اسماعیلپور، رضا، رمضانیان، محمدرحیم و کاظماُف، فاروق (1388)، ارائه مدل کنترل فرآیند آماری فازی با روش مد فازی برای کنترل نقصهای محصول. نشریه مدیریت صنعتی،1(2)، 3-18
جعفرنژاد، احمد و یوسفی زنوز، رضا (1387)، ارائه مدل فازی رتبهبندی ریسک در پروژههای حفاری شرکت پتروپارس، نشریه مدیریت صنعتی،1(21)، 1-38.
حاتمی، مهرداد (1390)، رتبهبندی فروشگاههای اینترنتی بر اساس ویژگیهای وب سایت با استفاده از تکنیکهای تصمیمگیری چند معیاره فازی (مطالعه موردی چند وب سایت ایرانی فروش کتاب)، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد تهران مرکزی، دانشکده مدیریت، گروه مدیریت بازرگانی.
رنگی و دیگران (1391). طراحی پرسشنامة شکستهای شناختی شغلی: تعیین روایی و قابلیت اعتماد ابزار، فصلنامة سلامت کار ایران، 9(1)، 29-40
سهرابی، بابک، فرزانه، ماندانا و رئیسی، ایمان (1389)، ارائه سیستمی کاربردی برای ارزیابی میزان کیفیت وبسایت کتابخانههای دیجیتال در ایران بر مبنای طراحی سیستم استنتاج فازی، نشریه تحقیقات کتابداری و اطلاعرسانی دانشگاهی. 44 (53)، 35-59.
صدیقی، پریسا (1387). ارزیابی عوامل موفقیت وبسایتهای تجارت الکترونیک در ایران: مطالعه موردی فروشگاههای اینترنتی کتاب (پایاننامه کارشناسیارشد). دانشگاه مازندران. دانشکده علوم اقتصادی و اداری. گروه مدیریت صنعتی
عباسی مزرعه خطیری، احمد (1390) . ارائه روشی مبتنی بر تئوری فازی جهت ردهبندی اسناد وب فارسی (پایاننامه کارشناسیارشد). دانشگاه پیامنور، دانشکده فنی و مهندسی، گروه علمی مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات
علیبیگ، محمدرضا، جمشیدی اورک، روحانگیز، زینالعابدینی، محسن و پاشازاده، فریبا (1390)، ارزیابی کیفی وبسایت کتابخانههای مرکزی دنشگاههای علوم پزشکی کشور ایران با استفاده از روش وبکیو.ای.ام. (WebQEM)، مدیریت اطلاعات سلامت، 14(43)، 63-76.
عوضزاده لطفآبادی، مهتاب (1390)، سنجش میزان آمادگی برای پیادهسازی مدیریت دانش با توجه به عوامل کلیدی موفقیت (مطالعه موردی: شهرداری منطقه پنج شهر تهران)، پایاننامه کارشناسیارشد، دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی دکتر شریعتی، گروه آموزشی جغرافیا، گرایش مدیریت شهری.
محب ربانی، سعید و حیدری قرهبلاغ، هادی (1389)، ارائه مدل برنامهریزی آرمانی جامع تولید روبکرد فازی در صنعت پالایش نفت، فصلنامه مدیریت (پژوهشگر)،18، 48-60.
مختاری، میکائیل، حسینزاده لطفی، فرهاد و وحیدی، علیرضا (1388)، ارائه یک مدل فازی برای اندازهگیری رضایت شغلی اساتید دانشگاه، ریاضیات کاربردی،6(20)، 33-47.
ملازاده صادقیون، امید و سبحان منش، فریبرز (1388)، ارایه مدلی برای تحلیل و ارزیابی وبسایتهای تجارت الکترونیکی، با استفاده از منطق فازی و شبکه عصبی، ششمین کنفرانس بینالمللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تهران: موسسه مدیریت فناوری اطلاعات.
منهاج، محمدباقر (1390)، محاسبات فازی. تهران: دانشنگار.
نوری، ایرج و بختیاری، علی (1388). کاربرد QFD به منظور شناسایی مشخصههای اصلی طراحی وبسایت با استفاده از TOPSIS فازی، فصلنامه مدیریت صنعتی دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، 4(9)، 75-88.
Büyüközkan, G., Arsenyan, J. & Ertek, G. (2010). Evaluation of e-learning web sites using fuzzy axiomatic design based approach. International Journal of Computational Intelligence Systems, 3 (1), 28-42.
George, C. A. (2005), Usability testing and design of a library website: an iterative approach, OCLC Systems & Services, 21(3), 167 – 180.
Hidalgo, L., Cabrerizo, F. J., López Gijón, J. & Herrera-Viedma, E. (2007). Applying fuzzy linguistic tools to evaluate the quality of airline web Sites. Proceeding II Symposium on Fuzzy Logic and Soft Computing. 113-119.Madrid: Thomson
Herrera-Viedma, E. & Peis, E. (2003), Evaluating the informative quality of documents in SGML format from judgements by means of fuzzy linguistic techniques based on computing with words, Information Processing and Management, 39, 233–249.
Hosseinzadeh Lotfi, F. & Fallahnejad, R. (2010). Imprecise Shannon’s entropy and multi attribute decision making, Entropy, 12, 53-62.
Huang, T. C. & Huang, C. (2010). An integrated decision model for evaluating educational web sites from the fuzzy subjective and objective perspectives. Computers & Education, 55, 616-629.
Hwang, G., Huang, C. K. & Tseng J. C. R. (2004). A group-decision approach for evaluating educational web sites Computers & Education, 42, 65-86
Lee, C., Tzeng, G. & Chiang, C. (2011). Determining service quality measurement key indicators in travel website using a fuzzy analytic hierarchy process, International Journal of Electronic Business Management, 9(4), 322-333
Kabir, G. & Akhtar Hasin, M. A. (2012). Comparative analysis of TOPSIS and Fuzzy TOPSIS for the evaluation of travel website service quality, International Journal for Quality Research, 6(3), 169-185.
Kardaras, D. K., Karakoatas, B., Mamakou, X. J. (2013), Content presentation personalization and media adaptation in tourism web sites using Fuzzy Delphi Method and Fuzzy, Cognitive Maps,
Expert Systems with Applications,40(6), 2331–2342.
Moreno, J. M., Morales del Castillo, J. M., Porcel, C. & Herrera-Viedma, E. (2009). A quality evaluation methodology for health-related websites based on a 2-tuple fuzzy linguistic approach In A quality evaluation methodology for health-related websites. 887-897. Verlag: Springer
Qi, S. (2010), Fuzzy hierarchical evaluation of business website performance with applications to luxury hotels, Doctoral Dissertation, The Hong Kong Polytechnic University School of Hotel and Tourism Management.
Rekik, R. & Kallel, I. (2013). Fuzz-Web: A Methodology Based on Fuzzy Logic for Assessing Web Sites. International Journal of Computer Information Systems and Industrial Management Applications, 5, 126-136
Zhu, Y. (2008). Group Assessment of Web Source/Information Quality Based on WebQM and Fuzzy Logic In Group Assessment of Web Source/Information Quality, 660–667, Berlin: Springer.
ارسال نظر در مورد این مقاله