نویسنده = سیّد علیرضا موسوی
ارائه الگوی عامل هوشمند هوش مصنوعی پایش پاسخ‌های رفتاری مصرف‌کنندگان کیف وکفش دربستربلاکچین

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 آبان 1401

10.22091/stim.2022.8637.1866

ابوذر گرکوهی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


ارائه مدل بازاریابی شبکه اجتماعی مبتنی بر استراتژِی واقعیت افزوده

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 آذر 1402

10.22091/stim.2023.9854.2000

شیرزاد شیرزاد روشن چسلی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


بررسی پیشایندها و پیامدهای هوشمندی فروش لوازم و تجهیزات ورزشی در متاورس

دوره 9، شماره 3، مهر 1402، صفحه 196-161

10.22091/stim.2023.9386.1949

شیرزاد روشن چسلی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده؛ محمدعلی عبدالوند


واکاوی عوامل علّی مؤثر بر قرارداد هوشمند فروش آنلاین و پیامدهای آن با استفاده از مرور نظام‌مند

دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1402، صفحه 171-206

10.22091/stim.2022.7826.1726

ابوذر گرکوهی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ کامبیز حیدرزاده هنزایی؛ محمدعلی عبدالوند


طراحی مدل توافق سطح خدمات با استفاده از نظریه داده‌بنیاد

دوره 8، شماره 4، دی 1401، صفحه 291-328

10.22091/stim.2022.7442.1667

زهرا مریدی؛ سیّد علیرضا موسوی؛ عباس طلوعی اشلقی؛ رویا سلطانی