ترکستانی، م.ص.؛ مفاخری، ف.؛ حقیقت، ف. (1395). تأثیر رضایت و اعتماد بر وفاداری الکترونیک و خرید آنلاین محصولات گردشگر. مطالعات مدیریت گردشگری، 24(34): 93-109.
حقیقی نسب، م.؛ قاسمی، غ.ح. (1396). تجارت الکترونیکی از منظر مدیریتی و شبکههای اجتماعی. تهران: آتی نگر.
حقیقی، ا.؛ منتظر، م. (1394). شناسایی عوامل موثر بر اعتمادسازی در شبکههای اجتماعی برخط به کمک روش الکتره فازی. مدیریت فناوری اطلاعات، 7(4): 715-740.
خداداد حسینی، س.ح.؛ شیرخدایی، م.؛ کردنائیج، ا. (1388). عوامل موثر بر اعتماد مشتری در تجارت الکترونیک (مدلB2C). پژوهشهای مدیریت در ایران، 13(61): 93-118.
رضوانی، ط. (1394). نقش مؤثر شبکههای اجتماعی در تجارت الکترونیک. قابل دسترس در:
http://learnmarketing2015.blogfa.com/post/14
سهرابی، ب.؛ خانلری، ا. (1389). شناسایی عوامل اثرگذار بر بهکارگیری موفق تجارت الکترونیک در بنگاههای کوچک و متوسط در ایران. توسعه کارآفرینی، 2(7): 11-3.
صالحی صدقیانی، ج.؛ اخوان، م.؛ باب الحوائجی، م. (1384). مدیریت روابط با مشتری در تجارت الکترونیک بین بنگاهی. مطالعات مدیریت، 3(8): 71-93.
صنایعی، ع. (1387). تجارت الکترونیک با رویکردی بر کشورهای در حال توسعه. اصفهان: جهاد دانشگاهی واحد اصفهان.
عسگری، ن.؛ حیدری، ح. (1394. ارائه الگویی از عوامل موثر بر اعتماد و رضایت مشتری در بخش تجارت الکترونیک (مورد مطالعه: سایتهای تخفیف گروهی در ایران). مدیریت فناوری اطلاعات،7(3): 655-674.
فتحیان، م.؛ مولاناپور، ر. (1396). تجارت الکترونیکی با رویکردی بر تجارت اجتماعی. تهران: آتی نگر.
فیضی، ک.؛ کزازی، ا.؛ خلیلی شجاعی، و. (1387). مدیریت ارتباط با مشتری و رضایت مشتریان: تحلیلی براساس مدل کیفیت خدمات (سرکوال) (شرکت تجارت الکترونیک پارسیان). مطالعات مدیریت (بهبود و تحول)، بهار، 19(57): ص 105-132.
مهدیزاده، م. (1397). نظریههای رسانه: اندیشههای رایج و دیدگاههای انتقادی. تهران: انتشارات همشهری.
ناصری، ز.؛ نوروزی، ع.؛ فهیمنیا، ف.؛ مانیان، ا. (1396). بازاریابی محتوایی: شناسایی مولفهها و ابعاد اساسی به منظور ارائه مدل مفهومی. پژوهشهای نظری و کاربردی در علم اطلاعات و دانششناسی، 7(1): 280-303.
نصیری، ب. (1384). مخاطبان و سواد رسانهای. روزنامه همشهری، شماره 3707.
نوری، ع.؛ مهرمحمدی، م. (1390). الگویی برای بهرهگیری از روش نظریه برخاسته از دادهها در پژوهشهای تربیتی. مطالعات برنامه درسی، 6(23): 8-35.
Asgari, N. & Heidari, H. (2016). Providing a Model of Factors Affecting Customer Trust and Satisfaction in the E-Commerce Sector (Case Study: Group Discount Sites in Iran). IT management, Autumn, 7(3): 655-674. [In Persian]
Bonsall, I.V.; S.B.; Green, J. & Muller III, K.A. (2020). Market uncertainty and the importance of media coverage at earnings announcements. Journal of Accounting and Economics, 69(1): 101264.
Chong, A.Y.L. & Boying, L. (2018). The Role of Social Media in Enhancing Guanxi and Perceived Effectiveness of E-commerce Institutional Mechanisms in Online Marketplace. Information & Management, 55(5): 621-632. DOI: 10.1016/j.im.2018.01.003
Edwin, A. (2015). Effectiveness of Social Media Networks as a Strategic Tool for Organizational Marketing Management. Journal of Internet Banking and Commerce, 01(s2).
DOI: 10.4172/1204-5357.S2-006, 1-9
Fathian, M. & Molanapour, R. (2018). E-commerce with an approach to social commerce. Tehran: Atinegar Pub. [In Persian]
Feizi, K.; Kazzazi, A. & Khalil Shojaei, V. (2009). Customer Relationship Management and Customer Satisfaction: An Analysis Based on Service Quality Model (Serqual) (Parsian Electronic Commerce Company). Management studies (improvement and transformation), 19(57): 105-132. [In Persian]
Haghighi Nasab, M. & Ghasemi, Gh.H. (2018). E-commerce from a managerial perspective and social networks. Tehran: Atinegar Pub.[In Persian]
Haghighi, A. & Motazer, M. (2016). Identifying the factors affecting trust building in online social networks using fuzzy electro method. Journal of Information Technology Management, 7(4): 715-740. [In Persian]
Hajli, M.N. (2014). A study of the impact of social media on consumers. International Journal of Market Rch, 56(3).
Hajli, M.N. (2014). A study of the impact of social media on consumers. International Journal of Market Rch, 56(3). DOI: 10.2501/IJMR-2014-025
Khodadad Hoseini, S.H.; Shirkhodaei, M. & Kordnaeach, A. (2010). Factors affecting customer trust in e-commerce (B2C model). Management Reaserch in Iran, 13(2): 93-118. [In Persian]
Mahdizadeh, M. (2019). Media Theories: Common Thoughts and Critical Perspectives. Tehran: Hamshahri pub. [In Persian]
Naseri, Z.; Norouzi, A. & Fahimnia, F. (2018). Content Marketing: Identifying the basic components and dimensions in order to provide a conceptual model. Theoretical and applied research in information science and epistemology, 7(1): 280-303. [In Persian]
Nasiri, B. (2006) Audience and media literacy, Hashahri Newspaper, 3707. [In Persian]
Nouri, A. & Mehrmohammadi, M. (212). A Model for Applying Grounded Theory in Educational Studies. Curriculum studies, 6(23): 8-35. [In Persian]
Rezvani, T. (2016). The effective role of social networks in e-commerce. Available at: http://learnmarketing2015.blogfa.com/post/14. [In Persian]
Salehi Sedghiani, J. & Akhavan, M. & Babolhavaeji, M. (2006). Customer Relationship Management in (B2B) E-Commerce. Management studies, 3(8): 71-93. [In Persian]
Sanayei, A. (2009). E-commerce with an approach to developing countries. Isfahan: University Jihad. [In Persian]
Soderholm, A.B. & Sawe, E. (2018). Who trusts social media? Computers in Human Behavior, 81: 303-315. DOI: 10.1016/j.chb.2017.12.026
Soderholm, G.; Bertsch, A. & Soderholm, A. (2018). Data on social media use related to age, gender and trust constructs of integrity, competence, concern, benevolence and identification. Data in Brief, 18: 696-699. DOI: 10.1016/j.dib.2018.03.065
Sohrabi, B & Khanlari, A. (2011). Identifying the factors affecting the successful use of
e-commerce in small and medium enterprises in Iran. Entrepreneurship Development, 2(7): 3-11. [In Persian]
Torkestani, M.S. & Mafakheri, F. & Haghighat, F. (1395) The effect of satisfaction and trust on
e-loyalty and online shopping of tourist products. Tourism Management Studies, 24(34): 93-109. [In Persian]
Yerasani, S.; Appam, D.; Sarma, M. & Tiwari, M.K. (2019). Estimation and maximization of user influence in social networks. International Journal of Information Management, 47: 44-51.
ارسال نظر در مورد این مقاله