اصنافی، الف، و حمیدی، ع(1386). نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه آموزش و دانش با تاکید برنقش کتابخانههای مجازی. تهران: مرکزاطلاعات و مدارک علمی ایران.
الوانی، م(1387). مدیریت عمومی. تهران: انتشارات نی.
پناهی، ب (1393). مدیریت منابع انسانی پیشرفته. تهران: نشر انتخاب.
پناهی، ب.، ویسه، م. و تابان، م(1396). سیستمهای اطلاعاتی در عصر مجازی. تهران: انتشارات دارالفنون.
تارخ، م.، میرزایی، ر.، و الوندی، ن (1390). بررسی نقش ابزارهای فناوری اطلاعات در پیاده سازی اثربخش سیستمهای مدیریت دانش با استفاده از تکنیک تحلیل شکاف (مطالعه موردی: شرکت ایران خودرو) نشریهبینالمللیمهندسی صنایعومدیریتتولید، 22(4)، 406-417.
تقیزاده، الف (1385). بررسیتأثیرسیستمفناوریاطلاعاتبراثربخشیسازمان کتابخانهها،موزههاومرکزاسنادآستانقدسرضوی. پایان نامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه شهید بهشتی. دانشکده مدیریت و حسابداری.
جعفری مقدم، س (1382). مستندسازیتجربیاتمدیران(ازدیدگاهمدیریتدانش) تهران: مؤسسه تحقیقات و آموزش مدیریت.
خوانساری، ج(1384). راهبردهایبهبودوتنوعدرنظامبانکیکشور: موردکاویبانک کشاورزی، شانزدهمین همایش بانکداری بدون ربا،۸-۹ شهریور، : 191- 236.
رحمانی یوشانلوئی، ع.، ابراهیمی، م.، و سلیمانی ملکان، ح (1390). برنامهریزی استراتژیکفناوریاطلاعاتوارتباطات. تهران: انتشارات تولید دانش.
سبحانی، ی.، هنری، ح.، شهلایی، ج.، و احمدی، ع (1392). رابطه فناوری اطلاعات و مدیریت دانش در فدراسیونهای ورزشی، فصلنامهمدیریت ورزشی، ۵ (۲)، 17- 73.
عالم تبریز، الف.، و محمدرحیمی، ع (1387). مدیریت دانش و برنامهریزی منابع سازمانی. تهران: انتشارات صفار.
مانیان، الف، صارمی، م.، و عربسرخی، الف (1387). ارائه مدلی مفهومی جهت سنجش آمادگی سازمان برای هم راستایی استراتژیک فناوری اطلاعات و کسب وکار (بررسی موردی مرکز تحقیقات مخابرات ایران). فصلنامهعلمیپژوهشیمطالعاتمدیریتفناوری اطلاعات، 1 (1)، 83-104.
نیازآذری، ک.، بهنام فر، ر.، و اندی، ص (1391). تأثیر بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری دانش آموزان دوره ابتدایی. فصلنامه فناوریاطلاعاتو ارتباطات در علوم تربیتی،2 (2)، 31-43.
Abdi1, K., & AmatSenin, A. (2014). Investigating the impact of knowledge management on organizational innovation: conceptual framework. International Research Journal of Applied and Basic Sciences, Vol 8 (6): 686-691.
Al-Hakim, L., & Hassan, S. (2013) Knowledge management strategies, innovation, and organizational performance: An empirical study of the Iraqi MTS. Journal of Advances in Management Research. 10(1), 58-71.
Ansari, M. Appelbaum, E. Bailey, T. Berg, P. (2012). Knowledge sharing over the network, thin solid film. Proceedings of 2nd International symposium on the manipulation of advanced smart Materials, 517(4) 1512-1514.
Alavi C.W. Leidner, E. (2001). The inseparability of modern knowledge management and computer based Technology. Journal of Knowledge Management, 9 (1), 42- 52.
Centobelli, P., Cerchione, R., & Esposito, E (2018). Aligning enterprise knowledge and knowledge management systems to improve efficiency and effectiveness performance: A three-dimensional Fuzzy-based decision support system. Expert Systems with Applications, 91, 107–126.
Chong, S. C., and Choi, Y. S. (2005), "Critical Factors in the Successful Implementation of Knowledge Management", Journal of Knowledge Management Practice, 5. Retrieved from www.tlainc.com/articl90.htm.
Darroch, J. (2005). Knowledge management, innovation and firm performance. Journal of Knowledge Management, 9 (3), 101-115.
Davenport, T.H. Delong, D.W. Beers, M.C. (1998). Successful knowledge management projects. Sloan knowledge review, 32(2), 43-57.
Duff, A. (2006). Information society studies. London: Rutledge.
Edwards, J. S. (2009). Business processes and knowledge management, Encyclopedia of Information Science and Technology, Second ed., I, 471-476.
Garavelli, A. Krishnamoorthy, M. Singh, G. and Venkateswaran, J. (2004). Coordination in amultiple producers–distributor supply chain and the value of information. International Journal of Production Economics, 167, 63-73.
Grant, G. & Marca, D. (1996). Designing Groupware. New York: McGrawHill.
Guimaraes, J. C. F. d., Severo, E. A., & Vasconcelos, e. R. M (2018). The influence of entrepreneurial, market, knowledge management orientations on cleaner production and the sustainable competitive advantage. Journal of Cleaner Production, 74 (2018) 1653-1663.
Hill, C. W., & Jones, G. R. (2010). Strategic management theory: An integrated approach (9th Ed.). Mason, OH: South-Western/Cengage Learning.
Heeks, R. (2002). Failure, success and improvisation of information system project t in developing countreis, institute for development policy and management, University of Manchester.
Hismanoglu, M. (2011). The integration of information and communication technology into current ELT coursebooks: a critical analysis. Procedia social and behavioral sciences, 15, 37-45.
Leonard, D. (1990).Wellsprings of knowledge: building and sustaining the sources of innovation. Boston, MA: Harvard business school press.
Mardani, A., Nikoosokhan, S., Moradi, M., & Doustar, M (2018). The Relationship between Knowledge Management and Innovation Performance. Journal of High Technology Management Research, 29, 12–26.
Neels, C. J. & Johnson, D. (2010). Information management as an enabler of knowledge management maturity: a sough African perspective.International journal of information management, 30, 57-67.
ارسال نظر در مورد این مقاله