1. بینا، (1391). صفر و یک تا بینهایت. اقتصاد ایران، ماهنامه اقتصادی و مالی بینالملل، سال پانزدهم، شماره 161، 27 تیرماه.
2. جوادینیا،ع؛ عرفانیان، م؛ عابدینی، م؛ عسکری، م؛ عباسی، ع؛ بیجاری،ب (1392). الگوی استفاده ازشبکههای اجتماعی مجازی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند. فصلنامه علمی وپژوهشی طب و تزکیه. 22(2)، 39-44.
3. داستانی، م؛ کرامتی، ج؛ پورفاطمی، ع؛ اکرامی، ع (1394). دلایل و انگیزه استفاده از شبکههای اجتماعی مجازی دردانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گناباد. مجله علم سنجی کاسپین. سال 2، شماره 2، صص 24-27.
4. شهابی، م؛بیات ،ق (1391). اهداف و انگیزهها عضویت کاربران درشبکههای اجتماعی مجازی. فصلنامه مطالعات فرهنگ_ارتباطات، سال سیزدهم، ش20.
5. مرادی، ش؛ رجب پور، م؛ کیان ارثی، ف؛ حاجلو، ن؛ رادبخش، ن (1393). انگیزههای استفاده از شبکههای مجازی اجتماعی. فرهنگ در دانشگاه اسلامی. دوره4، شماره10، صص 95-118.
6. میرمحمدصادقی، م (1391). تحلیل شبکههای اجتماعی با Nodexl. تهران: کیان.
7. نور محمدی، م (1390).نقش شبکههای مجازی درانقلاب تونس. نشریه علمی ترویجی وسایل ارتباط جمعی رسانه، 22، (4 و 3).
9. Eke Miss, H. N. Obiora, C. & Odoh Miss, J. N.(2014). The Use of SocialNetworking Sitesamong the Undergraduate Students of Universityof Nigeria, Nsukka.Library Philosophy andpractice (ejornal).paper 1195. Retrieved 2016, march 5, from
http://digitalcommons.unl.edu/libphilprac/1195.
11. Hamade, Samir N. (2013). Perception and use of social networking sites among university students.Library, Vol. 62 No. 6/7, pp. 388-397.
12. Haneefa K. Mohamed; Sumitha E (2011).Perception and Use of Social Networking Sites by the Students of Calicut University. Journal of Library & Information Technology, Vol. 31, No. 4, July 2011, pp. 295-301
13. Lenhart, Amanda. & Madden, Mary, (2007). "Teens, Privacy & Online Social
14. Networks.Pew Internet & American Life Project". Washington, DC.Available:
16. Morris, Meredith Ringel; Teevan, Jaime; Panovich, Katrina.What do people ask their social networks, and why? A survey study of status message Q & A behaviour.CHI 2010, April 10–15, 2010, Atlanta, Georgia, USA.
17. Park, N. Kee, K. & Valenzuela, S. (2009). Being immersed in socialnetworking environment: Facebook groups, uses and gratifica-tions, and social outcomes.CyberPsychology & Behavior, 12(6),729–733.
18. Pempek T, Yermolayeva Y, Calvert S (2009). Collegestudents social networking experiences on Facebook. JAppl Dev Psychol.30(3):227–238.
19. Tiffany, A, Pempek, Yevdokiya.Yermolayeva, A. & Calvert, Sandra.L.(2008).College students' social networking experiences on facebook.Journal of Applied Developmental Psychology.30, 227–238.
Send comment about this article