مدیریت اطلاعات(کلیات)
1. تاملی بر مدل‌های ارزیابی کتابخانه‌ای: با تاکید بر خدمات

یعقوب نوروزی؛ فاطمه عباسی؛ زهرا حیدرنیا

دوره 4، شماره 4 ، زمستان 1397، ، صفحه 3-30

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2019.3650.1258

چکیده
  هدف: برای اینکه بتوان فعالیت‌ها و خدمات را در سازمان‌های مختلف توسعه داد باید از ابزارهای مختلف جهت ارزیابی خدمات استفاده کرد. برای ارزیابی خدمات در کتابخانه‌ها از مدل‌هایی که برای این کار بوجود آمده‌اند استفاده می‌شود. هدف از انجام این تحقیق بررسی هشت مدلی است که برای ارزیابی کتابخانه‎ها بویژه در زمینه خدمات کتابخانه‌ای در ...  بیشتر

2. ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه ی خدمات در کتابخانه مرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز با ابزار لیب کوال

عبدالحسین فرج پهلو؛ فریده کعب عمیر

دوره 2، شماره 3 ، پاییز 1395، ، صفحه 9-31

http://dx.doi.org/10.22091/stim.2016.776

چکیده
  هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر ارزیابی طولی وضعیت کیفیت ارائه خدمات در کتابخانهمرکزی دانشگاه شهید چمران اهواز از نظر کاربران و مقایسه نتایج این پژوهش با نتایج پژوهش آقای محسن شمس اژیه در سال 1387 با استفاده از ابزار لیب کوال بود که در سال 1392 انجام شد.روش شناسی: این تحقیق از نوع توصیفی است که به روش پیمایشی انجام شد. جامعه پژوهش را کلیه اعضای ...  بیشتر