آزادبخش، ز. ؛ پیوند، ع. (۱۳۹۶). بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی و فناوری اطلاعات با مدیریت دانش در سرپرستی بانک صادرات استان کرمان. در: سومین کنفرانس علوم مدیریتی ایران (با رویکرد نوآوریهای مدیریتی). تهران: شرکت توسعه دانش فرزانگان ایرانیان.
برزگری، س. ؛ حیدری، م.؛ کیخسروی، ع. (1395). بررسی تأثیر مدیریت دانش بر یادگیری سازمانی با مطالعه نقش میانجی توانمندسازی کارکنان (مطالعه موردی؛ بانک ملت شعب ارومیه). در: اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت، حسابداری، علوم تربیتی و اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل.
بیکزاده، ج. ؛ فردی آذر، ع. ؛ فتحی بنابی، ر. (1389). بررسی عوامل سازمانی مؤثر بر یادگیری سازمانی منطقهی 8 عملیات انتقال گاز. مدیریت و منابع انسانی در صنعت نفت، 4(12): 64-33.
حسنزاده، م. (۱۳۸۳). کاربرد مؤلفههای سواد اطلاعاتی در مدیریت دانش سازمانها. در: همایش آموزش استفاده کنندگان و توسعه سواد اطلاعاتی در کتابخانهها، مراکز اطلاع رسانی و موزهها، مشهد، سازمان کتابخانهها، موزهها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی:
https://www.civilica.com/Paper-UEILLIC01-UEILLIC01_007.html
خان عزیزی، م. ؛ طالعپسند، س. (1396). رابطه راهبردهای مدیریت دانش با ظرفیتهای یادگیری فردی و سازمانی. پژوهش در نظامهای آموزشی، 11(37): 111-130. Doi: 10.22034/jiera.2017.57768
زمانی، ا. ؛ پورآتشی، م. (1395). دانشمحوری در دانشگاه و صنعت از منظر یادگیری سازمانی مبتنی بر تجربیات. صنعت و دانشگاه43-44: 47-58.
شریفی یزدی، ع. (1398). بررسی رابطه تسهیم دانش و فراموشی سازمانی هدفمند با سواد اطلاعاتی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمان. در: نهمین کنفرانس آسیبشناسی مدیریت منابع انسانی. تهران: دانشگاه الزهراء، مرکز توسعه آموزشهای مدیریت آزما پارسیان (تاماپ(. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-HAPCO09-HAPCO09_005.html
شعرا، ز. (۱۳۹۲). بررسی رابطه سواد اطلاعاتی و یادگیری سازمانی در میان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و ارائه راهکارهای عملی بهبود یادگیری سازمانی با استفاده از افزایش سواد اطلاعاتی کارکنان. در: اولین کنفرانس بینالمللی حماسه سیاسی (با رویکردی بر تحولات خاورمیانه) و حماسه اقتصادی (با رویکردی بر مدیریت و حسابداری). رودهن: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-ICPEEE01-ICPEEE01_1043.html
شقاقی، م. (1387). مدیریت دانش و سواد اطلاعاتی و رابطه متقابل آنها در محیط کسب و کار. مطالعات ملی کتابداری و سازماندهی اطلاعات، 19(2): 107-126.
علوی، س. (1387). یادگیری سازمانی و عوامل مؤثر بر آن. پیام مدیران فنی و اجرایی، 24: 66-75.
قربانی، م. ؛ نیشابوری، و. ؛ عرفانیان خانزاده، ح. ؛ یعقوبی، م. (1395). بررسی نقش میانجی قابلیت یادگیری سازمانی در رابطه بین تسهیم دانش و قابلیت نوآوری سازمانی. پژوهشهای مدیریت عمومی، 9(34): 135-168.
Doi: 10.22111/jmr.2017.3106
قلاوند، ز. ؛ بزرگی، ع. (۱۳۹۳). بررسی رابطه یادگیری سازمانی و مدیریت دانش در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز مسجد سلیمان. مدیریت اطلاعات و دانششناسی، 1(2). قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-JR_JKIM-JR_JKIM-1-2_009.html
قنبری، س. ؛ نصیری، ف. ؛ عبدالملکی، ش. (۱۳۹۲). بررسی رابطه سواد اطلاعاتی با مدیریت دانش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان سنندج. در: ششمین کنفرانس مدیریت دانش. تهران: موسسه اطلاعرسانی نفت، گاز و پتروشیمی. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-IKMC06-IKMC06_009.html
کریمی، ا. ؛ اندیشمند، ط. ؛ اندیشمند، و. (۱۳۹۸). پیشبینی عملکرد شغلی براساس سواد اطلاعاتی و تسهیم دانش در اساتید دانشگاه شهید باهنر کرمان. در: اولین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در روانشناسی، مشاوره و علوم رفتاری. تهران: دبیرخانه دائمی کنفرانس. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-ISCPS01-ISCPS01_113.html
محبی آشتیانی، س. ؛ اخوان، پ. (1398). تأثیر یادگیری سازمانی بر عملکرد با میانجیگری مدیریت دانش (مطالعه موردی؛ بانک کشاورزی ایران). رشد فناوری، 59: 55-62.
محرمی، ا. (1395).نقش سواد دیجیتال و ظرفیت یادگیری سازمانی بر عملکرد شغلی کارکنان اداره آموزش و پرورش
استان آذربایجان شرقی. پایاننامه کارشناسی ارشد، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، دانشکده علوم تربیتی و
روانشناسی.
محمدعلی پور، ن. ؛ مطهری، آ. (1398). تأثیر سازمان یادگیرنده بر ارتقاء عملکرد سازمانی با میانجیگری مدیریت دانش. در: اولین کنفرانس بینالمللی مدیریت دانش، بلاکچین و اقتصاد. تهران: انجمن مدیریت دانش ایران. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-BLOCKCHAIN01BLOCKCHAIN01_013.html
مظفری رمچاهی، ح. (1392). ارزیابی میزان سواد اطلاعاتی و رابطه آن با خودراهبری در یادگیری دانشجویان مدیریت و برنامهریزی آموزشی دانشگاه آزاد قشم نیمسال اول 1392-93. پژوهشهای علوم انسانی، 5(31):130-113.
نادی، م. ؛ بختیار نصرآبادی، ح. ؛ فرهمندپور، م. (1389). تحلیل رابطه بین ابعاد مدیریت دانش و سطوح یادگیری سازمانی در بین اعضاء هیئت علمی دانشگاه اصفهان در سال تحصیلی 89-1388. آموزش و ارزشیابی، 4(13): 123-146.
یعقوبیپور، ع. ؛ رامشک، ع. ؛ اسلامینژاد، ل. (۱۳۹۴). بررسی تأثیر سواد اطلاعاتی کارکنان بر پیادهسازی مدیریت دانش. در: کنفرانس بینالمللی پژوهشهای نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری، استانبول، مؤسسه مدیران ایدهپرداز پایتخت ایلیا. قابل دسترس در:
https://www.civilica.com/Paper-MRMEA01-MRMEA01_494.html
Alavi, S.; Dzuraidah. A.W. & Norhamidi, M. (2010). Exploring the relation between organizational learning and knowledge management for improving performance.Paper presented at the conference. Conference Location: Shah Alam, Selangor, Malaysia. Date of Conference: 17-18 March 2010. DOI: 10.1109/INFRKM.2010.5466899 .
Buheji, M. ; Al-Hasan. S. ; Thomas, B. & Denis Melle, D. (2014). The Influence of Knowledge Management on Learning in Government Organisations.American Journal of Industrial and Business Management, 4: 657-670.
Fani, A.A. ; Danaee Fard, H. & Yakhkeshi, H. (2015). The relationship between knowledge management and organizational learning within middle and senior managers of Iranian public organizations. Information and Knowledge Management, 5(6): 102.
Ferguson, K.S. (2009). Information literacy and its relationship to knowledge management: A theoretical study. Journal of Information Literacy, 3(2): 6-24. https//doi.org/10.11645/3.2.188.
Haghighi, M.A. ; Tabarsa, G.A. & Kameli, B. (2014). Investigation the Relationship between Knowledge Management Processes and Empowerment of Human Resources. Global Journal of Management Studies and researches, 1(2):122-130.
Hemmati, M. (2017). The relationship between information literacy and knowledge management among students and faculty members of Shiraz University. International Review of Management and Marketing, 7(2): 372-377.
Heng, L. & Mansor, Y. (2010). Impact of information literacy training on academic self- efficacy and learning performance of university students in a problem- based learning environment. Pertanika Journal of social science & Humanities, 18(2): 121- 134.
King, W.R. (2009). Knowledge management and organizational learning. Annals of Information System, 4: 3-13.
Kline, R.B. (2011). Principles & Practice of Structural Equation Modeling. New York: The Guilford Press, Second Edition.
Lawson, S. (2003). Examining the relationship between organizational culture and knowledge management. Doctoral dissertation. Nova southeastern university.
Madge, O.L. (2012). Framework for creating a culture of learning and knowledge sharing in libraries and information services. Studii de Biblioteconomie şi Ştiinţa Informării, (16): 77-90.
Martinez-Crespo, J. & Lopez-Arellano, H. (2019). Model design for knowledge management and organisational learning for business schools. International Journal of Learning and Intellectual Capital, 16(2): 117-144.
Meyer, L.S. ; Gamst, G. & Guarino, A.J. (2006). Applied Mulltivariate Research: design and Interpretation. Logon: Sage Publication.
Monge, R. & Frisicaro-Pawlowski, E. (2014). Redefining information literacy to prepare students for the 21st century workforce. Innovative Higher Education, 39(1): 59-73.DOI:10.1007/S 10755-013-9260-5 published online.
Neefe, D.O. (2001). Comparing levels of organizational learning maturity of colleges and university participating in traditional and non-traditional. University of Wisconsin-Stout Menomonie, WI. 54-75.
O’Farrill, R.T. (2010). Information literacy and knowledge management at work: conceptions of effective information use at NHS 24. Journal of Documentation, 66(5): 706-733.
Stevens, J.P. (2012). Applied multivariate statistics for the social sciences. Routledge.
Ed. 50.
ارسال نظر در مورد این مقاله