آ
-
آگاهی عمومی
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
-
آموزش
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
ا
-
استان گلستان
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
استناد
تحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
-
اطلاعرسانی
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
-
اعضای هیأت علمی
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
اینترنت اشیاء
گستره فناوری بلاکچین: یک مطالعه فراترکیب از کاربردها، مزایا، چالشها و فناوریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 245-300]
-
اینستاگرام
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
ب
-
بازاریابی
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
-
بازیابی اطلاعات
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
-
بانک مجازی
طراحی رهنگاشت فناوری اطلاعات سازمانی (مورد مطالعه: بانک مجازی سازمانی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 301-338]
پ
-
پایگاه گنج
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
-
پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک)
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
-
پلیس فتا
نقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
-
پیشگیری از جرم
نقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
ت
-
تبادل اطلاعات
نقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
-
تحلیل استنادی
تحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
-
تحلیل اهمیت- عملکرد
طراحی رهنگاشت فناوری اطلاعات سازمانی (مورد مطالعه: بانک مجازی سازمانی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 301-338]
-
تحلیل شبکههای اجتماعی
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
-
تحلیل شکاف
طراحی رهنگاشت فناوری اطلاعات سازمانی (مورد مطالعه: بانک مجازی سازمانی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 301-338]
-
تحول کسبوکار
ارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
-
ترویج علم
تحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
-
تعاملات آموزشی
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
تعاملات پژوهشی
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
تعامل استاد- دانشجو
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
تکنیک تاپسیس
ارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
-
تلگرام
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
تهران
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
-
توانمندسازی
مهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
-
تولیدات علمی
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
تولید علم
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
ج
-
جرایم سایبری
نقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
-
جی.سان-ال.دی
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
چ
-
چند رسانهای
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
-
چهارده معصوم(ع)
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
خ
-
خط فارسی
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
د
-
دادهکاوی
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
-
دادههای خرد
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
دانشجویان تحصیلات تکمیلی
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
دانش سازمانی
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
دانشگاه علامه طباطبائی
مهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
-
دانشگاه مازندران
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
دبیران
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
ر
-
رسانههای اجتماعی
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
رسمالخط
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
-
رهنگاشت فناوری اطلاعات
طراحی رهنگاشت فناوری اطلاعات سازمانی (مورد مطالعه: بانک مجازی سازمانی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 301-338]
س
-
سامانههای اطلاعاتی
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
-
سامانه ویدئوی درخواستی
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
-
سواد دیجیتالی
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
-
سواد دیجیتالی
مهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
-
سیستمهای پیشنهاددهنده
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
-
سینما مارکت
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
ش
-
شبکههای اجتماعی
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
شبکههای اجتماعی
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
-
شهر ارومیه
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
ص
-
صنعت 4.0
ارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
ع
-
عملکرد شغلی
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
ف
-
فراجهان
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
-
فرهنگ سازمانی
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
فناوری اطلاعات
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
فیلم
ارائه مدلی مبتنی بر رفتار کاربران جهت پیشنهاددهی فیلم با بهرهگیری از تحلیل شبکههای اجتماعی (مورد مطالعه: سینما مارکت) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 451-484]
ک
-
کارمندان
مهارت سواد دیجیتالی کارکنان و رابطه آن با توانمندسازی آنان (مورد مطالعه: کارکنان دانشگاه علامه طباطبائی) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 221-244]
-
کتابخانه
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
-
کتابخانه ملی و مرکز اسناد ایران
ارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
-
کتابخانههای دانشگاهی
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
کتابداران
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
کتابداران
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
کرونا ویروس
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
-
کووید-19
تاثیر اطلاعرسانی و آموزش از طریق شبکههای اجتماعی در میزان آگاهی عمومی جامعه در زمان همهگیری کووید-19 (مطالعه موردی: شهر تهران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 45-72]
-
کیفیت خدمات الکترونیکی
ارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
م
-
متاورس
متاورس و سرنوشت سامانههای اطلاعاتی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 7-14]
-
مجلههای انگلیسیزبان ایرانی
تحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
-
مدارس متوسطه دوم
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
-
مدل انتظار استفاده و رضامندی
درک کاربرد رسانههای اجتماعی تلگرام و اینستاگرام توسط دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبائی با مدل انتظار استفاده و رضامندی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 117-142]
-
مدلسازی معادلات ساختاری
ارائه مدل رضایت و وفاداری کاربران از کیفیت محتوایی و ساختاری خدمات الکترونیکی (مطالعه موردی: وبسایت سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران) [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 143-192]
-
مدل کسبوکار
ارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
-
مدیریت
بررسی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر پیادهسازی مدیریت دانش در کتابخانههای دانشگاهی استان گلستان در سال 1396 [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 73-96]
-
مدیریت اطلاعات
نقش مدیریت تبادل اطلاعات در فرآیند پیشگیری از جرایم سایبری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 427-450]
-
مراکز اطلاعرسانی
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
-
مسائل معنایی
خط فارسی در گنج: واکاوی تأثیر مسائل صرف، معنا و رسمالخط بر بازیابی اطلاعات در پایگاه اطلاعات علمی ایران [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 193-220]
-
معادلات ساختاری
تاثیر تعاملات آموزشی- پژوهشی استاد- دانشجو با کتابداران بر تولیدات علمی در دانشگاه مازندران با استفاده از الگویابی معادلات ساختاری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 485-508]
-
موتور کاوش بینگ
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
موتور کاوش گوگل
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
موتورهای کاوش وب
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
موجودیت شخص
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
ن
-
نشانهگذاری معنایی
واکنش موتورهای کاوش وب به پیشینههای فرادادهای نشانهگذاری شده موجودیت شخص (چهارده معصوم(ع)) مبتنی بر فرانمای تولید دادههای ساختارمند [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 97-116]
-
نقشهراه تحول دیجیتال
ارائه یک متدولوژی بهبودیافته برای تحول دیجیتالِ مدل کسبوکار [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 393-426]
-
نقشه علمی
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
و
-
وب آف ساینس
ترسیم نقشه تولیدات علمی در حوزه کاربرد بازاریابی در کتابخانهها و مراکز اطلاعرسانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 339-358]
-
ویکیپدیا
تحلیل استنادهای ویکیپدیا به مجلههای انگلیسیزبان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 15-44]
ه
-
هوش مصنوعی
گستره فناوری بلاکچین: یک مطالعه فراترکیب از کاربردها، مزایا، چالشها و فناوریهای مرتبط [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 245-300]
ی
-
یادگیری سازمانی
نقش مدیریت دانش و سواد دیجیتالی در عملکرد شغلی: سهم متغیر یادگیری سازمانی [دوره 8، شماره 1، 1401، صفحه 359-392]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد