ابزری، م.؛ شائمی، ع.؛ طالبی، ه. و منافی، س. (1391). بررسی شکاف بین وضعیت موجود و مطلوب مدیریت دانش در صنعت خودروی ایران. مدیریت دولتی، 3 (6): 19- 34.
اردکانی، س.؛ صادقی آرانی، ز. و صیادی تورانلو، ح. (1388). تجزیه و تحلیل شکاف خدمات در بانکهای دولتی شهرستان یزد و رتبه بندی آنها با استفاده از تکنیک TOPSIS. مجله پژوهشهای مدیریت، 15(9)، 67- 51.
تارخ، م.؛ میرزائی سروکلائی، ر. و الوندی، ن. (1391). بررسی شکافهای پیاده سازی سیستمهای مدیریت دانش با استفاده از تکنیک آنالیز فاصله (مورد کاوی: شرکت ایران خودرو). مطالعات مدیریت صنعتی. 9 (25): 51 -84..
تاونلی، چ (1380). مدیریت دانش و کتابخانههای دانشگاهی. ترجمه مهدی خادمیان. کتابداری و اطلاع رسانی. 4 (3): 99- 120.
حاضری، الف؛ صراف زاده، م(1385). مدیریت دانش در دانشگاهها و نقش کتابخانههای دانشگاهی، نما. 5 (4) .
حسن زاده، م(1383). نقش کتابداران و اطلاع رسانان در مدیریت دانش سازمانها (با نگاهی به سر فصلهای مقاطع سه گانه علوم کتابداری و اطلاع رسانی ایران). فصلنامه کتاب ،15(59)، 101- 113.
فرخی استاد، م؛ پودینه، م؛ سنچولی، ح؛ کیوانی، ش(1392). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری الکترونیک بر رضایتمندی مشتریان با استفاده از مدل ترکیبی کانو و تحلیل شکاف. کنفرانس مدیریت، چالشها و راهکارها. شیراز.
دانش فرد، ک و ذاکری، م(1389). تاثیر مدیریت دانش بر تقویت توان رقابت شرکتهای مهندسین مشاور. بصیرت، 45: 21-37.
سادات موسوی، ع؛ تاج الدینی، الف(1385). کتابخانههای اجتماعی: نسل جدید کتابخانهها در تعامل و تقارن با جنبش 2.0. فصلنامه کتاب. ۲۲(۱): 111- 124.
محمدی، ح (1388). مدیریت دانش در سازمانهای دولتی. تدبیر. 122 (7): 30- 34.
زمانی، ب(1386). بررسی زیرساختهای مدیریت دانش در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه اصفهان از دیدگاه اعضای هیأت علمی و ارائه راهکارهایی برای بهبود آن. رشد، 25(15)، 63- 49.
بردبار، غ و کنجکاو منفرد، ا (1389). ارائه و بررسی یک ساختارمدیریت دانش سازمان برای کمک به توسعه فرهنگ دانش. همایش ملی چالشهای مدیریت و رهبری در سازمانهای ایرانی، دانشگاه آزاد اسلامی واحدعلوم و تحقیقات اصفهان،
Gross, J. & Lyn, L. (2008). Twenty three steps to Learning web2. The Electronic Library, 26 (6): 790-802.
Cahill, K. (2009). Building a virtual branch at Vancouver public library using web2 tools program. Electronic library and information systems, 43(2): 140- 155.
Tseng. S., & Lin. C. (2005). Bridging the implementation gaps in the Knowledge management system for enhancing Corporate Performance. Export systems with Applications, 29(16): 163-173.
Bebensee, T. (2010). Knowledge Management 2.0: Exploring the Impact of web 2.0 on Knowledge Management. Library and Information Science Research, 5 (29): 156-178.
Charles T. Townley (2001). Knowledge Management and Academic Libraries. College & Research Libraries, 25(7): 456-479.
Chua, A. Y. K. & D. H. Goh (2010). A study of Web2.0 application in library websites. Library & Information Science Research, 19(32): 203- 211.
Cornelius, D. (2008). Knowledge Management in 2.0 World. Journal of knowledge management, 65(37): 249-267.
Coyle, K. (2007). Managing Technology: The Library Catalog in a 2.0 World. Journal of Academic Librarianship, 14(2): 289- 291.
Chen, S., Ouyang, R., & Chu, B. (2009). Managing Knowledge for Innovation. Long Range Planning, 35(3): 1- 25.
Hung Y. C et al (2005). Critical factors in adopting a kms for the pharmaceutical industry. Industrial M & Data systems, 105(2): 164- 183.
Jain, P. (2010). An empricial study of knowledge management in university libraries in SADC countries. Journal of management, 19(84): 312-329.
Medge, O. (2010). Knowledge Management in Libraries. Library and Information Science Research, (14): 92- 98.
Miller, P. (2005). Web2: building the new library. Ariadne, 23(45): 278-295.
Moria, L. (2009). Web 2.0 implications on Knowledge management. Journal of knowledge management, 13(1): 120- 134.
Paroutis, S., & Al-Saleh, A. (2009). Determinants of Knowledge sharing using web 2.0 technologies. Journal of knowledge management, 13(27): 52-63.
Shimazu, H., Koike, S. (2007). Km 2.0 Business Knowledge Sharing in the web 2.0 ages. NEC.thecnical journal, 2 (2): 50- 54.
Tian, j. (2009). Knowledge management and Knowledge creation in academia: A study based on sueveys in a japannese research university. Journal of knowledge Management, 13(2): 76- 92.
Tseng, S. (2008). The effects of information technology on Knowledge management Systems. Export system with Applications, Vol. 35(19): 150- 160.
Vashishta, R., Kumar, R., & Chandra, A. (2010). Barriers and facilitators to Knowledge management: evidances from Selected Indian universities. The IUR Journal of Knowledge Management, 8(4): 7-24.
ارسال نظر در مورد این مقاله