش و لزوم هم‌گرایی بین حوزه‌های دخیل در مدیریت دانایی [دوره 6، شماره 2، 1399، صفحه 7-16]
  • هویت سازمانی مطالعه ارتباط بین مدیریت دانش و فرهنگ سازمانی از دیدگاه کارکنان معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی [دوره 6، شماره 1، 1399، صفحه 22-50]

ی

  • یادداشت دامنه بررسی میزان همخوانی ساختار و ویژگی های اصطلاحنامه‌‌‌های علوم اسلامی با اصطلاحنامه بازیابی [دوره 6، شماره 3، 1399، صفحه 131-157]
  • یادگیری سازمانی طراحی و آزمایش مدل رابطۀ علّی مؤلفه‌های سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی با میانجی‌گری مدیریت دانش در کارکنان پالایشگاه گاز بیدبلند شهرستان بهبهان [دوره 6، شماره 4، 1399، صفحه 15-48]