اشرفی ریزی، ح و کاظم پور، ز (1386). مدل لیبکوال و کاربرد آن در کتابخانههای دانشگاهی. فصلنامهی کتاب،70،197-214.
تابنده، ف. (1383). مقایسهی وضعیت موجود ومطلوب کتابخانههای دانشگاه شیراز در اعمال مدیریت کیفیّت فراگیر (TQM) از دیدگاه مدیران و کارشناسان. مجلهی علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران، 3 (3و4)،54 -133.
تولایی، ر (1388). بررسی نقش الگوی تعالی مدیریت کیفیت جامع درتغییر و تحول راهبردی سازمانها. دو ماهنامهی توسعه انسانی پلیس، 6 (21)، 79.
حکیمی، ر و صمدزاده، غ (1384). بررسی کیفیّت خدمات ارائه شده در کتابخانههای دانشگاه سیستان و بلوچستان. کتابداری و اطلاعرسانی، 29 (1)، 89-99.
خالویی، م (1386). ارزیابی سطح مدیریت کیفیت فراگیر در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای الزهرا (س) و تربیت مدرس. پایان نامه، دانشگاه الزهرا(س).
شمسی اژیه، م(1387). مقایسهی سه سطح ارزیابی کیفیّت خدمات عمومی (سطح دریافت، سطح انتظارات، سطح حداقل پذیرش خدمات) درکاربران کتابخانهی مرکزی دانشگاه شهید چمران با استفاده از مدل لیبکوال. پایان نامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید چمران اهواز، اهواز.
علومی، ط (1387). اداره کتابخانه. تهران: سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاهها (سمت).
مکی زاده، ف و میرغفوری، ح (1389). مقایسهی وضعیت موجود و مطلوب کتابخانههای دانشگاهی یزد در اعمال مدیریت کیفیّت فراگیر (TQM).
فصلنامهی علوم و فناوری اطلاعات، 27 (1)، 3-26. بازیابی3 اسفند 1390، از:
http://www.magiran.com
میر غفوری، ح (1385). لیبکوال ابزار بررسی سنجش کیفیّت خدمات کتابخانه. فصلنامه کتاب، 67 (1)، 161-167.
میرغفوری، ح و مکی زاده، ف (1386). ارزیابی سطح کیفیّت خدمات کتابخانههای آموزشی با رویکرد LibQual (مورد: کتابخانه های دانشگاه یزد). فصلنامه کتابداری و اطلاع رسانی، 37 (1)، 61-78.
نوری، ر (1384). میزان آمادگی کتابخانههای دانشگاهی علوم پزشکی تهران برای پیادهسازی مدیریت کیفیّت فراگیر(TQM ). مدیریت و اطلاعات در بهداشت و درمان، 2 (1)، 54-64.
Dole, W. (2002). LibQual and a small academic library. Performance Measurement and Metrics, 3 (2), 85-95.
Diaz, C. B., Barrionuevo, M. D., Martínez, J. J. M., Reche, G. G., & Pérez A. M. (2005). Excellence and quality in Andalusia university library system. World library and information congress: 71th IFLA General Cnference and Council, August 14th – 18th, (pp. 1-18). Andalusia: Technical and Coordination Committees.
Edgar, W.B. (2006). Questioning LibQual + TM: Expanding its assessment of academic library effectiveness. Libraries and the Academy, 6 (4), 445-465.
Heinrichs, J. H., Sharkey, T. W., Lim, Jeen-Su (2006). Research investigation of information access methods. The Journal of Academic Librarianship, 32 (2), 183- 191.
Hitchingham, E. E., Kenney, D. (2002). Extracting meaningful measures of user satisfaction from LibQual for the varsity libraries at Virginiathech. Performance Measurement and Metrics, 3 (2), 48-58.
Irin, S. (2009). The study of TQM practices by Malaysia Private University libraries [Dissertation]. Malaysia: Hainan University, 2009.
Jankowska, M. A., Hertel, K., Young, N. J. (2006). Improving library service quality to graduate students: LibQual + TM survey results in a practical setting. Libraries and the Academy, 6 (1), 59-77.
Kyrillid, M., Persson, A. C. (2006). The new library user in Sweden: A LibQual study at Lund University. Performance Measurements and Metrics, 7 (1), 45-53.
Landrum, H., Prybutok, V. R. (2004). A Service quality and success model for the information service industry. European Journal of Operational Research, 156, 628-645.
Mccord, S. K., Nofsiger, M. F. (2002). Continuous assessment at Washington state university libraries. Performance Measurement and Metrics. 3 (2), 68-73.
Mcneil, B., Giesecke, J. (2002). Using LibQual to improve services to library constituents preliminary report on the Nebraska Lincoln experience. Performance Measurement and Metrics, 3 (2), 96-99. .
Sherikar, A., Jange, S., Sangam, S. L. (2006). Performance measurement of quality services in academic and research libraries in India. Proceedings of the Asia-Pacific Conference On Library & Information Education & Practice, April 3-6, (pp.6- 61). Singapore: School ofCommunication & Information, Nanyang Technological University.
Sahu, A. (2007). Measuring service quality in an academic library: An Indian case study. Library Review, 56 (3), 234 – 243.
Wang, Hong (2007). From “user” to “customer”: TQM in academic libraries. Library Management, 27 (9), 606 – 620.
Yang, L. Y. Zho, H. K. (2005). An experiment on digital library based on the method of TQM system.
Journal of Zhejiang University SCIENCE A, 6 (11), 1362-1366. From the World Wide Web: www.scu. ac.ir &
www.LibQual.org
Zhan, C. Zhang, H. (2006). How does a dandelion seed from overseas root and thrive: The successful implementation of TQM in Hainan university library. Library Management, 27, 344-353.
Send comment about this article