نویسنده = خیراله رهسپارفرد
ارائه چارچوبی جدید مبتنی بر مدل RFM و سری‌های زمانی چند‌متغیره جهت بخش بندی و تحلیل رفتار مشتریان: مطالعه موردی یک شرکت صنایع غذایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 24 دی 1403

10.22091/stim.2025.11525.2174

رضا مولائی؛ حسین عباسی مهر؛ خیراله رهسپارفرد


ارائه شبکه پیچیده بدون مقیاس با الگوی ترکیب لایه‌‌ای زبان فارسی

دوره 9، شماره 3، مهر 1402، صفحه 215-240

10.22091/stim.2022.8590.1858

علی سرآبادانی؛ خیراله رهسپارفرد؛ سپیده چهره