مدیریت دانش
1. شناسایی مشکلات دانشی فرآیند مرکز تماس بر پایه فرآیند‌کاوی(مطالعه موردی مرکز تماس 122 سازمان آب‌و‌فاضلاب استان تهران)

زهرا کاظمی؛ محمد اقدسی؛ مینا رنجبرفرد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1398

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2019.4128.1301

چکیده
  مشکلات دانشی در فرآیندهای کسب‌و‌کار به آن دسته از مشکلات اطلاق می‌شود که ناشی از عدم پیاده‌سازی درست فرآیندهای مدیریت دانش اعم از: ایجاد، به‌کارگیری، به اشتراک‌گذاری و ذخیره‌سازی است. وجود مشکلات دانشی در حین اجرای فرآیند منجر به بروز انحراف در مسیر فرآیند خواهد شد. شناسایی و تشخیص این انحرافات نیازمند ابزاری دقیق می‌باشد که ...  بیشتر