حری، ع. (۱۳۸۲). تحلیل استنادی. در دایرهالمعارف کتابداری و اطلاعرسانی، سرویراستار عباس حری، ج ۱: ۶۲۰-۶۱۶. تهران: کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
رجبزاده عصارها، ا. ح. ، نقشینه، ن. ، و صبوری، ع. ا. (1392). مطالعه آشنایی پژوهشگران دانشگاه تهران با تعریفها و مصداقهای سورفتارهای پژوهشی. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، (4)47: 75-96
ذاکرصالحی، غ. (1389). تقلب علمی: جنبههای اجتماعی و حقوقی، تهران: پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی
فعلی، س. ، بیگلری، ن. ، و پزشکی راد، غ. (1391). نگرش و رفتار دانشجویان دانشکده کشاورزی دانشگاه تربیت مدرس در زمینه سرقت علمی. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 17(1): 133-151
عصاره، ف. (1377). تحلیل استنادی. فصلنامه کتاب، 9(3 و 4): 34-48
نخعی، ن. ، و نیکپور، ه. (1384). بررسی نظرات دانشجویان پزشکی در مورد فریبکاری پژوهشی در تدوین پایاننامه و فراوانی نسبی آن. گامهای توسعه در آموزش پزشکی، 2(1): 10-17
نورمحمدی، ح. (1393). سرقت علمی: مصداقهای و راهکارها. کتاب ماه کلیات، 17(5، پیاپی 197): 6-9
Elander, J.; Pittam, G.; Lusher, J.; Fox, P.; Payne, N. (2010). Evaluation of an intervention to help students avoid unintentional plagiarism by improving their authorial identity. Assessment & Evaluation in Higher Education, 35(2): 157-171.
Pritchett, S. (2010). Perception about Plagiarism between Faculty and Undergraduate Students. Doctoral Dissertation at Alliant International University.
Ramzan, M.; Munir, M. A.; Siddique, N.; Asif, M. (2011). Awareness about plagiarism amongst university students in Pakistan. High Educ. 64 (1): 73-84.
Wilkinson, J. (2009). Staff and Student Perceptions of Plagiarism and Cheating. International Journal of Teaching and Learning in Higher Education, 20(2): 98-105.
Yaziki, A.; Yaziki, S.; Erdem, M. S. (2011). Faculty and student perceptions on college cheating: evidence from Turkey. Educational Studies, 37(2): 221 - 231.
ارسال نظر در مورد این مقاله