1. شناسایی و تحلیل موانع تجاری‌سازی دانش در علم اطلاعات و دانش‌شناسی از دیدگاه اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری این رشته

صادق یاری؛ غلامرضا حیدری؛ محمدحسن عظیمی

دوره 5، شماره 2 ، تابستان 1398، ، صفحه 155-180

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2019.1417

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر شناسایی و دسته‌­بندی موانع تجاری­‌سازی دانش در علم اطلاعات و دانش‎‏شناسی و سنجش میزان اهمیت آن‏ها است.         روش/ رویکرد: پژوهش حاضر از نوع نظری- کاربردی و روش پژوهش سندی- تحلیلی و پیمایشی است. جامعه­ی پژوهش حاضر شامل استادان و دانشجویان مقطع دکتری در رشته‌­ی علم اطلاعات و دانش‌‏شناسی ...  بیشتر

2. کودک، رسانه و ارتباط متقابل

محمدحسن عظیمی؛ یونس شکرخواه

دوره 1، شماره 1 ، زمستان 1394، ، صفحه 69-94

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2015.602

چکیده
  هدف : بررسی نقش رسانه در فرایند پرورش کودکان به عنوان مخاطبین بالقوه و بالفعل رسانه روش: پژوهش مبتنی بر بررسی متون می باشد. سیاهه ای از متون مرتبط پیرامون موضوع شناسایی و کتابشناسی تحقیق شکل گرفت و سپس بر اساس ساختار مقاله از متون و منابع شناسایی شده به تناسب بحث استفاده شد. یافته: بررسی نشان داد که رسانه­ ها آثار قابل توجه ...  بیشتر