کلیدواژه‌ها = بازاریابی
تعداد مقالات: 2
1. بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته ی علم اطلاعات و دانش شناسی و ناشران برگزیده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 09 اردیبهشت 1398

10.22091/stim.2019.3962.1285

فاطمه زندیان؛ عالیه موسی زاده؛ لیلا زادولی خواجه؛ محمد حسن زاده


2. بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده

دوره 5، شماره 1، بهار 1398، صفحه 31-51

10.22091/stim.2019.1375

فاطمه زندیان؛ عالیه موسی زاده؛ لیلا زادولی خواجه؛ محمد حسن‌زاده