حسینی، ن.؛ پوراسدی، م. (1390). تسهیم دانش و سواد اطلاعاتی: با مروری بر وضعیت مطالعه دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی.
پژوهشهای مدیریت انتظامی (مطالعات مدیریت انتظامی)، 6(1): 94-78.
زمانی، ع. (1382). استانداردهای سواد اطلاعاتی. علوم اطلاعرسانی، 19(1-2): 34-31.
سهرابی یورتچی، ب.؛ رئیسی وانانی، ا.؛ شفیعا، س. (1389). ارائه الگوی کاربردی برای سنجش میزان توانمندی تسهیم دانش (بررسی دانشگاههای دولتی تهران). پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، 26(11): 28-5.
صالحی، ک.؛ مرادی پردنجانی، ح. (1394). نقش آموزشهای دانشگاهی در توسعه قابلیتها و فعالیتهای کارآفرینی دانشجویان. پژوهشهای مدیریت راهبردی، 21(57): 81-57.
صدقی، ش.؛ عبدی، ف.؛ پناهی؛ س. (1397). سطح سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی ایران براساس مدل آیزنبرگ. اطلاعرسانی پزشکی نوین، 4(1): 38-30.
قاسمی، ع.ح. (1385). بررسی وضعیت سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی و تدوین پیشنویس استانداردهای سواد اطلاعاتی برای آنان در انطباق با چهار سند توسعه ملی ایران. پایاننامه دکتری کتابداری و اطلاعرسانی. مشهد: دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
قلیچلی، ب. (1388). مدیریت دانش: فرایند خلق، تسهیم و کاربرد سرمایه فکری در کسب و کارها. تهران: انتشارات سمت.
قنادیان، م. (1387). بررسی میزان موفقیت دانشگاههای دولتی شهر اصفهان در تحقق رسالت کارآفرینی. پایاننامه کارشناسی ارشد. اصفهان: دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه اصفهان.
نقیزاده، ر. ؛ جلالزاده مقدم شهری، آ. ؛ نقیزاده، م. (1388). ساختارهای سازمانی سازگار با مدیریت دانش. در: مجموعه مقالات همایش ملی مدیریت دانش و علوم اطلاعات: پیوندها و بر هم کنشها. تهران. نشر کتابدار.
نوارصدیق، م. (1386). بررسی رابطه فرآیند تبادل دانش و تجربه با توسعه سرمایه اجتماعی میان دانشجویان ساکن خوابگاههای دانشگاه شهید بهشتی. پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه شهید بهشتی.
هزا جریبی، ج. (1382). بررسیمیزانکارآفرینیدانشآموختگانعلومانسانیدرعرصه نشریاتفرهنگیواجتماعیشهرتهران. رساله دکتری. اصفهان: دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشگاه اصفهان.
Baroutiana, S. & Kensington-Millerb, B. (2016). Information Literacy: The impact of a hands-on workshop for international postgraduate students. Education for chemical engineers, 14:16- 23.
Edwards, L.J. & Muir, E.J. (2005). Promoting Entrepreneurship at the University of Glamorgan through Formal and Informal Learning. Journal of Small Business and Enterprise Development, 12(4): 613-626.
Franke, N. & Lüthje, C. (2004). Entrepreneurial intentions of business students: A benchmarking study. International Journal of Innovation and Technology Management, 1(3): 269-88.
Grant, R.M. (1996). Toward a knowledge-based view of the firm. Strategic Management Journal,17: 22-109.
Gurol, Y. & Astan, N. (2006). Entrepreneurial characteristics among university students:
Some insights for entrepreneurship education and training in Turkey. Education and Training, 48(1): 25-38.
Hisrich, R.D. & Peters, M. (2002). Entrepreneurship. New York: Mc-Graw Hil.
Jacobson, C.M. (2006). Knowledge sharing between individuals. In: David Schwartz, D., ed., Encyclopedia of Knowledge Management. Hershey: Idea Group Reference: 507- 514. Retrieved from:
http://1.droppdf.com/files/57cSV/encyclopedia-of-knowledge-management.pdf.
MacClelland, D.C. (1961). The Achieving Society. Princeton, NJ:Van Nostrand.
Nazri, M.N.M.; Nor, N.M. & Daud, N.M. (2011). The Relationship between Students’ Absorptive Capacity and Motivation on Knowledge Transfer in Malaysian Community Colleges. Australian Journal of Basic and Applied Sciences, 5(8):1217-1223.
Postigo, S. (2002). Entrepreneurship Education in Argentina: The Case of Sananders University. In: Proceedings of the Conference Entitled, The Internationalizing in Entrepreneurship Education and Training, Malaysia.
Schumpeter, J. (1934). The theory of economic development. Cambridg: Harvard Univercity Press.
Solomon, A.; Wilson, G. & Taylor, T. (2007). 100% Information Literacy Success. New York: Thomson Delmar Learning. Retrieved from:
http://45pi.com/ebook/100%25%20Information%20Literacy%20Success-202%20Edition.pdf.
Van den Hooff, B. & de Ridder, J. (2004). Knowledge sharing in context: the influence of organizational commitment, communication climate and CMC use on knowledge sharing. Journal of Knowledge Management, 8(6):117-130.
ارسال نظر در مورد این مقاله