1. پژوهان، ا. (1393). ارتباط بالندگی سازمانی با عزت نفس و ابعاد آن در کارکنان دانشگاه پیام نور استان کردستان. مدیریت سازمانهای دولتی، 2(8): 77-94.
2. ترکمان، م. (1395). بررسی رابطه انواع فرهنگ سازمانی با بالندگی سازمانی در دانشگاه علوم انتظامی. مطالعات مدیریت بر آموزش انتظامی، 9(33):91- 118.
3. جهانگیر، غ.ح.؛ دیانی، م.ح.؛ نوکاریزی، م. (1394). توسعه مدل پذیرش فناوری اطلاعات دیویس (TAM) از طریق سنجش تأثیر باورهای خودکارآمد و ناکارآمد اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر پذیرش سامانه اطلاعات پژوهشی (پژوهان)، مبتنی بر رویکرد شناختی – اجتماعی. پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی، 5(2):319- 339.
4. حسینزاده، آ.؛ صفری، ث. (1396). تبیین نقش بالندگی کارکنان بر تسهیم دانش (مورد مطالعه: سازمان سنجش آموزش کشور). نامه آموزش عالی (دوره جدید)، 11(41):199-218.
5. خسرویپور، ب.؛ پورجاوید، س. (1395). عاملهای تأثیرگذار بر پذیرش فناوری اطلاعات توسط دانشجویان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه پیام نور نهاوند. پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی، 38: 40-50.
6. دعایی، حبیباله؛ پور، س.؛ رضاییراد، م.؛ خریدار، ف. (1392). درک تأثیرگذاری بالندگی و عدالت سازمانی از منظر شاخصهای رفتاری. مدیریت تحول، 5(10): 145-168.
7. رشادتجو، ح. (1395). تأثیر پذیرش فناوری اطلاعات بر توسعه حرفهای کارکنان با استفاده از مدل پذیرش فناوری (TAM) در شرکت کانی کاوان. آموزش و توسعه منابع انسانی، 3(8): 123-141.
8. شاهزیدی، م.ر. (1395). بررسی رابطه بین فرهنگ کارکنان و پذیرش فناوری اطلاعات در شرکت فرآوری و صادرات سنگ رنان. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیامنور، واحد بینالملل کیش.
9. شفیعیزاده، ر. (1392). تعیین رابطه بالندگی سازمانی با تعهد سازمانی در بین کارمندان شعب تهران بانک سامان. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی.
10. عظیمپور راد، م. (1395). بررسی تأثیر پذیرش فناوری اطلاعات بر میزان مشارکت الکترونیکی شهروندان (مورد مطالعه: شهروندان ساکن منطقه هجده شهر تهران). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور، واحد تهران غرب.
11. غیاثیفرد، ح. (1394). بررسی تأثیر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت و نوآوری در سازمان (مطالعه موردی: مرکز طراحی شهید یزدانی سازمان صنایع هوافضا). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور، واحد تهران غرب.
12. قلاوندی، ح.؛ علیزاده، م. (1393). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات: گسترش مدل پذیرش فناوری اطلاعات. فناوری آموزش، 9(2): 105- 113.
13. قنبری، س.؛ کریمی، ا. (1395). بررسی تأثیر آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات بر پذیرش اثربخش فناوری اطلاعات براساس مدل پذیرش تکنولوژی (TAM). مدیریت بر آموزش سازمانها، 5(1): 9-36.
14. محمدی زمان، م. (1397). طراحی درک عوامل مؤثر بر رفتار پذیرش فناوری اطلاعات (مطالعه موردی مشتریان بانک ملی). پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد صفادشت.
15. محمدی، ع.؛ امیری، ی. (1392). شناسایی و تبیین عوامل مؤثر بر پذیرش نوآوری فناوری اطلاعات در سازمانهای دولتی با رویکرد مدلیابی معادلات ساختاری. مدیریت فناوری اطلاعات، 5(4): 195- 218.
16. منصورزاده، م.؛ محمودی، ف.؛ حبیبی، ح. (1395). بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش فناوری اطلاعات و ارتباطات در بین دانشجویان براساس الگوی پذیرش فناوری3. راهبردهای آموزش در علوم پزشکی، 9(5):357- 370.
17. نادریبنی، م.؛ دلشاد، ع.؛ محمدی، ف.؛ ادیبزاده، م. (1394). عوامل موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در هتلهای شهر شیراز. مطالعات مدیریت گردشگری، 10(29): 69- 93.
18. نجفی، ا.؛ جعفرپور، م.؛ باقرحبی، م. (1390). بررسی متغیرهای رفتاری موثر بر پذیرش فناوری اطلاعات در سازمان (مطالعه در یک سازمان نظامی). روانشناسی نظامی، 2(7): 61- 75.
19. نیکوفر، م.؛ مظاهری، م. (1396). نقش ابعاد بالندگی سازمانی در تعهد سازمانی اعضای هیأت علمی دانشکدههای تربیت بدنی کشور. پژوهشهای مدیریت عمومی، 10(36): 211-232.
20. Berrett, B. ; Murphy, J. & Sullivan, J. (2012). Administrator insights and reflections: Technology integration in schools. The Qualitative Report, 17(1): 200-221.
21. Davis, F.D. ; Bagozzi, R.P. & Warshaw, P.R. (1989). User acceptance of computer technology: a comparison of two theoretical models. Manag Sci, 35(8): 982-1003.
22. Davis, F.D. ; Bagozzi, R.P. & Warshaw, P.R. (1992). Extrinsic and intrinsic motivation to use computers in the workplace 1. Journal of applied social psychology, 22(14): 1111-1132.
23. Fishbein, M. & Ajzen, I. (1975). Belief, attitude, intention, and behavior: An introduction to theory and research. Reading (Massachusetts), Addison-Wesley publishing Co.
24. Gupta, B. ; Dasgupta, S. & Gupta, A. (2008). Adoption of ICT in a Government Organization in a Developing Country: An Empirical Study. Journal of Strategic Information System, 17: 140-154.
25. Jan, A.Un. & Contreras, V. (2011). Technology acceptance model for the use of information technology in universities. Computers in Human Behavior, 27: 845-851.
26. Karakaya, A. & Yilmaz, K. (2013). Problem Solving Approach at Organizational Development Activities: A Research at Karabuk University. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 99: 322-331.
27. Khasawneh, O.Y. (2018). Technophobia without boarders: The influence of technophobia and emotional intelligence on technology acceptance and the moderating influence of organizational climate. Computers in Human Behavior, 88: 210-218.
28. Lee, S. & Kim, B.G. (2009). Factors Affecting the Usage of Internet: A Confirmatory Study. Computer in Human Behavior, 25: 191-201.
29. Marangunić, N. & Granić, A. (2015). Technology acceptance model: a literature review from 1986 to 2013. Universal Access in the Information Society, 14(1): 81-95. Doi: 10.1007/s10209-014-0348-1
30. Mastari Farahani, F. ; Rezaei Sharif, A. & Ostadhasanloo, H. (2012). Obstacles of using information and communication technology in learning-teaching process. Iranian Bimonthly of Education Strategies In Medical Sciences, 5(1): 15-21.
31. Nigg, C.R. ; Lippke, S. & Maddock, J.E. (2009). Factorial Invariance of the Theory of Planned Behavior Applied to Physical Activity across Gender, Age, and Ethnic Groups. Psychology of Sport and Exercise, 10: 219-225.
32. Scherer, R. ; Siddiq, F. & Tondeur, J. (2019). The technology acceptance model (TAM): A meta-analytic structural equation modeling approach to explaining teachers’ adoption of digital technology in education. Computers & Education, 128: 1-35.
33. Shatrevich, V. (2014). Industrial structures as competitive factor in organization development. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 110: 871-878.
34. Shimoni, B. (2017). A sociological perspective to organization development. Organizational Dynamics, 46(3): 165-170.
35. Steinert, Y. ; Naismith, L. & Mann, K. (2012). Faculty development initiatives designed to promote leadership in medical education. A BEME systematic review: BEME Guide No. 19. Medical teacher, 34(6): 483-503.
36. Venkatesh, V. ; Morris, M.G. ; Davis, G.B. & Davis, F.D. (2003). User acceptance of information technology: toward a unified view. MIS Quarterly, 27(3): 425-478.
37. Witek-Crabb, A. (2014). Business growth versus organizational development reflected in strategic management of Polish small, medium and large enterprises. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 150: 66-76.
ارسال نظر در مورد این مقاله