1. اسماعیلی، ه.، رحمانی، ش.، کاظمی، ا.، علیاحمدی، م (1395). ارزیابی وضعیت یادگیری الکترونیکی واحد آموزش مجازی دانشگاه سیستان و بلوچستان. پژوهشهای مدیریت عمومی، 9(34): 222-203.
2. خادمی، ن. (1397). سیستم آل. ام. اس. چیست؟ [آموزش مجازی پافکو]. بازیابی شده در تاریخ 23 دی 1397، قابل دسترس در:
https://pafcoerp.comسیتم-مدیریت-آموزش/articleid/378/سامانه-مدیریت-یادگیری-الکترونیک-
3. ذوالفقاری، م.، میرزابیگی، م.، ستوده، ه. (زودآیند). بررسی عملکرد مرور دانشجویان در محیط وب برحسب تجربه و سطح کامل بودن مدل ذهنی. کتابداری و اطلاعرسانی. قابل دسترس در:
http://lis.aqr-libjournal.ir/article_51183_0.html
4. رجبعلی بگلو، رضا، فتاحی، رحمتالله، و پریرخ، مهری (1395) تأثیر نظامهای اطلاعاتی بر شکلگیری مدلهای ذهنی کاربران کتابخانههای دیجیتال. فصلنامه مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 27(2): 39-21.
5. رجبعلیبگلو، ر.، فتاحی، ر.، پریرخ، م. (1394). توسعه و تکامل مفهوم ذهنی در بافت نظامهای اطلاعاتی: از نگاهی عام تا پیشبینی عملکرد. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 16: 18-1.
6. رهروانی، س.، میرزابیگی، م.، عباسپور، ج. (زودآیند). مطالعه عوامل تاثیرگذار بر مدل ذهنی کاربران از آیکونهای نرمافزارهای کتابخانه دیجیتال. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات. قابل دسترس در: http://jipm.irandoc.ac.ir/browse.php?a_id=3260&sid=1&slc_lang=fa
7. سالاری، م. م.، یغمایی، ف.، مهدیزاده، س.، وفادار، ز.، افضلی، م. (1388). عوامل مرتبط با پذیرش آموزش الکترونیک توسط دانشجویان پرستاری. راهبردهای آموزش، 2(3): 108-103.
8. گلابیان مقدم، م.، بهزادی، ح.، رداد، ا. (1396). تعیین میزان تطابق قابلیتهای سامانه مدیریت کتابخانههای عمومی کشور (سامان) با مدل ذهنی کاربران. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 3(1): 48-27.
9. میرزابیگی، م. (1392). مدل ذهنی در پژوهشهای رفتار اطلاعجویی: پژوهشی در متون. تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی، 47(3): 323-303.
10. Blandford, A., Makri, S., Buchanan, G., Rimmer, J., & Warwick, C., (2007). A library or just another information resource? A case study of users' mental models of traditional and digital libraries. Journal of the American Society for Information Science and Technology, 58(3): 433-445.
11. Crudge, S., & Jonson, F. C. (2007). Using the repertory grid and laddering technique to determine the user’s evaluative model of search engines. Journal of Documentation, 63 (2): 259-280.
12. Drucker, P. (2005). Leadership vs. management: Finding the balance for genuine effectiveness. How can I be an effective leader-manager? (Page 4). Retrieved December 5, 2017 from: http://www.abc.org/userassets/Documents/Events/handouts/LdrpvMgtbyArment.doc.
13. Fast, K. V., & Campbell, D. G. (2004). I still like Google: University student perceptions of searching OPACs and the web. Proceedings of the 67th ASIS&T Annual Meeting, 41 (1): 138-146.
14. González, V.M. & Juárez, R. (2013). Mental Models, Performance and Usability of a Complex Interactive System: The Case of Twitter. 2013 Mexican International Conference on Computer Science (P. 7-12). Institute of Electrical and electronics Engineers Conference Publications.
15. Griffiths, J. R., & Brophy, P. (2005). Student searching behavior and the web: use of academic resources and Google. Library Trends, 53 (4): 539-54.
16. Holmes, B. & Gardner, J. (2006). E-Learning: Concepts and Practice. London: Sage.
17. Kaur, P., Sharma, P. & Vohra, N. (2015). An Ontology Based E-Learning System. International Journal of Grid Distribution Computing, 8(5): 273-278. http://dx.doi.org/10.14257/ijgdc.2015.8.5.27
18. Li, P. (2007). Doctoral students' mental models of a Web search engine: An exploratory study. Ph.D. Dissertation. Library and information studies. Canada: McGill University.
19. Mlilo, s. & Thatcher, A. (2014). Changes in users’ mental models of Web search engines after ten years. Ergonomics, 26(2): 50-66.
20. Preater, A. (2010). Mental models and user experience of a next-generation library catalogue. Unpublished dissertation. North Umbria University.
21. Spicer, D. P. (1998). Linking mental models and cognitive maps as an aid to organizational learning. Career Development International, 3(3): 125-132.
22. Thiele, J.E. (2003). Learning patterns of online students. Journal of Nursing Education, 42(8): 364-366.
23. Westbrook, L. (2006). Mental models: A theorietical overview and preliminary study. Journal of information Science archive. 32(6): 563-579.
24. Wilkinson, E. H. (2009). Usability and mental models of Google and PRIMO in the context of an academic tertiary library. Retrieved January 30, 2017, from: https://researchspace.auckland.ac.nz/bitstream/handle/2292/5173/usabilitymentalmodelsEW.pdf? Sequence=5
ارسال نظر در مورد این مقاله