باوانپوری، م.، ملاابراهیمی، ع.، لرستانی، ن. (1398). بررسی تحلیلی برونداد علمی مجله علمی- پژوهشی زبان و ادبیات عربی دانشگاه فردوسی مشهد. پژوهشهای بین رشتهای ادبی، 1(1): 1-15.
DOI: 10.30465/lir.2019.3831
حسنزاده، م. (1390). علمسنجی در سازمانها نقشی نوین برای کتابداران کتابخانههای تخصصی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات،۲۶(۴): ۱۳۳۷-۱۳۴۸.
رازقی، ن.، قائدی، م. (1395). تبیین عوامل موثر بر تولید علمی (مورد مطالعه: دانشگاه مازندران). پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 8(16): 63-86.
رهنما، س. (1392). بررسی وضعیت مهارتهای ارتباطی کتابداران دانشگاه فردوسی مشهد و تاثیر آن بر رضایتمندی دانشجویان دوره کارشناسی. پایاننامه کارشناسی ارشد. دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دانشگاه فردوسی مشهد.
شوماخر، ر.ا.، لومکس، ر.ج. (1388). مقدمهای بر مدلسازی معادله ساختاری. ترجمه و. قاسمی. تهران: جامعهشناسان.
صرافزاد، م. (1394). مدیریت کلان دادههای پژوهشی: نقشی نوین برای کتابخانههای دانشگاهی. نقد کتاب: اطلاعرسانی و ارتباطات، 2(6): 265-273.
صفری، ب.، رضوی، س.، قیاسی، م. (1399). شناسایی عوامل مؤثر بر حاکمیت فناوری اطلاعات، مهارتهای کوآنتومی و مهندسی دانش در نهاد کتابخانههای عمومی کشور. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 6(4): 181-208.
DOI: 10.22091/stim.2020.5918.1437
علیزاده اقدم، م.ب. (1381). سنجش کیفیت یادگیری دانشجویان تبریز و بررسی عوامل موثر بر آن. پایاننامه کارشناسی ارشد. گروه علوم اجتماعی، دانشگاه تبریز.
عمرانی، س.ا.، علیپور حافظی، م.، جمالی مهمویی، ح.ر.، اسدی، س.، مسعودی، ف.، قاسمی، ع.ح. (1396). استانداردهایی برای کتابخانهها در موسسات آموزش عالی ایران. تهران: چاپار؛ انجمن کتابداری و اطلاعرسانی ایران.
قائمپور، م. (1393). تعاملات و ارتباطات اجتماعی و علمی در دانشگاه صنعتی شریف از نظر دانشجویان. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، ۲۰(۴): ۹۵-۱۲۱.
کلائی دارابی، ر.، تقوایی یزدی، م. (1397). ارائه مدل ابعاد آموزشی و پژوهشی مراکز رشد و تأثیر آن بر توسعه پایدار دانشگاهها. مطالعات برنامهریزی آموزشی، 7(14): 171-146. DOI: 10.22080/eps.1970.2129
گدازگر، ح.، علیزاده اقدم، م.ب. (1386). مطالعه عوامل موثر بر تولید علم در بین اعضای هیئت علمی دانشگاهها (نمونه مورد مطالعه: اعضاء هیأت علمی دانشگاه تبریز. علوم اجتماعی، 2(3): 148-123.
DOI: 10.22067/jss.v0i0.8712
محسنین، ش.، اسفیدانی، م.ر. (1393). معادلات ساختاری مبتنی بر رویکرد حداقل مربعات جزئی به کمک نرمافزارSmart-PLS : آموزشی و کاربردی. تهران: مهربان نشر.
محمدیان، س.، اسمعیلی گیوی، م.ر.، نقشینه، ن. (۱۳۹۵). شناسایی و تحلیل عاملهای مهم در برونداد علمی دانشگاهها با استفاده از شبکه عصبی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، ۳۲(۱): ۵-۲۴.
مرادی مقدم، ح. (1399). نقش کتابخانهها در تحقیقات: تحول از نقش سنّتی به نقش نوین در ارائه خدمات. ویستا. قابل دسترس در: https://vista.ir/m/a/moue6
مسرور علی نودهی، م.، اسالمنژاد گیلوایی، م. (1400). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای وابسته به نهاد کتابخانههای عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوال: مطالعه موردی کتابخانههای مناطق سیستانی استان سیستان و بلوچستان. علوم و فنون مدیریت اطلاعات،7(2): 226-199. DOI: 10.22091/stim.2020.5880.1429
مطلبی، د.، خانعلی لو، ر. (1398). ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانههای عمومی از دیدگاه کاربران: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان آذربایجان غربی. تحقیقات اطلاعرسانی و کتابخانههای عمومی، 25(99): 579-596.
DOI:20.1001.1.26455730.1398.25.4.3.1
موسوی امیری، ط.، نوه ابراهیم، ع.، آراسته، ح.، عبدالهی، ب. (1399). الگوی راهبردهای سهگانه بینالمللی شدن دانشگاههای منتخب دولتی ایران. پژوهش در نظامهای آموزشی، 14(50): 97-126.
DOI: 10.22034/jiera.2020.209530.2150
مومنی، م.، فعال قیومی، ع. (1382). تحلیلهای آماری با استفاده از SPSS. تهران: کتاب نو.
نریمانی ح.، طهماسبی لیمونی، ص.؛ قیاسی، م. (1400). ارائه الگوی تأثیر تعاملات پژوهشی اعضای هیأت علمی و دانشجویان با کتابداران بر تولیدات علمی: رویکرد دادهبنیاد. تعامل انسان و اطلاعات، ۸(1): 93-82.
نریمانی، ح. (1400). تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی اعضاء هیأت علمی و دانشجویان با میانجیگری نقش کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران (1390-1397). رساله دکتری. دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل، دانشکده علوم انسانی.
نواح، ع.، رضادوست، ک.، پورترکارونی، م. (1391). بررسی عوامل موثر بر تعاملات و ارتباطات دانشجویان با استادان. پژوهش و برنامهریزی در آموزش عالی، 18(1): 25-41.
ارسال نظر در مورد این مقاله