موضوعات = تاثیر فناوری اطلاعات بر مدیریت اطلاعات
نقش تجارت الکترونیک بر تمایل به خرید و با نقش میانجی نرم افزارهای اجتماعی در خریداران اسنپ فود

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 20 شهریور 1403

10.22091/stim.2024.10806.2105

فرزانه مسعودفر؛ سیدکامران یگانگی؛ فاطمه ترابی


تاثیر آستانه ای اقتصاد دیجیتال بر اقتصاد سایه در ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 18 مهر 1403

10.22091/stim.2024.11005.2129

رضا معبودی؛ یعقوب نوروزی؛ سید پرویز جلیلی کامجو


اولویت بندی اطلاعات عوامل موثر بر گرایش به ورزش های همگانی و قهرمانی با تاکید بر رسانه های جمعی و شبکه های اجتماعی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 دی 1403

10.22091/stim.2025.11358.2166

ثریا کریمی؛ گیتی تپه رشی؛ محمد علیمردانی؛ رضا هاشمی ماد


بررسی تاثیر اقتصاد دیجیتال و مدیریت اطلاعات بر بهره‌وری نیروی کار در استان‌های ایران

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 19 دی 1403

10.22091/stim.2025.11657.2186

مجید محمدرضایی؛ جمالی فتح الهی؛ سیدمحمد باقر نجفی


ارائه مدل پویا برای استمرار فناوری‌های دیجیتال در کسب‌وکارهای نوآفرین (استارتاپ‌ها)

دوره 10، شماره 2، تیر 1403، صفحه 209-234

10.22091/stim.2023.9821.1997

محمد باشکوه اجیرلو؛ گلثوم اکبری؛ مهدی ابراهیم زاده


طراحی مدل استقرار مدیریت منابع انسانی سبز در سازمان‌های دولتی کشور

دوره 8، شماره 2، تیر 1401، صفحه 73-114

10.22091/stim.2021.6419.1506

مجتبی حاجی زاده فارسون؛ محسن جاجرمی زاده؛ علی محتشمی