نویسنده = فاطمه زندیان
تاثیر آموزش‌های مجازی دوران همه‌گیری کووید-19 بر رفتار اطلاع‌یابی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه تربیت‌مدرس

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 اسفند 1402

10.22091/stim.2024.10052.2032

سحر خراشادی‌زاده؛ فاطمه زندیان؛ عاطفه شریف


بررسی مقایسه‌ای آمیخته‌های بازاریابی بین ناشران رشته‌ علم اطلاعات و دانش‌شناسی و ناشران برگزیده

دوره 5، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 31-51

10.22091/stim.2019.1375

فاطمه زندیان؛ عالیه موسی زاده؛ لیلا زادولی خواجه؛ محمد حسن‌زاده