ابراهیمینژاد رفسنجانی، م.؛ پورابولی، ف. (۱۳۹۶). اولویتبندی مولفههای ارتقاء کیفیت خدمات درمانی با تلفیق روش گسترش عملکرد کیفیت (QFD) و کاردینال (مطالعه موردی: آزمایشگاه بیمارستانی دولتی در کرمان). مدیریت استاندارد و کیفیت، 26(7): 33-46.
خانیجزنی، ر.؛ حسنوند، م. (۱۳۹۶). شناسایی و اولویتبندی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربر با تلفیق QFD و مدل کانو: مطالعۀ موردی در یکی از آموزشگاههای فنی و حرفهای شهر تهران. انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران، 5(4): 26-37. DOI: 10.30699/jergon.5.4.26
خسروانجم، د.؛ انواری رستمی، ع.ا.؛ چاوشینی، ر.؛ احمدزاده، م. (۱۳۹۲). توسعه مدلهای تحلیل سلسله مراتبی فازی برای ارزیابی تأثیر قابلیتهای IT و ابعاد کیفیت دادهها. مدیریت صنعتی، 8(25): 105-116.
خسرویزاده، ا.؛ زهرهوندیان، ک. (۱۳۹۶). ارزیابی کیفیت خدمات گروه علوم ورزشی دانشگاه اراک براساس الگوی ترکیبی سروکوال، کانو و گسترش عملکرد کیفیت. پژوهش در ورزش تربیتی (پژوهش در ورزش دانشگاهی سابق)، 5(12): 37-60. DOI: 10.22089/res.2017.938
رادمرد، س.ه.؛ کیانی خوزستانی، ح.؛ تاجداران، م. (1394). کاربرد گسترش عملکرد کیفیت (QFD) در ارتقای کیفیت خدمات بخش مرجع کتابخانه مرکزی دانشگاه الزهرا(س). تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 49(3): 377-393. DOI: 10.22059/jlib.2015.58106
شاهین، آ.؛ صالحزاده، ر.؛ قندهاری، م. (۱۳۹۰). ارائه مدلی تلفیقی از روشهای خوشهبندی و QFD به منظور بهبود کیفیت خدمات براساس نوع مشتری با مطالعه موردی در بانک سامان قم. مدیریت صنعتی، 6(16): 103-118.
شریفنژاد، ا.؛ پرورشریزی، ع.؛ پورزند، ا. (۱۳۹۲). QFD (کاربرد عملکرد کیفیت)، ابزاری در بهبود مدیریت و ارائه خدمات در شبکههای آبیاری و زهکشی (مطالعه موردی: شبکه آبیاری و زهکشی دشت قزوین). تحقیقات آب و خاک ایران، 44(1): 45-56. DOI: 10.22059/ijswr.2013.36124
قندهاری، م.؛ صالحزاده، ر. (۱۳۹۲). بهبود کیفیت خدمات با استفاده از الگوی تلفیقی QFD و کانو (با مطالعه موردی). در: مجموعه مقالات دومین کنفرانس بینالمللی مدیریت، کارآفرینی و توسعه اقتصادی. قم: دانشگاه پیام نور.
مولانا، س.م.؛ شریفیان، ش.س. (۱۳۹۷). بهبود کیفیت خدمات پس از فروش دستگاههای بانکی با بهکارگیری مدل QFD. در: مجموعه مقالات کنفرانس بینالمللی نوآوری در مدیریت کسبوکار و اقتصاد. تهران: انجمن تعالی کسبوکار ایران.
مؤمنی، م.؛ مرمضی، ح. (۱۳۸۶). ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با بهکارگیری QFD و AHP. بررسیهای حسابداری و حسابرسی (حسابداری و حسابرسی سابق)، 14(48): 105-124.
Alsaadi, M.R.; Ahmad, S.Z. & Hussain, M. (2018a). A quality function deployment strategy for improving mobile-government service quality in the Gulf cooperation council countries. Benchmarking: An International Journal, 25(8): 3276-3295. DOI: 10.1108/BIJ-12-2017-0333
Cai, L. & Zhu, Y. (2015). The Challenges of Data Quality and Data Quality Assessment in the Big Data Era. Data Science Journal, 14(2):1-10. DOI: 10.5334/dsj-2015-002
Dania, W.A.P.; Xing, K. & Amer, Y. (2019). Collaboration quality assessment for sustainable supply chains: benchmarking. Benchmarking: An International Journal. DOI: 10.1108/BIJ-03-2018-0070
Djekic, I.; Skunca, D.; Nastasijevic, I.; Tomovic, V. & Tomasevic, I. (2018). Transformation of quality aspects throughout the chicken meat supply chain. British Food Journal, 120(5): 1132-1150.
DOI: 10.1108/BFJ-08-2017-0432
Ebrahimi Nejad Rafsanjani, M. & Pouraboli, F. (2018). Prioritization of components for improving the quality of health services by combining QFD and Cardinal (Case study: Government Hospital Laboratory in Kerman). Standard and Quality Management, 26(7): 33-46. [In Persian]
Erdil, N.O. & Arani, O. (2018). Quality function deployment: more than a design tool. International Journal of Quality and Service Sciences, 11. DOI: 10.1108/IJQSS-02-2018-0008
Farokhnia, M. & Beheshtinia, M.A. (2018). A three-dimensional house: extending quality function deployment in two organizations. Management Decision, 57(7): 1589-1608.
DOI: 10.1108/MD-06-2017-0588
Gangurde, S.R. & Patil, S.S. (2018). Benchmark product features using the Kano-QFD approach: a case study. Benchmarking: An International Journal, 25(2): 450-470. DOI: 10.1108/BIJ-08-2016-0131
Ghasemaghaei, M. & Calic, G. (2019). Can big data improve firm decision quality? The role of data quality and data diagnosticity. Decision Support Systems, 120: 38-49.
DOI: 10.1016/j.dss.2019.03.008
Ghasemaghaei, M.; Ebrahimi, S. & Hassanein, Kh. (2018). Data analytics competency for improving firm decision-making performance. The Journal of Strategic Information Systems, 27(1): 101-113. DOI: 10.1016/j.jsis.2017.10.001
Gotzamani, K.; Georgiou, A.; Andronikidis, A. & Kamvysi, K. (2018). Introducing multivariate Markov modeling within QFD to anticipate future customer preferences in product design. International Journal of Quality & Reliability Management, 35(3): 762-778.
DOI: 10.1108/IJQRM-11-2016-0205
Hassani, M.; Shahin, A. & Kheradmandnia, M. (2018). Service quality function deployment by the C-shaped QFD 3D matrix: The case of post bank services. Benchmarking: An International Journal, 25(9): 3386-3405. DOI: 10.1108/BIJ-04-2017-0065
Haug, A.; Zachariassen, F. & Van Liempd, D. (2011). The costs of poor data quality. Journal of Industrial Engineering and Management, 4(2): 168-193. DOI: 10.3926/jiem.2011.v4n2.p168-193
Hazen, B.T.; Boone, Ch.A.; Ezell, J.D. & Jones-Farmer, L.A. (2014). Data quality for data science, predictive analytics, and big data in supply chain management: An introduction to the problem and suggestions for research and applications. International Journal of Production Economics, 154: 72-80. DOI: 10.1016/j.ijpe.2014.04.018
Khani Jazani, R. & Hasanvand, M. (2018). Identify and prioritize the factors affecting user satisfaction by Kano model and quality function development (QFD) integration methods: A Case Study at a technical and vocational workshop in Tehran. Iran J Ergon, 5(4): 26-37.
DOI: 10.30699/jergon.5.4.26. [In Persian]
Khosravi Zadeh, E. & Zohrevandian, K. (2017). Assessment service quality at the sport science department in Arak University based on integrated approach include Servqual, Kano and Quality Function Deployment. Research on Educational Sport, 5(12): 37-60. DOI: 10.22089/res.2017.938. [In Persian]
Khosroanjom, D.; Anvary Rostamy, A.; Chawshini, R. & Ahmadzade, M. (2013). Extending Fuzzy AHP Models for Evaluating Dimensions of IT Capability and Data Quality. Industrial management, 8(25): 105-116. [In Persian]
Kwon, O.; Lee, N. & Shin, B. (2014). Data quality management, data usage experience and acquisition intention of big data analytics. International Journal of Information Management, 34(3): 387-394. DOI: 10.1016/j.ijinfomgt.2014.02.002
Marson, E. & Sartor, M. (2019). Quality Function Deployment (QFD). In: Quality Management: Tools, Methods, and Standards (pp.77-90). Emerald Publishing Limited.
DOI: 10.1108/978-1-78769-801-720191005
Maulana, S.M. & Sharifian, Sh. (2017). Improving the quality of after-sales service of banking devices by using QFD model. In: the Proceedings of the International Conference on Innovation in Business Management and Economics. Tehran: Iranian Business Excellence Association. [In Persian]
Moğol Sever, M. (2018). Improving check-in (C/I) process: an application of the quality function deployment. International Journal of Quality & Reliability Management, 35(9): 1907-1919. DOI: 10.1108/IJQRM-03-2017-0043
Mo'meni, M. & Mormazi, H. (2007). Improving the quality of financial services by using QFD and AHP. Accounting and Auditing Reviews (formerly Accounting and Auditing),14(2): 105-124.
[In Persian]
Moossavizadeh, M.H.; Mohsenzadeh, M. & Arshadi, N. (2012). A new approach to measure believability dimension of data quality. Management Science Letters, 2: 2565-2570.
DOI: 10.5267/j.msl.2012.07.007
Pezoulas, V.C. & et al. (2019). Medical data quality assessment: On the development of an automated framework for medical data curation. Computers in Biology and Medicine, 107: 270-283.
DOI: 10.1016/j.compbiomed.2019.03.001
Qandehari, M. & Salehzadeh, R. (2013). Improving service quality using a combined QFD and Kano model (with case study). In: Proceedings of the Second International Conference on Management, Entrepreneurship and Economic Development. Qom: Payam-e-Noor University. [In Persian]
Radmard, S.; Kiani Khoozestani, H. & Tajdaran, M. (2015). Application of Quality Function Deployment (QFD) to improve reference services quality in the Alzahra University Central Library. Journal of Academic librarianship and Information Research, 49(3): 377-393.
DOI: 10.22059/jlib.2015.58106. [In Persian]
Shahin, A.; Salehzadeh, R. & Ghandehary, M. (2011). Proposing an Integrated Model of Clustring and QFD Approaches to Improve Quality of Services Based on Customer Type with a Case Study in Saman Bank of Qom. Industrial Management, (16): 103-118. [In Persian]
Sharif Nejad, A.; Parvaresh Rizi, A. & Poorzand, A. (2013). QFD, an Implement for Improving Management and Service Provision in Irrigation and Drainage Networks (Case Study: Ghazvin Irrigation District). Iranian Journal of Soil and Water Research,44(1): 45-56.
DOI: 10.22059/ijswr.2013.36124. [In Persian]
Singh, A.K. & Rawani, A.M. (2019). Application of quality function deployment for the prioritization of National Board of Accreditation quality parameters. Quality Assurance in Education, 27(1): 127-139. DOI: 10.1108/QAE-11-2017-0078
Vanany, I.; Maarif, Gh.A. & Soon, J.M. (2018). Application of multi-based quality function deployment (QFD) model to improve halal meat industry. Journal of Islamic Marketing, 10(1): 97-124. DOI: 10.1108/JIMA-10-2017-0119
Warth, J.; Kaiser, G. & Kügler, M. (2011). The impact of data quality and analytical capabilities on planning performance: insights from the automotive industry. In: Wirtschaftsinformatik Proceedings.
ارسال نظر در مورد این مقاله