1. ادیبحاجباقری، م. (1385). روش تحقیق گراندد تئوری، راه و روش نظریهپردازی در علوم انسانی و بهداشتی، تهران: نشر و تبلیغ بشری.
2. پورسراجیان، د؛ اولیا، م و سلطانی، م. (1392). تعیین و اولویتبندی موانع به اشتراکگذاری دانش در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی: مطالعه موردی مؤسسه آموزش عالی امام جواد (ع). فصلنامه تخصصی پارکها و مراکز رشد، 9 (34): 34-43.
3. جعفری، م ؛ اخوان، پ؛ حسنوی، ر و اباصلتیان، ع. (1391). بررسی ارتباط ویژگیهای روانشناختی افراد با ابعاد مدیریت دانش شخصی. پژوهشهای مدیریت منابع انسانی. 4 (2): 1-21.
4. حریری، ن. (1385). اصول و روشهای پژوهش کیفی، تهران: نشر دانشگاه آزاد اسلامی.
5. ذکایی، م (1381). نظریه و روش در تحقیقات کیفی. مجله علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، 53 (17): 41 – 70.
6. رحمانی، م؛ محمدی، م؛ ناصریجهرمی، ر و رحمانی، هـ (1393). بررسی رابطه بین ادراک از حمایت سازمانی و مهارت مدیریت دانش شخصی اعضای هیئتعلمی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس. فصلنامه رهبری و مدیریت آموزشی، 6 (2): 27-47.
7. رنجبر، ه؛ حقدوست، ع؛ صلصالی، م؛ خوشدل، ع؛ سلیمانی، م؛ بهرامی، ن. (1391). نمونهگیری در پژوهشهای کیفی: راهنمایی برای شروع. مجله علمی پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ارتش جمهوری اسلامی ایران، 10(3): 238 – 250.
8. زوارقی، ر. (1386). چشماندازی بر مدیریت دانش شخصی (PKM): راهبردها، ابزارها، و مهارتها. اولین کنفرانس ملی مدیریت دانش، تهران: موسسه اطلاعرسانی نفت، گاز و پتروشیمی. موسسه تحقیقات و آموزش مدیریت. قابلدسترس در:http://www.civilica.com/Paper-IKMC01-IKMC01_015.html
9. فرشاد، ر؛ اخوان، پ؛ کریمزادگان مقدم، د. (1393). اولویت استفاده از وب 2 در فرآیندهای مدیریت دانش شخصی در آموزش مجازی. فناوری آموزش، 8 (4): 261-274.
10. حمدپور، ا؛ صادقی، ر؛ رضایی، م. (1389). روشهای تحقیق ترکیبی بهعنوان سومین جنبش روششناختی: مبانی نظری و اصول عملی جامعهشناسی کاربردی. مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، 21(2): 77 – 100.
11. نعمتیانارکی، ل؛ نوشینفرد، ف. (1392). بررسی عوامل سازمانی مؤثر بر اشتراک دانش از دیدگاه اعضای هیئتعلمی. فصلنامه مدیریت سلامت، ۱۷ (۵۶): 65-79.
12. Bishop, J., Bouchlaghem, D., Glass, J. and Matsumoto, I. (2008). Ensuring the effectiveness of a knowledge management initiative. Journal of Knowledge Management, 12 (4): 16-29.
13. Cheong, R. K., & Tsui, E. (2012). The roles of personal knowledge management: a case study. Vine, 48(3): 198-212.
15. Higgison, S. (2004). Your say: Personal Knowledge Management. Inside Knowledge, 7(7): 11-22.
16. Jackson, M.C. (2005). Reflections on knowledge management from a critical systems perspective. Knowledge Management Research & Practice, 3: 187-196.
17. Jones, R. (2015). Personal knowledge management. Online Information Review, 54 (2): 275-289.
18. Lincoln, Y. S.; Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Beverly Hills, CA: Sage.
19. Maxwell, J. A. (1996). Qualitative research design: An interpretative approach. Thousand Oaks, CA: Sage.
20. Mittal, M. (2015). Personal Knowledge management: A Study of Knowledge Behavior. Journal of Information & Knowledge Management, 23(2): 81-95.
21. Pauleen, D. (2009). Personal knowledge management: putting the “person” back into the knowledge equation. Online Information Review, 33 (2): 221-224.
22. Schoenherr, T., Griffith, D. A., & Chandra, A. (2014). Knowledge Management in Supply Chains: The Role of Explicit and Tacit Knowledge. Journal of Business Logistics, 35 (2): 121- 135.
23. Strauss, A.; Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: techniques & procedures for developing grounded theory. California: Sage.
24. Tsui, E. (2002). Technologies for personal and Peer-to-Peer (P2P) knowledge management. CSC Leading Edge Forum Technology Grant Report.
25. Verma, S. (2009). Personal Knowledge Management: A Tool to Expand Knowledge about Human Cognitive Capabilities. IACSIT International Journal of Engineering and Technology, 1(5): 435-438.
26. Wright, K. (2005). Personal knowledge management: supporting individual knowledge worker performance. Knowledge management research & practice, 3(3), 156-165.
27. Zhou, D., He, E. (2009). Research on Web Based Personal Knowledge Management. Proceeding of the Pacific-Asia Conference on Knowledge Engineering and Software Engineering (KESE 2009); 2009 Dec 19-20; Shenzhen, China, 116-9.
Send comment about this article