نویسنده = سیّد علیرضا موسوی
ارائه مدل بازاریابی شبکه اجتماعی مبتنی بر استراتژِی واقعیت افزوده

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1403

10.22091/stim.2023.9854.2000

شیرزاد شیرزاد روشن چسلی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


ارائه الگوی عامل هوشمند هوش مصنوعی پایش پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان کیف و کفش در بستر بلاکچین

دوره 10، شماره 2، تیر 1403، صفحه 155-184

10.22091/stim.2022.8637.1866

ابوذر گرکوهی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


بررسی پیشایندها و پیامدهای هوشمندی فروش لوازم و تجهیزات ورزشی در متاورس

دوره 9، شماره 3، مهر 1402، صفحه 196-161

10.22091/stim.2023.9386.1949

شیرزاد روشن چسلی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند


واکاوی عوامل علّی مؤثر بر قرارداد هوشمند فروش آنلاین و پیامدهای آن با استفاده از مرور نظام‌مند

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 171-206

10.22091/stim.2022.7826.1726

ابوذر گرکوهی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


طراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 8، شماره 4، دی 1401، صفحه 291-328

10.22091/stim.2022.7442.1667

زهرا مریدی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ رویا سلطانی