احمدی میرقائد، ا.ر.، مؤمنی، ع. (1399). سنجش معیارهای مدیریت دانش، در وبسایت دانشگاههای دولتی شهر تهران براساس مدل K-ACT (مطالعه موردی وبسایت دانشگاههای تهران، تربیت مدرس و علامه طباطبایی). علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 6(3): 130-107. https://doi.org/10.22091/stim.2020.5130.1367
احمدی، ن. (1388). مدل وبکوال رویکردی بر توسعه یک مدل مفهومی در بهبود کیفیت خدمات وبگاهها. کتابداری و اطلاعرسانی، 12(4): 72-53.
ارشادی، م.ج.، مقدم، ز. (1398). تعیین اهمیت معیارهای کیفیت وبسایت از دیدگاه کاربران بر پایه روشهای ایکوال و فرایند تحلیل شبکه فازی. مطالعات رفتار مصرفکننده، 6(2): 45-24.
https://doi.org/10.34785/J018.2019.748
اسفندیاری، ع.ا.، مقدس حسینزاده، س.، دلاوری، م. (1387). ارزیابی عملکرد مناطق آزاد تجاری ایران، تأثیر آن در توسعه اقتصادی این مناطق. پژوهشنامه اقتصاد، 8(28): 146-119.
https://dorl.net/dor/20.1001.1.22286853.1395.7.26.11.2
افتخار جهرمی، گ.، رضوانی، ا. (1395). الگوی خصوصیسازی ساختار اداره مناطق آزاد تجاری. مدیریت راهبردی، 7(26): 275-249. https://dorl.net/dor/20.1001.1.22286853.1395.7.26.11.2
امینطهماسبی، ح.، اصغرپور، م.ح. (1400). چالشهای مدیریت مراکز بهداشتی درمانی در دوران پاندمی کووید-19. مدیریت سلامت، 24(3): 91-79. https://www.doi.org/10.52547/jha.24.3.79
امینطهماسبی، ح.، میراکبری، س.م.، نصیرزاده، ح. (1399). بهینهسازی مکانیابی استقرار کاربرهای شهری با روش ترکیبی Delphi-BWM-PROMETHEE (نمونه موردی ایستگاههای آتشنشانی شهر اهواز). دانش شهرسازی، 4(3):
110-89. https://doi.org/10.22124/upk.2020.16186.1438
جوانمرد، ح.، سلطانزاده، ع.ا. (1388). بررسی ویژگیهای برند اینترنتی و وبسایتها و تأثیر آن بر اعتماد و وفاداری مشتریان (مطالعه موردی: خرید محصولات فرهنگی از طریق اینترنت). پژوهشنامه بازرگانی، 14(53): 256-225.
https://dorl.net/dor/20.1001.1.17350794.1388.14.53.8.1
حسنقلیپور، ط.، هاشمینژاد، س.م.، عزیزان، م.، صیقلی، م. (1392). شناسایی و رتبهبندی معیارهای مؤثر بر خرید الکترونیکی در کشور. آیندهپژوهی مدیریت، ۲۴(۹۹): ۱۴-۱.
حسینپولی ممقانی، ف.، منتظر، غ.ع. (1400). طراحی مدلی برای ارزیابی وبگاههای دانشگاههای ایران به کمک روش ویکور فازی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، ۳۶(۴): ۹۹۳-۹۷۱.
https://doi.org/10.52547/jipm.36.4.971
رکنالدین افتخاری، ع.ر.، وجدانی طهرانی، ه.، رازینی، ا.ع. (1388). ارزیابی و اولویتبندی مناطق آزاد تجاری ایران با استفاده از روش MADM. برنامهریزی و آمایش فضا، 13(2): 195-142.
رنگریز، ح.، کرمی، ن. (1391). بررسی تأثیر رضایت و سهولت استفاده از وبسایت در افزایش سطح وفاداری مشتریان و تبلیغات دهانبهدهان مثبت در خدمات بانکداری الکترونیکی (مطالعه موردی بانک ملت استان زنجان). مطالعات کمّی در مدیریت، 3(1): 98-81.
زینالی تازه کندی، م.، باغستانی تجلی، ع. (1398). ارزیابی کیفیت وبسایت کتابخانه مرکزی دانشگاه فردوسی مشهد از دید دانشجویان این دانشگاه. علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 5(2): 88-67.
https://doi.org/10.22091/stim.2019.1414
سهیلی، ف.، جسری، س.، خاصه، ع.ا.، دانش، ف. (1400). کاربردپذیری وبسایت موبایلی کتابخانههای دانشگاههای برتر علوم پزشکی ایران. پیاورد سلامت، 15(1): 13-1.
http://dorl.net/dor/20.1001.1.17358132.1400.15.1.3.3
شریفی تهرانی، م.، باپیری، ج.، اسفندیار، ک.، چیتساز، ع. (1396). مقایسه و رتبهبندی عملکرد وبسایتهای گردشگری براساس رضایت، اعتماد، کیفیت و وفاداری الکترونیکی: رویکرد ترکیبی از الگوسازی معادلات ساختاری، فازی و فرایند تحلیل سلسله مراتبی. پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات، 32(4): 1065-1092.
https://doi.org/10.35050/JIPM010.2017.025
صادقی آرانی، ز. (1401). ارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران). علوم و فنون مدیریت اطلاعات، 1(8): 192-143.
https://doi.org/10.22091/stim.2021.6300.1491
غریبه نیازی، م.، کربلا آقایی کامران، م.، غایبی، ا. (1394). روشهای ارزیابی کیفیت وبسایت روشهای وب کیو ایام و نمایه ارزیاب وب. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات، 22(1): 142-119.
https://doi.org/10.22055/slis.2015.11321
محمدزاده، ز.، مسرت، ا.، داوودی، س.، طیاری، س.، شایان، ن.، ولیزاده، ن. (1399). تدوین چارچوب معیارهای ارزیابی منابع الکترونیکی برای آموزش مبتنی بر شواهد در علوم پزشکی. اطلاعرسانی پزشکی نوین، 6(3): 59-52.
http://dx.doi.org/10.29252/jmis.6.3.52
محمدی، ف.، یزدانی، ح.ر.، ادیبزاده، م. (1399). فراتحلیل مطالعات خرید آنلاین؛ بررسی و ترکیب نتایج تحقیق انجامشده در زمینه خرید آنلاین. مطالعات مدیریت کسبوکار هوشمند، 9(33): 142-101.
https://doi.org/10.22054/ims.2020.12038
مردانینژاد، ع.، دانش، ف.، سعادت، ح.، دربانی، س.م.ر. (1398). کیفیت محتوای وبسایتهای دانشگاههای صنعتی ایران: یک مطالعه وبسنجی. پردازش و مدیریت اطلاعات، 34(4): 1701-1734.
https://doi.org/10.35050/JIPM010.2019.019
مصلحی، ل.، سلیمی، م. (1400). طراحی و اعتبارسنجی مدل سنجش کیفیت وبسایتهای خبری ورزشی. پژوهشهای معاصر در مدیریت ورزشی، 12(23): 195-183. https://doi.org/10.22084/smms.2021.24169.2850
موسویراد، س.ط.، فاضلی، ج.، محمدی، م. (1401). نقش کیفیت وبسایتهای ورزشی در رضایت الکترونیکی و قصد بازدید مجدد هواداران فوتبال. تحلیلهای جامعهشناختی و مدیریتی در ورزش، ۳(12).
ارسال نظر در مورد این مقاله