1. احمدی، م.ح، (1393) رابطه بین بهرهوری سازمانی و فناوری اطلاعات در ادارات آموزشوپرورش تهران. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه پیام نور تهران.
2. بیگدلی، ز، ممتازان، م. (1390). مقایسهی سواد اطلاعاتی دانشجویان واحد بینالملل با دانشجویان دانشکدهی پرستاری دانشگاه علوم پزشکی جندیشاپور اهواز- شاخهی آبادان. مدیریت اطلاعات سلامت. دوره 8. شماره 4.4(2)، 45-57.
3. پاشایی، ف، (1389) بررسی رابطه بین آگاهی و نوع نگرش معلمان مقطع ابتدایی شهرستان میانه با میزان کاربرد محورهای مختلف تکنولوژی آموزشی در فرایند آموزش پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی.
4. حاتمزاده عربی، ا، ایزدی، ص، هاشمی، س. (1394) مقایسه عملکرد تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی دانشآموزان دوزبانه و تک زبانه دوره ابتدایی پایگاه اطلاعاتی علمی جهاد دانشگاهی، دوره 12 شماره 17
5. حسینی پنجکی، الف، صفر نواده، م، محمدی فارستانی، ف، (1393). قدرت یادگیری الکترونیکی بر پرورش تفکر انتقادی دانشجویان. فصلنامه علمی پژوهشی تزکیه. 23(2-3).
6. حکیمزاده، ر؛ نقشینه، ن؛ بی نیاز، هـ (1394) بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با خودکارآمدی رایانه و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران؛ فصلنامه تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی؛ 49(2)، 153-168.
7. سعادت، س، اصغری، ف، جزایری، ر (1394). رابطه خودکارآمدی تحصیلی با استرس ادراک شده، راهبردهای مقابلهای و حمایتهای اجتماعی ادراک شده در دانشجویان دانشگاه گیلان.مجله علمی آموزش در علوم پزشکی، شماره15(1).
8. شکرالهی، ف. (1394). رابطه سلامت روان، خودکارآمدی و انگیزه پیشرفت تحصیلی در دانشآموزان دختر مقطع دوم دبیرستان درسال تحصیلی 94-93 در شهر آمل. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت اله آملی.
9. عبدالهی، م،(1393) رابطه شیوهی آموزشی مبتنی بر الکترونیک با خودکارآمدی تحصیلی و افزایش یادگیری، پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشگاه آزاد گلستان واحد آزادشهر.
10. لکزائی، ز،(1393). رابطه انگیزه پیشرفت یادگیری بر تسهیم دانش با نقش میانجی سواد اطلاعاتی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه سمنان. پایاننامه کارشناسی ارشد دانشگاه سمنان
11. موسیپور، ن.(1381) مبانی نظری الگوهای ارزشیابی آموزشی. فصلنامه پژوهش و برنامهریزی آموزش عالی. شماره 23 و 24 (1381).
12. میرحسینی، ز، شعبانی، الف، (1394) مبانی و روشهای آموزش سواد اطلاعاتی. تهران. انتشارات سمت
13. نوکاریزی، م؛ دهقانی، ک (1392) بررسی تأثیر مهارتهای سواد اطلاعاتی بر خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه بیرجند؛ پژوهشنامه کتابداری و اطلاعرسانی؛ 3 (2): 153-172.
14. Floyda, D. M.,Gloria, C.,&Yasar,B(2008). A faculty librarian collaboration for developing informationliteracy skills among preservice teachers. Teaching and Teacher Education،24
15. Machlaup, F (2005). Production and distribution of knowledge in the united States Princeton, NJ: Princeton University Press, 1962. Quoted in Houghton, Jan; Halbwirth, Sue. "Knowledge management and information literacy: a new partnership in the workplace". in Particia Leyzall ward. Continuing professional education for the information society Munchen: Saur
16. Ozer, E. A., & Akgun, O. E. (2015). The effects of irrational beliefs on academic motivation and academic self-efficacy of candidate teachers of computer and instructional technologies education department. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 197, 1287-1292.
17. Saunders, L.(2013) .Faculty Perspectives on Information Literacy as a Student. Journal of Information Literacy: 7(2): 97-125
18. Tang, Y., & Tseng, H. W. (2013). Distance learners' self-efficacy and information literacy skills. The Journal of Academic Librarianship, 39(6), 517-521.
ارسال نظر در مورد این مقاله