پهلوان حسینی، الف (1389). اینترنت اشیا در بهبود بهرهوری لجستیک الکترونیک. فصلنامه مدیریت فناوری اطلاعات، 7 (3), 20-15.
حیاوی، ف، حمیدیزاده، م. ر ،و مؤمنی، م (1391). بررسی عملکرد سازمانی با خلق دانش در اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی خوزستان در مجموعه مقالات اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت، نوآوری و تولید ملی، قم .
خدمتگزار، ح (1394). بررسی نقش اینترنت اشیا در سیستمهای مدیریت دانش در مدیریت عملکرد کارکنان شهرداری یزد. فصلنامهمدیریت فناوری اطلاعات، 7 (3)، 572-553.
قیصری ، م، حسینی، س (1392) ، راهکارهای استراتژیک فناوری اینترنتی از اشیا جهت پاسخگویی به چالش های جهانی سازی تجارت الکترونیک، دهمین کنفرانس بین المللی مدیریت استراتژیک، تهران.
Arora, S., Singha, K., & Sahney, S. (2017). Understanding consumer’s showrooming behaviour: Extending the theory of planned behaviour. Asia Pacific Journal of Marketing and Logistics, 29(2), 409-431.
Atzori, L., Iera, A., & Morabito, G. (2010). The internet of things: A survey. Computer networks, 54(15), 2787-2805.
Chou, T. C., Chang, P. L., Tsai, C. T., & Cheng, Y. P. (2005). Internal learning climate, knowledge management process and perceived knowledge management satisfaction. Journal of information science, 31(4), 283-296.
Cui, A. S., & Wu, F. (2016). Utilizing customer knowledge in innovation: antecedents and impact of customer involvement on new product performance. Journal of the academy of marketing science, 44(4), 516-538.
Daunt, K. L., and Harris, L. C. (2017). Consumer showrooming: Value co-destruction. Journal of Retailing and Consumer Services, 38(May), 166–176.
El Ghazali, Y., Lefebvre, É., & Lefebvre, L. A. (2012). The potential of RFID as an enabler of knowledge management and collaboration for the procurement cycle in the construction industry. Journal of technology management & innovation, 7(4), 81-102.
Fidel, P., Schlesinger, W., & Cervera, A. (2015). Collaborating to innovate: Effects on customer knowledge management and performance. Journal of business research, 68(7), 1426-1428
Globalmna (2015), “2015RetailIndustryReport”.
Grewal, D. Roggeveen, A. L. and Nordfält, J. (2017). The Future of Retailing. Journal of Retailing, 93(1), 1–6.
Jayavardhana,G. Rajkumar, B.,Slaven,M. Marimuthu, P. (2013).Internet of Things (IoT): A vision, architectural elements, and future directions. Future Generation Computer Systems,Volum 29, Pages 1645–1660
Leandro Y,.Mano, L. Y., Faiçal, B. S., Nakamura, L. H., Gomes, P. H.,
Libralon, G. L., Meneguete, R. I., ... & Ueyama, J. (2016). Exploiting IoT technologies for enhancing Health Smart Homes through patient identification and emotion recognition. Computer Communications, 89, 178-190.
Madakam, S., Ramaswamy, R., & Tripathi, S. (2015). Internet of Things (IoT): A literature review. Journal of Computer and Communications, 3(05), 164.
Nataliia, L., & Elena, F. (2015). Internet of things as a symbolic resource of power. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 166, 521-525.
Saxena, S., & Ali Said Mansour Al-Tamimi, T. (2017). Big data and Internet of Things (IoT) technologies in Omani banks: a case study. foresight, 19(4), 409-420.
Takeuchi, H., & Nonaka, I. (2004). Knowledge creation and dialectics. Hitotsubashi on knowledge management, 1-27.
Tsonev, D., Videv, S., & Haas, H. (2015). Towards a 100 Gb/s visible light wireless access network. Optics express, 23(2), 1627-1637.
Varley, N., 2013. Welcome to the thing internet’, The Economist 2013, The World in 2013, pp.148–149, The Economist, London.
Vermesan, O., & Friess, P. (Eds.). (2014). Internet of things-from research and innovation to market deployment (Vol. 29). Aalborg: River Publishers.
Zhang, L., ATKINS, A., & Yu, H. (2012). Knowledge management application of internet of things in construction waste logistics with RFID technology. International Journal of Computing Science and Communication Technologies, 5(1), 760-767.
ارسال نظر در مورد این مقاله