نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آنالیز وب‌سایت تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • آینده‌پژوهی آینده‌پژوهی تأثیر کلان داده بر مدیریت و خدمات کتابخانه‌های عمومی کشور و ارائه مدل راهبردی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 81-110]

ا

  • اثربخشی تحقیقات چالش‌های اثربخشی تحقیقات در علوم انسانی و اجتماعی در ایران: تحلیلی داده بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 141-174]
  • اخبار جعلی ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • اخبار فارسی ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • ارزش‌‌ها ارائه و ارزیابی مدل فرهنگ اطلاعاتی در دانشگاه‌‌های دولتی ایران [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 195-220]
  • ارزیابی وب‌سایت تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • ارگونومی کاربران بررسی ارگونومی فعالیت‌های کاربران در بخش‌های اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 175-198]
  • استان سمنان نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • اشتراک دانش شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • اشتراک دانش شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • اشتغال بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]
  • اعتماد ارائه مدلی رسانه‌ای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 251-275]
  • انتظار تلاش تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • انتظار عملکرد تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • انتقال دانش چالش‌های اثربخشی تحقیقات در علوم انسانی و اجتماعی در ایران: تحلیلی داده بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 141-174]
  • انقلاب پنجم انقلاب پنجم داده، نقش بی‌بدیل عامل‌های هوشمند و ضرورت سازمان ملی داده‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • ایده‌‌های خلاقانه واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]

ب

  • بازیابی اطلاعات مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]
  • بازیابی اطلاعات تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • بلوغ داده بلوغ حکمرانی داده در کتابخانه‌های دانشگاهی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 353-368]
  • بهینه‌سازی وب‌سایت تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]

پ

  • پردازش زبان طبیعی ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • پورتال دانشگاهی مدل‌سازی سطح کیفیت داده‌های پورتال دانشگاهی با استفاده از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 15-46]

ت

  • تأثیر اجتماعی تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • تجارت الکترونیک B2C ارائه مدلی رسانه‌ای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 251-275]
  • تجربه کاربر زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]
  • تحقیقات علوم انسانی و علوم اجتماعی چالش‌های اثربخشی تحقیقات در علوم انسانی و اجتماعی در ایران: تحلیلی داده بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 141-174]
  • تحلیل سلسه مراتبی شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • تحلیل هم‌نویسندگی تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • تحلیل هم‌واژگانی تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • تحول دیجیتال مدیریت دانش تحولی: نسل جدید مدیریت دانش برای تسهیل‌گری تحول دیجیتال [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 7-14]
  • تسهیم دانش فراتحلیل عوامل سازمانی مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 277-322]
  • تسهیم دانش شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • تعامل انسان و کامپیوتر زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]
  • تکنیک گسترش عملکرد کیفیت مدل‌سازی سطح کیفیت داده‌های پورتال دانشگاهی با استفاده از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 15-46]
  • تنسور سه بعدی ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • تهران شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • تهران تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از دید کتابداران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
  • تولید علم مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]

ث

  • ثبات شغلی بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]

ج

  • جذب دانش واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
  • جهاد دانشگاهی طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمان‌های پژوهش‌محور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 323-352]

چ

  • چابکی منابع انسانی واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]

ح

  • حقوق بشر موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • حکمرانی بلوغ حکمرانی داده در کتابخانه‌های دانشگاهی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 353-368]
  • حکمرانی خوب موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]

خ

  • خدمات کتابخا‌نه‌ای ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‌ وابسته به نهاد کتابخانه‌های‌ عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوال: مطالعه موردی کتابخانه‌های‌ مناطق سیستانی استان سیستان و بلوچستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 199-226]
  • خلاقیت سازمانی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با خلاقیت و کارآیی سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 99-120]
  • خوشه‌بندی بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]

د

  • داده‌کاوی بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]
  • دانش فراتحلیل عوامل سازمانی مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 277-322]
  • دانش ارزیابی دانش، بینش و عملکرد کتابداران پزشکی و غیرپزشکی نسبت به بیماری کووید-19 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 199-224]
  • دانش‌آموزان پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • دانشجویان شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه ارومیه) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 175-198]
  • دانشجویان تحصیلات تکمیلی تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • دانش سازمانی بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • دانش سازمانی شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • دانش سبز سازمانی طراحی مدل استقرار و پیاده‌سازی دانش سبز با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 123-158]
  • دانشگاه آزاد اسلامی الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان‌های یادگیرنده در هزاره سوم (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 87-122]
  • دانشگاه ارومیه شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه ارومیه) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 175-198]
  • دانشگاه شهید بهشتی تحلیل نقاط قوّت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای کتابخانه‌های دانشگاه شهید ‌بهشتی و ارائه راهبردهای مناسب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 77-98]
  • دانشگاه صنعتی امیرکبیر مدل‌سازی سطح کیفیت داده‌های پورتال دانشگاهی با استفاده از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 15-46]
  • دانشگاه علوم پزشکی تبریز تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • دانشگاه قم بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]
  • دانشگاه‌‌های دولتی ایران ارائه و ارزیابی مدل فرهنگ اطلاعاتی در دانشگاه‌‌های دولتی ایران [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 195-220]
  • دختران پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • دستگاه‌های اجرایی دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی: چون و چرای یک راه دراز [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
  • دی.بی.اسکن بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]

ذ

  • ذهن هوشِ «لحظه-آگاهی» و توان ذهن برای مدیریت اطلاعات و نمودهای آن برای عرصه‌های سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 7-18]

ر

  • ربط تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • رسانه ارائه مدلی رسانه‌ای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 251-275]

ز

  • زاهدان واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
  • زنجیره ارزش مدیریت دانش تحلیل اکتشافی عوامل مؤثر بر اجرای سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) و تأثیر آن بر زنجیره ارزش مدیریت دانش (مطالعه موردی: کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-152]

س

  • سئو تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • سئوی خارجی تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • سئوی داخلی تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • سازمان اداری و استخدامی کشور دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی: چون و چرای یک راه دراز [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
  • سازماندهی اطلاعات مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]
  • سازمان ملی داده انقلاب پنجم داده، نقش بی‌بدیل عامل‌های هوشمند و ضرورت سازمان ملی داده‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • سازمان‌‌های بین‌‌المللی موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • سازمان‌های پژوهش محور طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمان‌های پژوهش‌محور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 323-352]
  • سازمان‌های دولتی مطالعه نقش سواد ‌الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی در تغییر عناصر ساختاری سازمان‌های دولتی: مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر زاهدان [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 71-92]
  • سازمان‌های یادگیرنده الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان‌های یادگیرنده در هزاره سوم (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 87-122]
  • سبک‌‌های هویت پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • سرمایه اجتماعی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با خلاقیت و کارآیی سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 99-120]
  • سرمایه فکری بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • سلامت کاربران بررسی ارگونومی فعالیت‌های کاربران در بخش‌های اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 175-198]
  • سواد ‌الکترونیکی مطالعه نقش سواد ‌الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی در تغییر عناصر ساختاری سازمان‌های دولتی: مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر زاهدان [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 71-92]
  • سیستان و بلوچستان ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‌ وابسته به نهاد کتابخانه‌های‌ عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوال: مطالعه موردی کتابخانه‌های‌ مناطق سیستانی استان سیستان و بلوچستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 199-226]
  • سیستم اطلاعات مدیریت تحلیل اکتشافی عوامل مؤثر بر اجرای سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) و تأثیر آن بر زنجیره ارزش مدیریت دانش (مطالعه موردی: کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-152]
  • سیستم‌های اطلاعاتی مطالعه نقش سواد ‌الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی در تغییر عناصر ساختاری سازمان‌های دولتی: مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر زاهدان [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 71-92]

ش

  • شبکه عصبی عمیق ال.اس.تی.ام بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]
  • شبکه‌های اجتماعی ارائه مدلی رسانه‌ای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی به منظور افزایش اعتماد به تجارت الکترونیک [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 251-275]
  • شبکه‌های اجتماعی تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از دید کتابداران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
  • شبکه‌‌های اجتماعی مجازی پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • شبکه‌های عصبی کانولوشنی ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • شرایط تسهیل‌‌گر تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • شرکت گاز استان خوزستان شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • شرکت‌‌های پارک علم و فناوری واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
  • شفافیت موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • شهرداری تهران بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]
  • شهر زاهدان مطالعه نقش سواد ‌الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی در تغییر عناصر ساختاری سازمان‌های دولتی: مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر زاهدان [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 71-92]
  • شهر قم پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]

ص

  • صنایع مواد غذایی شهرک صنعتی شهرکرد بررسی نقش واسطه‌‌ای فرآیندهای مدیریت دانش در ارتباط بین نوآوری باز و اجرای مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع مواد غذایی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 111-140]

ط

  • طبقه‌بندی متن ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]

ع

  • عامل‌های هوشمند انقلاب پنجم داده، نقش بی‌بدیل عامل‌های هوشمند و ضرورت سازمان ملی داده‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]
  • علم اطلاعات و دانش‌شناسی مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • علم‌سنجی تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • علم‌سنجی مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • عوامل سازمانی فراتحلیل عوامل سازمانی مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 277-322]

ف

  • فراتحلیل فراتحلیل عوامل سازمانی مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 277-322]
  • فرسودگی شغلی نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • فرهنگ اطلاعاتی ارائه و ارزیابی مدل فرهنگ اطلاعاتی در دانشگاه‌‌های دولتی ایران [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 195-220]
  • فرهنگ سازمانی سبز طراحی مدل استقرار و پیاده‌سازی دانش سبز با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 123-158]
  • فرهنگ نوآوری واکاوی نقش واسطۀ ظرفیت جذب دانش در تأثیر فرهنگ نوآوری بر چابکی منابع انسانی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 149-172]
  • فضای مجازی پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • فعالیت‌های آموزشی شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه ارومیه) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 175-198]
  • فنآوری اطلاعات طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمان‌های پژوهش‌محور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 323-352]
  • فناوری اطلاعات زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]
  • فناوری اطلاعات مطالعه نقش سواد ‌الکترونیکی و سیستم‌های اطلاعاتی در تغییر عناصر ساختاری سازمان‌های دولتی: مطالعه موردی سازمان‌های دولتی شهر زاهدان [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 71-92]
  • فناوری اطلاعات موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات شناسایی موانع استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در فعالیت‌های آموزشی دانشجویان (مطالعه موردی دانشگاه ارومیه) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 175-198]
  • فناوری اطلاعات و ارتباطات تحلیل مسیر انتظار تلاش، تأثیر اجتماعی و شرایط تسهیل‌‌گر در قصد استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: نقش واسطه‌گری انتظار عملکرد [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 173-194]
  • فولکسونومی مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]

ک

  • کارآیی سازمانی بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با خلاقیت و کارآیی سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 99-120]
  • کاربران بالقوه چالش‌های اثربخشی تحقیقات در علوم انسانی و اجتماعی در ایران: تحلیلی داده بنیاد [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 141-174]
  • کاربران کتابخانه تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از دید کتابداران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
  • کاریابی بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]
  • کتابخانه‌ تحلیل اکتشافی عوامل مؤثر بر اجرای سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) و تأثیر آن بر زنجیره ارزش مدیریت دانش (مطالعه موردی: کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-152]
  • کتابخانه دانشگاهی شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • کتابخانه‏ مرکزی شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • کتابخانه مرکزی دانشگاه تبریز بررسی ارگونومی فعالیت‌های کاربران در بخش‌های اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 175-198]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان‌های یادگیرنده در هزاره سوم (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 87-122]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بررسی ارگونومی فعالیت‌های کاربران در بخش‌های اطلاع‌رسانی کتابخانه‌های دانشگاهی: بررسی موردی کتابخانه مرکزی و مرکز اسناد دانشگاه تبریز [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 175-198]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی تحلیل نقاط قوّت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای کتابخانه‌های دانشگاه شهید ‌بهشتی و ارائه راهبردهای مناسب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 77-98]
  • کتابخانه‌های دانشگاهی بلوغ حکمرانی داده در کتابخانه‌های دانشگاهی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 353-368]
  • کتابخانه‌های‌ عمومی ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‌ وابسته به نهاد کتابخانه‌های‌ عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوال: مطالعه موردی کتابخانه‌های‌ مناطق سیستانی استان سیستان و بلوچستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 199-226]
  • کتابخانه‌های عمومی تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از دید کتابداران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
  • کتابخانه‌های عمومی نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • کتابخانه‌های عمومی ایران بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • کتابخانه‌های عمومی ایران آینده‌پژوهی تأثیر کلان داده بر مدیریت و خدمات کتابخانه‌های عمومی کشور و ارائه مدل راهبردی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 81-110]
  • کتابدار شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • کتابدار نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • کتابداران بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • کتابداران تأثیر شبکه‌های اجتماعی در بهبود وضعیت اطلاع‌رسانی و جذب مخاطبین کتابخانه‌های عمومی شهر تهران از دید کتابداران [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 53-76]
  • کتابداران پزشکی ارزیابی دانش، بینش و عملکرد کتابداران پزشکی و غیرپزشکی نسبت به بیماری کووید-19 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 199-224]
  • کتابداران کتابخانه‌‌های عمومی استان کرمانشاه بررسی رابطه بین سرمایه اجتماعی با خلاقیت و کارآیی سازمانی در بین کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 99-120]
  • کتابداری بررسی عوامل مرتبط با اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی (مطالعه موردی فارغ‌التحصیلان دانشگاه قم) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 19-52]
  • کرونا ویروس ارائه رویکرد تنسور سه بعدی برای طبقه‌بندی و تشخیص اخبار جعلی: مطالعه موردی اخبار فارسی در حوزه کرونا ویروس [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 221-250]
  • کلان داده آینده‌پژوهی تأثیر کلان داده بر مدیریت و خدمات کتابخانه‌های عمومی کشور و ارائه مدل راهبردی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 81-110]
  • کووید-19 ارزیابی دانش، بینش و عملکرد کتابداران پزشکی و غیرپزشکی نسبت به بیماری کووید-19 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 199-224]
  • کیفیت داده مدل‌سازی سطح کیفیت داده‌های پورتال دانشگاهی با استفاده از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت (مطالعه موردی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 15-46]

ل

  • لحظه- آگاهی هوشِ «لحظه-آگاهی» و توان ذهن برای مدیریت اطلاعات و نمودهای آن برای عرصه‌های سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 7-18]
  • لذت‌‌آفرین و سودمندگرایی زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]

م

  • مازندران بلوغ حکمرانی داده در کتابخانه‌های دانشگاهی استان مازندران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 353-368]
  • مدل راهبردی کلان داده آینده‌پژوهی تأثیر کلان داده بر مدیریت و خدمات کتابخانه‌های عمومی کشور و ارائه مدل راهبردی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 81-110]
  • مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری طراحی مدل استقرار و پیاده‌سازی دانش سبز با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 123-158]
  • مدل‌‌سازی معادلات ساختاری طراحی مدل استقرار و پیاده‌سازی دانش سبز با رویکرد تلفیقی مدل‌سازی ساختاری تفسیری و معادلات ساختاری [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 123-158]
  • مدل معادلات ساختاری بررسی نقش واسطه‌‌ای فرآیندهای مدیریت دانش در ارتباط بین نوآوری باز و اجرای مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع مواد غذایی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 111-140]
  • مدیران بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]
  • مدیران دانش دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی: چون و چرای یک راه دراز [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
  • مدیریت اطلاعات موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • مدیریت اطلاعات هوشِ «لحظه-آگاهی» و توان ذهن برای مدیریت اطلاعات و نمودهای آن برای عرصه‌های سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 7-18]
  • مدیریت اطلاعات ارائه و ارزیابی مدل فرهنگ اطلاعاتی در دانشگاه‌‌های دولتی ایران [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 195-220]
  • مدیریت داده انقلاب پنجم داده، نقش بی‌بدیل عامل‌های هوشمند و ضرورت سازمان ملی داده‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 7-16]
  • مدیریت دانش بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • مدیریت دانش فراتحلیل عوامل سازمانی مؤثر بر تسهیم دانش سازمانی [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 277-322]
  • مدیریت دانش شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • مدیریت دانش طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمان‌های پژوهش‌محور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 323-352]
  • مدیریت دانش بررسی نقش واسطه‌‌ای فرآیندهای مدیریت دانش در ارتباط بین نوآوری باز و اجرای مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع مواد غذایی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 111-140]
  • مدیریت دانش دستورالعمل مدیریت دانش در دستگاه‌های اجرایی: چون و چرای یک راه دراز [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 7-20]
  • مدیریت دانش شناسایی و رتبه‌‌بندی عوامل مؤثر بر موفقیت پیاده‌‌سازی مدیریت دانش در شرکت گاز استان خوزستان به روش تحلیل سلسه مراتبی [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 47-70]
  • مدیریت دانش 4.0 مدیریت دانش تحولی: نسل جدید مدیریت دانش برای تسهیل‌گری تحول دیجیتال [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 7-14]
  • مدیریت دانش تحولی مدیریت دانش تحولی: نسل جدید مدیریت دانش برای تسهیل‌گری تحول دیجیتال [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 7-14]
  • مدیریت دانش شخصی شناسایی ‏مؤلفه‏ ها و ‏مهارت‏ های مدیریت دانش شخصی ‏کتابداران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 243-276]
  • مدیریت کتابخانه‌ها تحلیل نقاط قوّت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای کتابخانه‌های دانشگاه شهید ‌بهشتی و ارائه راهبردهای مناسب [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 77-98]
  • مرور نظام‌‌مند مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]
  • مزیت رقابتی طراحی الگوی بومی مدیریت دانش برای سازمان‌های پژوهش‌محور (مورد مطالعه: جهاد دانشگاهی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 323-352]
  • مطالعه نگاشت نظام‌مند زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]
  • مقطع متوسطه پیش‌‌بینی میزان استفاده از شبکه‌‌های اجتماعی مجازی براساس سبک‌‌های هویت در دانش‌‌آموزان شهر قم [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 219-242]
  • موتورهای جستجو تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی تحلیل اکتشافی عوامل مؤثر بر اجرای سیستم اطلاعات مدیریت (MIS) و تأثیر آن بر زنجیره ارزش مدیریت دانش (مطالعه موردی: کتابخانه‌، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی) [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 121-152]

ن

  • ناگویی خلقی نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • نشریات علمی مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • نقشه علمی تحلیل ساختار فکری مطالعات ربط در بازیابی اطلاعات در وبگاه علوم (Web of Science) طی سال‌های 2009- 2018 [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 55-80]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ارزیابی کیفیت خدمات کتابخانه‌های‌ وابسته به نهاد کتابخانه‌های‌ عمومی با استفاده از مدل تحلیل شکاف لایب کوال: مطالعه موردی کتابخانه‌های‌ مناطق سیستانی استان سیستان و بلوچستان [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 199-226]
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آینده‌پژوهی تأثیر کلان داده بر مدیریت و خدمات کتابخانه‌های عمومی کشور و ارائه مدل راهبردی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 81-110]
  • نوآوری بررسی تاثیر سرمایه‌های فکری بر نوآوری، با میانجی‌گری مدیریت دانش در کتابخانه‌های عمومی ایران [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 17-60]
  • نوآوری باز بررسی نقش واسطه‌‌ای فرآیندهای مدیریت دانش در ارتباط بین نوآوری باز و اجرای مدیریت دانش (مورد مطالعه: صنایع مواد غذایی شهرک صنعتی شهرکرد) [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 111-140]
  • نیازهای روانشناختی کاربر زمینه‌های بکارگیری نیازهای روانشناختی کاربر در حوزه فناوری اطلاعات: یک مطالعه نگاشت نظام‌‌مند [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 159-218]

و

  • وب‌سایت بررسی روش‌های داده‌کاوی در تصمیم‌گیری مدیران (مطالعه موردی: شهرداری تهران) [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 93-114]
  • وب‌‌سایت کتابخانه‌‌ها تدوین معیارها و ارزیابی ابزارهای بهینه‌سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو (سئو) در راستای بهبود وضعیت وب‌سایت کتابخانه‌ها [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 61-86]
  • وب‌‌سایت‌‌ها موردپژوهی وضعیت شفافیت وب‌‌سایت سازمان‌‌های بین‌المللی حقوق بشر: گامی به سوی حکمرانی خوب [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 115-148]
  • ویروس کرونا ارزیابی دانش، بینش و عملکرد کتابداران پزشکی و غیرپزشکی نسبت به بیماری کووید-19 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 199-224]

ه

  • هستی‌شناسی مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]
  • هم‌رخداد واژگان مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • هم‌نویسندگی مطالعه علم‌سنجی نشریه علوم و فنون مدیریت اطلاعات طی سال‌های 1394 تا 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 225-242]
  • هنجارهای اطلاعاتی ارائه و ارزیابی مدل فرهنگ اطلاعاتی در دانشگاه‌‌های دولتی ایران [دوره 7، شماره 4، 1400، صفحه 195-220]
  • هوش هوشِ «لحظه-آگاهی» و توان ذهن برای مدیریت اطلاعات و نمودهای آن برای عرصه‌های سازمانی [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 7-18]
  • هوش هیجانی نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]
  • هیجان نقش تنظیم شناختی هیجان و ناگویی خلقی در فرسودگی شغلی کتابداران کتابخانه‌های عمومی استان سمنان در سال 1399 [دوره 7، شماره 1، 1400، صفحه 153-174]

ی

  • یادگیری خودکار مروری نظام‌مند بر توسعه هستی‌شناسی‌ها با استفاده از فولکسونومی [دوره 7، شماره 2، 1400، صفحه 21-54]
  • یادگیری سازمانی الگوی راهبردی تبدیل کتابخانه‌های دانشگاهی به سازمان‌های یادگیرنده در هزاره سوم (مطالعه موردی: کتابخانه‌های دانشگاه آزاد اسلامی) [دوره 7، شماره 3، 1400، صفحه 87-122]