افراشته، ل. (1394). بررسی رابطه نوآوریهای بازاریابی و دانشآفرینی مدیران منطقه صنعتی استان قم.پایاننامه کارشناسی ارشد. تهران: دانشگاه علامه طباطبایی.
حسنزاده، م. (1388). بررسی عوامل زیرساختی مدیریت دانش در دولت جمهوری اسلامی ایران. دانشور رفتار، 16(35): 28-11.
حسنزاده، م. (1399). استقرار اثربخش مدیریت دانش در سازمانهای ایرانی: موانعی که باید برطرف شوند. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 6(4): 14-7.
خاکی، غ. (1386). روش تحقیق با رویکردی به پایاننامهنویسی. تهران: انتشارات بازتاب.
شعبانی، ع.؛ احمدی ، ح.؛ یزدانی ، ح.ر. (1391). آیا تعامل بین عناصر مدیریت دانش منجر به کسب شایستگیهای اصلی میشود ؟. استراتژیهای کسب و کار، 13(6): 307-322.
عدلی، ف. (1384). مدیریت دانش، حرکت به فراسوی دانش. تهران: انتشارات فراشناختی اندیشه.
عمادزاده، م.ک.؛ مشایخی، ب.؛ آبدار، ع. (1391). قابلیتهای مدیریت دانش و عملکرد سازمانی. جستجوی معاصر در تجارت، 11(3): 781-790.
غفاری، ز. ( 1393). بررسی رابطه بین نوآوریهای بازاریابی و ساختار دانش محیط کار در کارکنان شرکت آلومینیوم هرمزگان. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج.
کلانتری، ش. (1393). بررسی ارتباط بین مدیریت ارتباط با مشتری شرکت مخابرات استان خراسان رضوی با منابع دانش آنها. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی، واحد مشهد.
الهی شعبان، ا.ع.؛ رجبزاده قطری، ع. (1383). طراحی مدل تجربه سازمانی مدیران و تبیین عناصر اصلی آن. دانشور رفتار، 11(8): 65-77.
Aggestam, L.; Durst, S. & Persson, A. (2014). Critical Success Factors in Capturing Knowledge for Retention in IT-Supported Repositories. Information Journal (Switzerland), 5: 558-569.
Alaarj, S.; Abidin-Mohamed, Z. & Bustamam, U.S.B.A. (2016). Mediating Role of Trust on the Effects of Knowledge Management Capabilities on Organizational Performance. Procedia - Social and Behavioral Sciences, 235: 729-738. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.11.074.
Al-Shanti, M.A. (2017). The role of transformational leadership on the knowledge management: An applied study on the employees in the Palestinian interior ministry-Gaza strip. The Jordan Journal of Business Administration, 13(3): 435-459.
Al-Tit, A.A. (2016). The mediating role of knowledge management and the moderating part of organizational culture between HRM practices and organizational performance. International Business Research, 9(1): 43.
Davenport, T. & Prusak, L. (1998). Working knowledge: how organization manage what thay know. Boston: Harvard Business School Press.
Froese, T.M. & Grover, R. (2016). Knowledge Management in Construction Using a SocioBIM Platform: A Case Study of AYO Smart Home Project. Procedia Engineering, Vol. 145: 1283-129.
Galindez, A. (2004). Development of a knowledge management infrastructure. MSc thesis. Cranfield University.
Haghighi, M.A.; Tabarsa, G.A. & Kameli, B. (2014). Investigation the Relationship between Knowledge Management Processes and Empowerment of Human Resources. Global Journal of Management Studies and researches, 1(2): 122-130.
Holm, J.P.; Olla, D. & Moura, M.W. (2006). Creating architectural approaches to knowledge management: an example from the space industry. Journal of Knowledge Management, 10: 36-51.
Jyoti, J. & Rani, A. (2017). High performance work system and organizational performance: Role of knowledge management. Personnel Review,46(8): 1770-1795.
Khalifa, M. & Liu, V. (2003). Determinants of Successful Knowledge Management Programs. Electronic Journal on Knowledge Management, 2(1): 103-112.
Kianto, A.; Vanhala, M. & Heilmann, P. (2018). The impact of knowledge management on job satisfaction. Journal of Knowledge Management, 20(4): 621-636.
https://doi.org/10.1108/JKM-10-2015-0398.
Kline, R.B. (1994). Principles and Practice of Structural Equation Modeling. New York: Guilford Press.
Lin, H. (2013). The effects of knowledge management capabilities and partnership attributes on the stage-based e-business diffusion. Internet Research, 23(4): 439-464.
Metaxiotis, K.; Psarras, J. & Papastefanatos, S. (2002). Knowledge and information management in e-learning environments: the user agent architecture. Information Management & Computer Security, 1(4): 165-70.
Pauline, D. & Mason, D. (2002). Knowledge Management Survey: Barriers & Drivers. Available at: http://nzkm.sites.totallydigital.co.nz/assets/survey.pdf
Philip, A.; Neck, T. & Hai, N. (2008). The 17th Biennial Conference of the Asian Studies Association of Australia in Melbourne 1-3 July.
Richey, J.R.G.; Musgrove, C.F.; Gillisonc, S.T. & Gabler, C.B. (2014). The effects of environmental focus and program timing on green marketing performance and the moderating role of resource commitment. Industrial Marketing Management, 43: 1246-1257.
Sandhawalia, B.S. & Dalcher, D. (2011). Developing knowledge management capabilities: a structured Approach. Journal of Knowledge Management, 15(2).
DOI:10.1108/13673271111119718
Siemieniuch, C.E. & Sinclair, M.A. (2004). CLEVER: a process framework for knowledge lifecycle management. International Journal of Operations & Production Management, 24(11): 1104-1125.
Singh, S.; Chan, Y. & Mckeen, J. (2006). Knowledge management Capability and organizational Performance: A Theoretical foundation, OLKC Conference at the University of Warwick. Coventry on 20th -22 end March.
Skyrme, D. & Amidon, D. (1999). The knowledge agenda. Journal of Knowledge Management, 1(1): 27-37.
Smith, R.D. & Bollinger, A.S. (2001). Managing Organizational Knowledge as a Strategic Asset. Journal of Knowledge Management, 5(1): 8-18.
Tsang Ho, C.H. (2008). The relationship between knowledge management enablers and performance. Industrial management & data systems, 109(1): 98-117.
Yeh, Y.; Lai, S. & Ho, C. (2006). Knowledge management enablers: a case study. Industrial Management & Data Systems, 106(6): 793-810.
Zaied, A.H.; Hussein, G.S. & Hussein, M.M. (2012). The Role of Knowledge Management in Enhancing Organizational Performance. Information Engineering and Electronic Business, 5: 27-35
Zaim, H.; Tatoglu, E. & Zaim, S. (2007). Performance of knowledge management practices: a causal analysis. Journal of knowledge management, 11(6): 54-67.
ارسال نظر در مورد این مقاله