مدیریت اطلاعات(کلیات)
1. تاملی بر مدل‌های ارزیابی کتابخانه‌ای: با تاکید بر خدمات

یعقوب نوروزی؛ فاطمه عباسی؛ زهرا حیدرنیا

دوره 4، شماره 4 ، زمستان 1397، ، صفحه 3-30

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2019.3650.1258

چکیده
  هدف: برای اینکه بتوان فعالیت‌ها و خدمات را در سازمان‌های مختلف توسعه داد باید از ابزارهای مختلف جهت ارزیابی خدمات استفاده کرد. برای ارزیابی خدمات در کتابخانه‌ها از مدل‌هایی که برای این کار بوجود آمده‌اند استفاده می‌شود. هدف از انجام این تحقیق بررسی هشت مدلی است که برای ارزیابی کتابخانه‎ها بویژه در زمینه خدمات کتابخانه‌ای در ...  بیشتر