ادیبحاجباقری، م. (1385). روش تحقیق گراندد تئوری، راه و روش نظریهپردازی در علوم انسانی و بهداشتی. تهران: نشر و تبلیغ بشری.
اکبریه، ح. (1391). نقش شبکههای اجتماعی در جلب مشارکت اجتماعی، بررسی دیدگاههای دانشجویان کاربر فیسبوک در دانشگاههای شهر تهران. پایان نامه منتشر نشده کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبایی، مرکز آموزش الکترونیک.
اناری، ف. (1391). بررسی مقایسهای استفاده از رسانههای اجتماعی تعاملی وب 2 در به اشتراکگذاری دانش بین کتابداران دانشگاه لیمیریک – ایرلند و دانشگاه اصفهان. پایان نامه منتشر نشده کارشناسی ارشد. دانشگاه اصفهان، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه علم اطلاعات و دانششناسی.
اناری، ف؛ عاصمی، ع؛ ریاحینیا، ن. (1392). بررسی میزان استفاده از ابزارهای شبکههای اجتماعی در به اشتراکگذاری دانش بین کتابداران دانشگاه اصفهان. فصلنامه دانششناسی (علوم کتابداری و اطلاعرسانی و فناوری اطلاعات)، 6(20)، 10 - 23.
پادیاب، ج. (1391). رسانههای اجتماعی فراتر از وب، فراتر از واقعیت. ماهنامه وب، 150، 81-83.
جباری، ن. (1392). ارائه الگوی مناسب از عوامل به اشتراکگذاری دانش در میان اعضاء هیأت علمی دانشگاههای گرگان. مقاله منتشر شده در ششمین کنفرانس مدیریت دانش، تهران، اسفند، سالن همایشهای بینالمللی شهید بهشتی.
جعفرزادهکرمانی، ز. (1390). عوامل مؤثر بر رفتار اشتراک دانش اعضاء هیأت علمی رشته کتابداری و اطلاعرسانی. پایان منتشرنشده دکتری کتابداری و اطلاعرسانی. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات، تهران، دانشکده علوم انسانی و اجتماعی، گروه علم اطلاعات و دانششناسی.
حریری، ن. (1385). اصول و روشهای پژوهش کیفی. تهران: دانشگاه آزاد اسلامی، واحد علوم و تحقیقات.
رهنورد، ف؛ خاوندکار، ج. (1387). تأثیر اشتراک دانش بر توفیق در برونسپاری خدمات فناوری اطلاعات. مدیریت فناوری اطلاعات، 23(1)، 49 – 64.
زارعی، ا. (1393). رابطه تسهیم دانش و قابلیت نوآوری در کتابخانههای دانشگاهی، پایان نامه منتشرنشده کارشناسی ارشد. دانشگاه علامه طباطبایی، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، گروه علم اطلاعات و دانششناسی.
محمدپور، ا؛ صادقی، ر؛ رضایی، م. (1389). روشهای تحقیق ترکیبی بهعنوان سومین جنبش روششناختی: مبانی نظری و اصول عملی جامعهشناسی کاربردی. مجله پژوهشی علوم انسانی دانشگاه اصفهان، 21(2)، 77 – 100.
نعمتی انارکی، ل. (1393). اشتراک دانش برونسازمانی: ارائه الگویی جامع. مجله اطلاعرسانی پزشکی نوین، 1 (1)، 10 – 25.
Aharony, N. (2010). Twitter use in libraries: An exploratory analysis. Journal of web librarianship, 4 (4), 333 – 550.
Chu, S. K.-W.; Chen, D. Y-T.; Xu, S.-Q. (2012). How do Libraries Use Social Media Networking Sites to Interact with users. Available at: http:// www. Asis.org/ assist 2012/ proceedings/ submissions/ 85.pdf.
Chu, S.; SDU, H. (2013). Social networking tools for academic libraries. Librarianship & Information science, 45, 64 – 75
Chumg, H.; Cooke, L.; Fry, J.; Hung, I. (2015). Factors affecting knowledge sharing in the virtual organization: Employees sense of well-being as a mediating effect. Computers in Human Behavior, 44, 70 – 80.
Dickson, A.; Holley, R. (2010). Social networking in academic libraries: the Possibilities & the concerns. New library World, 111 (11/12), 468 – 479.
Dokhtesmati, M.; Ghorbani Buosari, R. (2013). Knowledge Sharing in Iranian academic institutions: Meta-analysis approach. Social & Behavioral Sciences, 73, 383 – 387.
Forceir, E. (2012). A pilot study of Blog use for Internal Knowledge Sharing in academic libraries. Canadian Association of Information Science, 40th Annual Conference, waterloo, Ontario, June 2, 2012.
Lincoln, Y. S.; Guba, E. G. (1985). Naturalistic inquiry. Beverly Hills, CA: Sage.
Maxwell, J. A. (1996). Qualitative research design: An interactive approach. Thousand Oaks, CA: Sage.
Strauss, A.; Corbin, J. (1998). Basics of qualitative research: Techniques & procedures for developing grounded theory. California: Sage.
Tung – Chinglin, S.W.; Chun – Tai l. (2012). Exploring the affect factors of Knowledge Sharing behavior: The relations model theory perspective. Expert Systems with Applications, 39(1), 751764.
Send comment about this article