آ
-
آموزش عالی
شناسایی و تبیین مؤلفههای خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی براساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانیشدن با رویکرد دلفی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 135-158]
-
آموزش عالی
چالشهای همهگیری کرونا بر برنامهریزی، اجرا و انتشار پژوهشهای دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 246-229]
ا
-
استناد
بررسی شاخص بینالمللی نوآوری و نگاشت نفوذ صنعتی در انتشارات علمی ایران [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 228-207]
-
ایران
واکاوی وضعیت مدیریت دانش در بدنه پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی: مرور نظاممند [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 79-108]
-
اینترنت اشیاء
کاربرد روش دادهبنیاد در شناسایی الگوی عوامل علّی کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 159-185]
ب
-
بهرهوری
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
پ
-
پایگاه وبآوساینس
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
-
پروانههای ثبت اختراع
بررسی شاخص بینالمللی نوآوری و نگاشت نفوذ صنعتی در انتشارات علمی ایران [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 228-207]
ت
-
تحلیل استنادی
بررسی شاخص بینالمللی نوآوری و نگاشت نفوذ صنعتی در انتشارات علمی ایران [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 228-207]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
-
ترجمان دانش
ترجمان دانش: سازوکاری برای همکلامی بین دانشگاه و جامعه [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 7-16]
ج
-
جامعه اطلاعاتی
شناسایی و تبیین مؤلفههای خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی براساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانیشدن با رویکرد دلفی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 135-158]
-
جریان دانش
طراحی مدل کسبوکار اینترنتی دانشمحور برای کارگزاران دانش [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 17-44]
-
جهانیشدن
شناسایی و تبیین مؤلفههای خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی براساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانیشدن با رویکرد دلفی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 135-158]
ح
-
حسابداری دیجیتال
طراحی چارچوب سرویس کوییک بوکس در بستر حسابداری دیجیتال: ارزیابی سیستماتیک حکمرانی اطلاعات مالی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 45-78]
-
حکمرانی اطلاعات مالی
طراحی چارچوب سرویس کوییک بوکس در بستر حسابداری دیجیتال: ارزیابی سیستماتیک حکمرانی اطلاعات مالی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 45-78]
د
-
دانشجویان
تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر سواد سلامت دانشجویان در مواجهه با بحران کرونا [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 187-206]
-
دانشگاه
بررسی شاخص بینالمللی نوآوری و نگاشت نفوذ صنعتی در انتشارات علمی ایران [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 228-207]
-
دانشگاهها
چالشهای همهگیری کرونا بر برنامهریزی، اجرا و انتشار پژوهشهای دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 246-229]
ر
-
رسانههای اجتماعی
تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر سواد سلامت دانشجویان در مواجهه با بحران کرونا [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 187-206]
-
روش دلفی
شناسایی و تبیین مؤلفههای خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی براساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانیشدن با رویکرد دلفی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 135-158]
س
-
سازوکار حرفهای
ترجمان دانش: سازوکاری برای همکلامی بین دانشگاه و جامعه [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 7-16]
-
سواد سلامت
تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر سواد سلامت دانشجویان در مواجهه با بحران کرونا [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 187-206]
ص
-
صنعت
بررسی شاخص بینالمللی نوآوری و نگاشت نفوذ صنعتی در انتشارات علمی ایران [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 228-207]
ع
-
علمسنجی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
-
علم و فناوری
ترجمان دانش: سازوکاری برای همکلامی بین دانشگاه و جامعه [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 7-16]
ک
-
کارایی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
-
کارگزاران دانش
طراحی مدل کسبوکار اینترنتی دانشمحور برای کارگزاران دانش [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 17-44]
-
کارگزاری دانش
ترجمان دانش: سازوکاری برای همکلامی بین دانشگاه و جامعه [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 7-16]
-
کتابخانهها
کاربرد روش دادهبنیاد در شناسایی الگوی عوامل علّی کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 159-185]
-
کتابخانهها
واکاوی وضعیت مدیریت دانش در بدنه پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی: مرور نظاممند [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 79-108]
-
کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی
شناسایی و تبیین مؤلفههای خدمات کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی براساس معیارهای جامعه اطلاعاتی و ابعاد جهانیشدن با رویکرد دلفی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 135-158]
-
کرونا ویروس
تاثیر استفاده از رسانههای اجتماعی بر سواد سلامت دانشجویان در مواجهه با بحران کرونا [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 187-206]
-
کرونا ویروس
چالشهای همهگیری کرونا بر برنامهریزی، اجرا و انتشار پژوهشهای دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 246-229]
-
کسبوکار اینترنتی
طراحی مدل کسبوکار اینترنتی دانشمحور برای کارگزاران دانش [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 17-44]
-
کسبوکار دانشمحور
طراحی مدل کسبوکار اینترنتی دانشمحور برای کارگزاران دانش [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 17-44]
-
کوییک بوکس
طراحی چارچوب سرویس کوییک بوکس در بستر حسابداری دیجیتال: ارزیابی سیستماتیک حکمرانی اطلاعات مالی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 45-78]
م
-
مدل کسبوکار
طراحی مدل کسبوکار اینترنتی دانشمحور برای کارگزاران دانش [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 17-44]
-
مدیریت پژوهش
چالشهای همهگیری کرونا بر برنامهریزی، اجرا و انتشار پژوهشهای دانشگاهی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 246-229]
-
مدیریت دانش
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
-
مدیریت دانش
واکاوی وضعیت مدیریت دانش در بدنه پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی: مرور نظاممند [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 79-108]
-
مرور نظاممند
واکاوی وضعیت مدیریت دانش در بدنه پژوهشهای علم اطلاعات و دانششناسی: مرور نظاممند [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 79-108]
-
مقالات علمی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
ن
-
نظام دانشگاهی
ترجمان دانش: سازوکاری برای همکلامی بین دانشگاه و جامعه [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 7-16]
-
نظریه دادهبنیاد
کاربرد روش دادهبنیاد در شناسایی الگوی عوامل علّی کاربردپذیری اینترنت اشیاء در کتابخانهها [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 159-185]
-
نفوذ اجتماعی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
ه
-
همنویسندگی
مطالعه رابطه نفوذ اجتماعی با بهرهوری و کارایی در بین پژوهشگران حوزه مدیریت دانش از دیدگاه علمسنجی [دوره 11، شماره 1، 1404، صفحه 109-134]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد