1. احمدی شیرازی، م. (1392). استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان.
زبانشناسی کاربردی، 16 (1)، 30- 33.
2. آموخته، ر. (1392). نقش زبان در ظرفیت تفسیرپذیری متن (با تکیه بر بحث هرمونتیک و قواعد زبانی). ماهنامه الکترونیکی اطلاعات حکمت و معرفت. 8 (8). بازیابی 30 آبان 1392.
3. نوروزی، ی. اکبریان، ا، پناهی، س. (1395). ارزیابی نوشتار چکیدههای انگلیسی رسالههای دکترای علم اطلاعات و دانششناسی بر اساس دیدگاه زبانشناسی. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات. 27(1)، 127-144.
4. سالاری، ح. (1392). اهمیت یادگیری زبان انگلیسی و شیوه ترجمه متون در کتابداری و اطلاعرسانی. {نوشته وبلاگ}. بازیابی 16 فروردین 1392، از http:// ketabdar92. blogfa. com/post/22.
6. فلاحتی فومنی، م (1392). بررسی وضعیت چکیدهنویسی انگلیسی در مجلات علمی- پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (حوزهی علوم پایه) سال 1390 و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. شیراز: مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری و نامهی پارسی.
7. Bacha, N. (2001). Writing evaluation: what can analytic versus holistic essay scoring tell us? System, 29 (94), 371-384.
8. Cohen-Vida, M. (2012). How to teach writing abstracts in a foreign language. Social and Behavioral Sciences, 46, 4981- 4985.
9. Hamp lyons, L (1995). Research on the Rating Process Rating Nonnative Writing: The Trouble with Holistic scoring. TESOL,14, 756-765.
10. Jacobs, H. J., Zingraf, S. A., Wormuth, D. R., Hartfiel, V. F., & Hughey, J. B. (1981). Testing ESL composition: A practical approach. Massachusetts: Newbury House.
11. Klimova,F. (2011). Evaluating writing in English as a second language. Social and Behavioral Sciences, 28, 390 – 394.
12. Nakamura, Y (2004, 22-23 May). A comparison of holistic and analytic scoring methods in the assessment of writing. Paper presented at the Proceedings of the 3rd annual JALT pan- SIG Conference, Tokyo, Keizai University, Japan. 46-52.
13. Pinto, M. (1995). Documentary Abstracting: Toward a Methodological Model. Society for Information Science, 46 (3), 225-234.
14. Sikolova, M. &Mockova, N. (2011, September,). Common mistakes in writing. Paper presented at the Proceedings of the International Conference of the Foreign Language competence as an integral of the university graduate profile III (Brno), University of Defense in Brno, Kounicova 44 (pp. 113-12), Brno.
15. Weigle, C. S. (2002). Assessing Writing. Cambridge: Cambridge University Press.
Send comment about this article