• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • دامنه و هدف
    • اعضای هیات تحریریه
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
  • ورود به سامانه
    • ورود به سامانه
    • ثبت نام
  • English
نویسنده = عصمت مومنی
تعداد مقالات: 3
گسترش محتوای آموزشی برنامه درسی برونر با استفاده از مهارت های سواد اطلاعاتی و تفکر انتقادی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 اردیبهشت 1402

10.22091/stim.2023.8922.1904

عصمت مومنی

  • مشاهده مقاله

سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وب‌سایت‌ دانشگاه‌های دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وب‌سایت دانشگاه‌های تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی)

دوره 6، شماره 3، آبان 1399، صفحه 107-130

10.22091/stim.2020.5130.1367

احمدرضا احمدی میرقائد؛ عصمت مومنی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 2.68 M

جستاری بر دو دهه مطالعات جامعه علمی کتابخانه‏ های دیجیتالی در ایران: پدیده جهان کوچک

دوره 4، شماره 2، مرداد 1397، صفحه 19-60

10.22091/stim.2018.3214.1212

هادی رمضانی؛ مهدی علیپور حافظی؛ عصمت مومنی

  • مشاهده مقاله
  • اصل مقاله 996.28 K

علوم و فنون مدیریت اطلاعات
  • مقالات آماده انتشار
  • شماره جاری

شماره‌های پیشین نشریه

دوره 9 (1402)
دوره 8 (1401)
دوره 7 (1400)
دوره 6 (1399)
دوره 5 (1398)
دوره 4 (1397)
دوره 3 (1396)
دوره 2 (1395)
دوره 1 (1394)

دسترسی سریع

  • صفحه اصلی
  • درباره نشریه
  • اعضای هیات تحریریه
  • ارسال مقاله
  • تماس با ما
  • واژه نامه اختصاصی
  • نقشه سایت

آخرین اخبار

  • همکاری فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات با انجمن علمی مدیریت اطلاعات ایران 1402-01-15
  • تسلیت به مناسبت درگذشت استاد زاهد بیگدلی عضو هیات تحریریه فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1401-03-15
  • کسب رتبه الف فصلنامه علوم وفنون مدیریت اطلاعات در سال 1399 1399-07-26
  • اطلاعیه تفاهم نامه ا دانشگاه قم و انجمن ارتقاء کتابخانه های عمومی 1399-07-26
  • پذیرش نقد کتاب در فصلنامه علوم و فنون مدیریت اطلاعات 1399-07-26

Creative Commons License

This work is licensed under a

Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License

اشتراک خبرنامه

برای دریافت اخبار و اطلاعیه های مهم نشریه در خبرنامه نشریه مشترک شوید.

  • © سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب